Address & Contact

Our Address

جزیره کیش

Telephone

کلوپ تفریحات دریایی سی من

جزیره کیش دارای شرایط آب و هوای بسیار مطلوب در طول سال می باشد.
امروزه این جزیره دارای موقعیت عالی از باب جهانگردی و تفریحات دریای می باشد که همین موقعیت خوب سبب شده است جزیره کیش امکانات تفریحی، ورزشی و دریایی بسیاری را در خود جای دهد. یکی از کلوپ های معروف جزیره کیش کلوپ تفریحی سی من می باشد. در این کلوپ امکانات و خدماتی نظیر دوره های آموزش غواصی، جت اسکی، گشت های تفریحی غواصی، اسکی روی آب، گشت با قایق تندرو، گشت تفریحی دور جزیره، اکواریوم شناور، تور جزایر، چتر پاراسل، قایق ماهیگیری تفریحی، قایق های پدالی، بانانا راید و ویندسرف (بادبانی) ارائه می شود.

کلوپ تفریحی سی من همه روزه از ساعت ۹ صبح شروع به کار می کنند و معمولا تا غروب آفتاب پذیرای مسافران عزیز تور کیش هستند
درباره کلوپ دریایی سی من کیش

کلوپ‌های دریایی در کیش، جاهایی هستند که بتوانید از طریق آن‌ها به دل دریا بزنید. ورزش‌های آبی و خدمات مختلفشان، از طریق این کلوپ‌ها در کیش ارائه می‌شوند. تنوع ورزش‌های دریایی کیش در سال‌های اخیر منجر به ایجاد کلوپ‌های زیادی شده که کلوپ تفریحات آبی سی من یکی از آن‌هاست.

در کلوپ سی من می‌توانید تفریحات و ورزش‌هایی همچون قایق تندرو، جت اسکی، شاتل و بانانا و چتر پاراسل را امتحان کنید و از بودن در آب زیبای خلیج‌فارس لذت ببرید.

?کلوپ سی من تنها دارنده گواهینامه ایزو در جزیره کیش می باشد?

لازم به ذکر است که امور دریایی جزیره کیش به منظور برقراری امنیت هر چه بیشتر و رفاه حال گردشگران و ساکنین جزیره، توسط یک فروند شناور جستجو و نجات ۲۴ ساعته به صورت رایگان در نوار سیاحتی جزیره کیش جهت ارائه خدمات فعال می باشد.

امور دریایی کیش وظیفه کنترل و نظارت بر فعالیت تمامی کلوپ های غواصی، دریایی و مراکز ورزش های دریایی را برعهده دارد

مدیریت:آقای اخوند

 

بهترین کلوپ دریایی کیش , کلوپ تفریحی سی من , کلوپ سی من کیش , کلوپ سیشل کیش , کلوپ , مرکز غواصی کیش ,کلوپ تفریحات دریایی سی من,کلوپ تفریحات دریایی سی من در جزیره کیش