Address & Contact

Our Address

زنجان

Telephone

کمرشکن و سنگین بار کبیر زنجان

🚚 جابجایی محموله های ترافیکی، سنگین و فوق سنگین🚚

🚚 مجهز به کمرشکن های 11.9.7.5 محور،کشویی،طارق،پل دار، کفی و بغل دار🚚

🚚 تریلی کمرشکن چیست؟

حمل و نقل و انتقال بار از مهمترین پایه های اقتصاد محسوب می شود. بنابراین تمامی اسباب و وسایل حمل و نقل و انتقال بار را می توان از مهمترین ابزارهای اقتصادی در تمام دنیا دانست. در واقع اقتصاد زمانی به درستی مدیریت می شود که سامانه حمل و نقل و انتقال بار به درستی جریان داشته باشد.

حمل بار از چهار مسیر حمل و نقل زمینی، ریلی، هوایی و دریایی امکان پذیر است. حال بسته به این که حمل بار از کدام مسیر باشد، لوازم و وسایل حمل و نقل متفاوت است. نکته مهمی که باید بدانید این است که مسیر زمینی به سبب ارازن و در دسترس بودن بیشترین تنوع ماشین آلات را دارد. به عبارت ساده تر انتخاب وسیله حمل و نقلی بر اساس نوع بار، مسیر و هزینه انجام شده می تواند کاملا متنوع باشد.

یکی از انواع این وسایل را تریلی کمرشکن می دانند. تریلی کمرشکن از دو بخش تراکتور و تریلی تشکیل شده است. بخش جلویی که شامل کابین راننده و اتصالات اصلی است را تراکتور و بخش پشتی که بار بر روی آن قرار می گیرد را تریلی می گویند. ویژگی ممتاز تریلی کمرشکن حرکت هر چهار چرخ قسمت جلویی ( تراکتور ) است. به عبارت ساده تر قسمت کابین و جلویی تریلی کمرشکن امکان حرکتی بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع وسایل نقلیه دارد.

🚚 انواع تریلی کمرشکن

همانطور که گفته شد تریلی کمرشکن بر اساس فاکتورهای مختلف به انواع مختلفی تقسیم می شوند. مهمترین فاکتور در این تقسیم نوع و وزن حمل بار با تریلی کمرشکن است. بر اساس این که بار تا چه اندازه سنگین و یا حجیم است سعی شده است که تریلی کمرشکن متناسبی طراحی و تولید شود. این فاکتورها باعث شده است که انواع تریلی کمرشکن از چند نظر با یکدیگر متفاوت باشند:

🚚 تعداد محور
🚚 طول کل – شامل طوب کابین و طول کف بارگیر
🚚 عرض کل
🚚 وزن
🚚 تعداد لاستیک
🚚 سایز لاستیک

مدیریت : قاسمی

ماشین کمرشکن  , تراکتور کمرشکن , کمرشکن باغی , قیمت کمرشکن 4 محور ,