کمپرسور صنعتی هوا صنعت تکنو شیرخانلو

کمپرسور صنعتی هوا صنعت تکنو

? تولید کننده انواع کمپرسور باد پیستونی از ۲۵۰ تا ۶۰۰۰ لیتری?

? ساخت انواع کمپرسور اسکرو به صورت سفارشی?

? کمپرسور باد صنعتی جایگاه مهمی در صنعت هوای فشرده دارد و هر روزه با پیشرفت تکنولوژی بر اهمیت این دستگاه، به عنوان عضو حیاتی سیستم چرخه هوای فشرده نیز افزوده می‌شود.

? کمپرسور صنعتی چگونه کار می‌کنند؟

? کمپرسورهای صنعتی ابزاری هستند که نیرو را با کمک موتور الکتریکی، موتور دیزل یا بنزینی به انرژی ذخیره شده که همان هوای فشرده است؛ تبدیل می‌کند. کمپرسور با فنون مختلف هوای بیشتری در مخزن ذخیره می‌کند و موجب افزایش فشار هوا می‌شود. کمپرسور صنعتی با رسیدن به نقطه ماکسیمم فشار هوای داخل مخزن، خاموش شده و سپس این هوا را تا زمان استفاده در مخزن نگهداری می‌کند. انرژی پتانسیل این ذخیره سازی در موارد مختلف کاربرد دارد.

? هرگاه فشار باد داخل مخزن ذخیره سازی به کمترین میزان برسد؛ موتور کمپرسور دوباره روشن می‌شود و این پروسه مجددا تکرار می‌گردد. کمپرسور باد صنعتی یکی از انواع کمپرسورهای هوای فشرده است که هوای اطراف خود را به درون مخزن مکیده و بعد از ذخیره کردن، آن را به هوای پرفشار تبدیل می‌کند. از آنجایی که طی عملیات فشرده سازی هوا، دمای کمپرسور بالا می‌رود؛ بهتر است از فن خنک کننده استفاده شود.

? کارکرد کمپرسور باد صنعتی

? کمپرسور برای کاربردهای مختلف در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگون ساخته می‌شود. برای مثال در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی وظیفه فشرده سازی گاز را دارد. در تعمیرگاه‌های خودرو یا تعمیر لوازم خانگی برای تمیز کردن با هوای فشرده، بالا بردن قطعات سنگین و ایجاد نیروی زیاد به کار می‌رود. همچنین برای افزایش و کاهش فشار در سیستم‌های برودتی و حرارتی هم استفاده می‌شود.

? انواع

انواع کمپرسور به دو گروه اصلی دینامیکی و جا‌به‌جایی مثبت تقسیم می‌شود. کمپرسور دینامیکی دارای دو مدل محوری و گریز از مرکز است. کمپرسور جا‌به‌جایی مثبت نیز دو دسته روتاری و رفت و برگشتی دارد که هرکدام دارای انواع مختلفی هستند.

? کمپرسور صنعتی اسکرو

کمپرسور اسکرو یکی از ابزارهای مورد نیاز جهت تولید هوای فشرده مخصوص صنایع مختلف میباشد . کمپرسورهای اسکرو صنعتی در اصل از یک هواساز که وارداتی بوده و ساخت کمپانی RotorComp آلمان و یک الکتروموتور نیروی محرکه ساخت موتوژن تبریز و یا جمکو مشهد و یک آنلودر ساخت VMC ایتالیا تشکیل شده است .

کمپرسور اسکرو صنعتی این شرکت بعلت طراحی و نصب بر روی سیستم Flexble mounting نیاز به فونداسیون خاصی نداشته و در هنگام تحویل دارای روغن بوده و به سهولت آماده راه اندازی میباشد و تنها کافی است کمپرسور اسکرو را به برق وصل نموده و روشن کنید .

مدیریت : حامد شیرخانلو
09198998056
09195704300
02156426085

 

??????????????

تابلو برق تک ضرب کمپرسور باد

 کمپرسور صنعتی هوا صنعت تکنو شیرخانلو در تهران

??????????????

کمپرسور باد موتور پیکانی
مناسب برای کارخانه جات و تولیدی ها و مجموعه های صنعتی و آپاراتی و …
مناسب انواع دستگاه cnc
✅کم مصرف
✅کم اصتحلاک
✅کم صدا
✅تولید۲۲۰۰ لیتر بر دقیقه
✅الکتروموتور ۱۰ اسب سه فاز
✅سیستم روغن کاری اویل پمپ
✅سیستم خنک کننده رادیاتور
✅بدون نیاز به هر گونه سوخت
✅مناسب چکش تخریب و بکس بادی مونتاژ سوله
✅بهترین انتخاب

 کمپرسور صنعتی هوا صنعت تکنو شیرخانلو در تهران

??????????????

 

نصب کمپرسور باد پیکانی برای کارواش

 

 

??????????????

کمپرسور باد موتور پاترولی ۶ سیلندر
تولید ۵۰۰۰ لیتر بر دقیقه
سیستم خنک کننده رادیاتور و واتر پمپ
سیستم روغن کاری اویل پمپ

 

 

کاربرد کمپرسور در صنعت , انواع کمپرسور صنعتی , کمپرسورهای هوای فشرده صنعتی , کمپرسور اسکرو ,