Address & Contact

Our Address

اصفهان خیابان فیض نبش کوچه پنجم فروشگاه بنا

Telephone

کلینیک ساختمانی بنا یزدانی

مدیریت: آقای یزدانی

 

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

 

انواع روکش‌هایی که برای شیرآلات ایتالیایی کاربرد بیشتری دارند عبارتند از: برنج، برنز، مس و استیل که از میان آنها اگر استیل استنلس اصل باشد (ایتالیایی) از دیگر اجناس بهتر است. چرا که هم مقاومت بهتری در برابر پوسیدگی دارد و هم به خاطر ظاهرش محبوب تر است، سایر مواد هم مثل برنز یا مس تنها آبکاری برنز و مس هستند و بیشتر جنبه تنوع بخشی دارند و شاید به خاطر رنگ زرد یا قرمزی که دارند حس نوستالژیک به خریداران بدهد. کلیه مواد مورد مصرف در ساخت شیرآلات بهداشتی که در تماس با آب هستند، باید از جنسی انتخاب شوند که در مقابل آب تا دمای 90 درجه سانتیگراد و محیط استفاده مقاوم بوده و حین مصرف هیچگونه خوردگی نسبت به سایر قطعات مورد استفاده در شیر نداشته باشند. همچنین نباید سمی بوده و هیچگونه تغییر در کیفیت ظاهر و رنگ، بو و طعم آب آشامیدنی مصرفی ایجاد کنند. در ضمن نباید منجر به رشد باکتری‌ها و به خطر انداختن سلامت انسان شوند. بهترین شیرآلات بهداشتی مربوط به کشور ایتالیا می باشد که در این مقاله به معرفی انواع برندهای ایتالیایی می پردازیم : 

🌀 شیرآلات لوکس ایتالیایی جسی🌀

شیرآلات ایتالیایی جسی سبک جدیدی از زندگی را ایجاد کرده است تا تجربه ای لذت بخش از لوازم جانبی حمام به عنوان .شیپور خاموشی، دوش باران، سر دوش به سرامیک و حتی پارچه های با ارزش خوشبو کننده هوا را تداعی کند، در حقیقت طرح های شیرآلات جسی شامل تمام حواس است به این ترتیب اجازه می دهد از فضاهای شخصی لذت ببرید که یک حس خوب جدید را تجربه می کنند.

 

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
🌀شیرآلات لوکس ایتالیایی برند zanetti🌀

شیرآلات ایتالیایی زانتی مجموعه ای لوکس، برای آشپزخانه های لاکچری می باشد که بالاترین سطح تکنولوژی را در تولید انواع شیرآلات خود به کار برده است، آقای ZC Zanetti Chini Rubinetterie مدیر عامل کمپانی شیرآلات ایتالیایی زانتی می گوید، تولیدات ما ریشه در گذشته دارد، پدر ما آقای جوزپه با الهام از ارزش های شرکت خانوادگی و با اشتیاق برای تولید محصول باکیفیت، این شرکت را تأسیس کرد و در همین حال این سنت با گرایش جدی به سمت نوآوری و توسعه آینده رشد کرده است، ایشان از طریق تقویت ساختار و فن آوری ها و سازماندهی فرایندها و ابزارهای عملیاتی، با اجرا و شکل گیری منابع انسانی و ایجاد تیمی از متخصصان منطقه، یک سیستم عالی برای ایجاد شیرآلات ایتالیایی زانتی ایجاد کرده است.

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
شیرآلات برند مایر
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
شیر آلات  برند نوبل NOBLEl

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
صندلی دوش
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
روشویی
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
دوش
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
وان حمام
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
توالت فرنگی و ایرانی

 

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

 

برند بوچی (BOCCHI)

 

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

 

آینه
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

 

حوله خشک کن
🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
روشویی آسیل

 

🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرفروش ترین شیرالات ایرانی , بهترین مارک شیرآلات , بهترین مدل شیرآلات قهرمان , رتبه بندی شیرآلات ایرانی , شیرآلات با کیفیت و قیمت مناسب , بهترین مارک شیرآلات خارجی , مشخصات شیرآلات خوب , بهترین شیرآلات توکار ,