کفپوش اپوکسی امید

کفپوش اپوکسی، پوششی از جنس پلیمر است که روی بتن یا موزاییک در لایه های مختلف اجرا می شود. اپوکسی را نمی‌توان روی آسفالت اجرا کرد ولی سطوحی مانند سنگ، بتن یا موزاییک برای اجرای اپوکسی مناسب هستند. در نتیجه اگر سطح شما دارای پستی بلندی بالایی است پیشنهاد می کنیم قبل از اجرای کفپوش اپوکسی، زیرایند را با بتن ماله پروانه یا موزاییک پوشش دهید. البته در این شرایط موزاییک همواره به صرفه تر است.

✅اپوکسی ضد اسید خیلی بهتر و ارزانتر از فایبر گلاس برای مکانهای اسیدی است

✅اپوکسی نوولاک مقاوم ترین رنگه ودر صنایع هوا فضا استفاده میشود

✅رزین اپوکسی بدون رنگ بوده وبرای براق کردن وضد اب کردن کاشی و سرامیک در حمام دستشویی استخر جکوزی استفاده میشود

✅قیمت  در متراژ بالا از متری هفتاد هزار تومان شروع میشود تا سیصد هزار تومن که سه بعدی گرانتر است  وهرچه قدر لایه ضخیم باشد قیمت بیشتر میشود

✅مزایای کفپوش اپوکسی

اولین ویژگی کفپوش اپوکسی حفاظت آن از سطح زیر خود در برابر سایش و فرسایش است. این ماده یک سطح تمیز، یکدست و بدون درز ارائه می دهد. جالب است بدانید اپوکسی هرگز گرد و غباری از خود ایجاد نمی کند.

کفپوش اپوکسی دارای مقاومت مکانیکی بالایی است و می تواند حدود ۵ تا ۶ تن بار را تحمل کند. علاوه بر این، اپوکسی دارای مقاومت شیمیایی خوبی در برابر اسید، قلیا، حلال و سایر مواد شیمیایی است.

جدا از مسائل فنی ظاهر کفپوش اپوکسی بسیار مدرن، شیک و زیباست. جهت اجرای این کفپوش هیچ گونه محدودیت در مورد رنگ بندی وجود ندارد.

 

 

برای دیدن نمونه کار پیج ما رو دنبال کنید

 

به مدیریت:امید بیاتی

 

 

کفپوش ,  کفپوش اپوکسی ,  انواع کفپوش ,  کفپوش اپوکسی در قزوین ,  مزایای کفپوش اپوکسی ,  قیمت کفپوش اپوکسی ,  کاربرد کفپوش اپوکسی ,