Address & Contact

Our Address

استان فارس، شهرستان مرو دشت

Telephone

خدمات تخصصی برق نیو هلند

🟣 کمپرسور چیست؟

💫 کمپرسور یکی از دستگاه های مکانیکی میباشد که در صنایع کوچک و بزرگ کاربرد بسیاری دارد. در واقع کار کمپرسور، ایجاد نیروی مکش لازم برای مکیدن گاز مبرد از اواپراتور، متراکم کردن گاز وسپس فرستادن آن به کندانسور است، که در آن گاز به مایع تبدیل می شود. مکندگی کمپرسورگاز را از سمت راست فشار قوی منتقل می کند و حجم گازی که باید متراکم شود، بستگی به میزان جابجایی پیستون کمپرسور دارد.

🔰 انواع کمپرسور

💫 کمپرسورها دارای انواع گوناگونی هستند که دسته بندی های مختلف کمپرسورها را بر پایه

💫 ویژگی های متفاوت به شرح زیر طبقه بندی می کند:

. کمپرسور دینامیکی
. کمپرسور جابجایی مثبت
. کمپرسور روتاری پره ای
. کمپرسور اسکرال
. تشدید کننده های فشار
. کمپرسور های کمکی

💫 کمپرسور اساسی ترین و مهمترین بخش سیستم تراکمی و چیلر می باشد. کمپرسور را قلب سیستم برودتی می نامند. این قطعه مهم ترین و گران قیمت ترین بخش سیستم برودتی را تشکیل میدهد. در صورتی که کمپرسور دستگاه خراب شود، هزینه تعویض آن بسیار بالا میباشد، بنابراین در صورتی که خرابی در کمپرسور به وجود امد ، بهترین تصمیم تعمیر کمپرسور است.

🟣 تعمیر دینام خودرو

💫 دينام خودرو یکی از اجزای اصلی خودرو به حساب می آید که با استفاده از میتوانید باتری اتومبیل را شارژ کنید و به این صورت همیشه سیستم برقی خودرو فعال می ماند. البته برای شارژ باتری نیاز نیست کاری انجام دهید و همینکه اتومبیل روشن باشد دینام به طور خودکار شارژ می شود. تعویض و تعمیر دینام خودرو یکی از کار هایی است که در صورت خرابی دینام انجام میشود تا بتوانید دوباره از آن استفاده کنید و خودروی شما بدون حرکت باقی نماند. اگر این قطعه از کار بیفتد تمام سیستم برقی اتومبیل از کار خواهد افتاد و اتومبیل روشن نمی شود و اگر روشن هم بشود تا یک مدت کوتاهی خاموش خواهد شد.

💫 حفظ و نگهداری دینام یکی از کار های اساسی به حساب می آید که می توان با استفاده از آن خرابی برق خودرو را هم به تعویق بیاندازید و از خرابی های پی در پی گریز کنید و به این صورت در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

💫 در صورتی که دینام خودروی شما خراب شود باید به تعمیرگاه و تعمیرکار برق خودرو مراجعه کنید تا او تعویض و تعمیر دینام خودرو را برای شما انجام دهد.

مدیریت : سعید زارع

 

شارژ گاز کولر  , تعمیرکمپرسور , دینام خدمات تخصصی برق نیو هلند در مرودشت ,