طراحی و تولید انواع کیسه جامبو و ته صاف دو سرقیف هگمتانه بافت در همدان

✳️جامبو بگ‌ 

🔺جامبو بگ‌ها برای ظرفیت‌‌‌های بار برداری متفاوتی طراحی شده اند و هر جامبوبگ یا بیگ بگ می‌تواند ظرفیت‌‌‌های از ۵۰۰ کیلو ۱ تن ۱٫۵ تن و ۲ تن  داشته باشد. اینکه یک جامبو بگ می‌تواند تا چه وزنی را تحمل کند به جنس گونی نحوه دوخت نخ استفاده شده در دوخت جا یابی دسته ها، جنس و نحوه و کیفیت اتصال دسته‌ها و گونی به یکدیگر و وزن محتوی آن بستگی دارد.

🔺دسته‌ها ی جامبوبگ یا بیگ بگ‌ها در واقع از تسمه‌‌‌های از جنس پلی پرو پیلن درست شده است که این نخ با بافت مخصوصی که دارد، آن را به تسمه ای مقاوم  تبدیل می‌کند که مقاومت کششی بسیار بالایی دارد.

🔺با توجه به نحوه دوخت پارچه با تسمه و فرم ظاهری دسته‌ها تقسیم بندی‌‌‌های صورت می‌گیرد. که معروف ترین آنها تکدسته ،۲ دسته، ۴ دسته ،هشت بند ،کیوبگ ،بیتوبگ و…. می‌باشد. این دسته برای جا به جایی جامبو بگ یا بیگ بگ طراحی شده اند و معمولا یا آنها را در شاخ لیفتراک می‌اندازند یا با کرین‌‌‌های سقفی و جرثقیل جا به جا می‌کنند.

🔺میزان دوخته شدگی این تسمه‌ها به بدنه گونی که چند درصد ارتفاع بدنه گونی با تسمه به هم دوخت شده اند و نخ مورد استفاده در دوخت و uv  بودن آن نخ در کیفیت گونی و میزان بار برداری از عوامل موثر است.

🔺منظور از پارچه در جامبوبگ یا بیگ بگ‌ها در واقع همان گونی می‌باشد. زیرا جامبو بگ یا بیگ بگ از توپ  گونی‌‌‌های متری با متراژ بالا برش خورده و تشکیل می‌گردد. جنس این پارچه از پلی پروپیلن بوده و ضخامت نخ هایی از جنس پلی پروپیلن که آن را تشکیل داده اند در کیفیت آن پارچه و میزان تحمل آن پارچه در حمل بار بسیار موثر است.

✳️انواع جامبوبگ ها 

🔸🔹جامبوبگ ۴ پانل
🔸🔹جامبوبگ U پانل
🔸🔹جامبوبگ گرد بافت یا مدور
🔸🔹جامبوبگ با قطعه تثبیت كننده
🔸🔹جامبوبگ با دسته كلاهكی
🔸🔹جامبوبگ با پارچه تهویه دار
🔸🔹جامبوبگ مقاوم در برابر الكتریسته ساكن
🔸🔹جامبوبگ بهداشتی یا مواد خوراكی

✳️مزایای استفاده از جامبوبگ ها 

🔰ایمنی و سهولت در بارگیری
🔰عدم افت بار
🔰سهولت در جابجایی توسط لیفتراک و جرثقیل
🔰حمل سریع و آسان بسته ها
🔰امکان حمل با تریلرهای بدون سقف و حفاظ
🔰صرفه جویی در هزینه های بسته بندی و حمل و نقل
🔰ایمنی محصولات در برابر رطوبت
🔰امکان نگهداری محصولات در کنار یکدیگر در انبار
🔰صرفه جویی از نظر اشغال فضای انبار
🔰موجودی گیری سریع و راحت
🔰امکان استفاده مجدد از جامبو بگ ها

به مدیریت: بهنام حاجی لو

🔻 جامبو بگ چیست؟

جامبو بگ کیسه های بزرگی هستند که بسیار مستحکم و ضخیم هستند و همچنین انعطاف پذیرند. از این جامبو بگ ها برای حمل و نقل و ذخیره مواد دارویی، شیمیایی، محصولات کشاورزی و…. استفاده می کنند. جامبو بگ ها از جنس پلی پرو پیولین هستند که با توجه به نیازهای مشتری به صورت لمینت دار یا بدون لمینت ساخته می شوند. این کیسه ها اولین با در کشور اتریش ساخته شدند و سپس به کشورهای دیگر وارد شد.

🔻 تولید جامبو بگ

همانطور که گفته شد جامبو بگ ها بسیار مستحکم هستند و در عین حال وزن پایینی دارند. به همین دلیل است که از لحاظ اقتصادی این کیسه بسیار به صرفه هستند. در این قسمت می خواهیم با مراحل تولید کیسه های پلی پروپیولین آشنا شویم.
جامبو بگ ها در 4 مرحله ی اصلی تولید می شوند و سپس وارد بازار می شوند:

ریسندگی

بافندگی

چاپ و برش و دوخت

بسته بندی

🔻 مرحله ی ریسندگی در تولید جامبو بگ

در ابتدا پلی پروپیولین و مواد نرم کننده به ماشین خوراک داده می شود تا این مواد با یکدیگر مخلوط شوند. پس از مخلوط شدن به حالت مذاب در می آیند. سپس وارد دوش هایی می شوند که دارای 64 سوراخ است، بعد از آن با فشار هوا از این دوش ها خارج می شوند و به صورت رشته هایی وارد کانال های خنک کننده می شوند. بعد از کانال خنک کننده وارد قسمت های کشش می شوند تا با کشیده شدن به اندازه های مناسب در بیایند.

🔻 مرحله ی بافندگی در تولید جامبو بگ

در قسمت بافندگی سه روش وجود دارد:

بافندگی تاری و پودی

بافندگی حلقوی تاری

بافندگی حلقوی پودی

🔻 برش و دوخت در تولید جامبو بگ

در این مرحله رول های گونی در خط برش قرار می گیرند و توسط تیغه حرارتی بریده میشوند.

🔻 بسته بندی جامبو بگ

بسته بندی جامبو بگ ها به صورت بسته های 500 تایی انجام میشود و با دستگاه پرس انجام می شود و به بازار عرضه می گردد.

🔻 تولید کننده های جامبو بگ

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع مختلفی از کیسه های حمل و نقل، تولید کننده ها بسیاری در این زمینه مشغول به کار هستند. یکی از معتبر ترین و به روزترین تولید کننده های جامبو بگ در ایران شرکت صنایع کیسه گرگین می باشد. این شرکت با استفاده از به روزترین تجهیزات و متخصص ترین پرسنل در تلاش برای تولید جامبو بگ هایی با کیفیت است که بر طبق استانداردهای اروپا باشد. این شرکت دارای آزمایشگاه های تخصصی است که محصولاتی را تولید کند که در خور استفاده ی مشتریان و همچنین صادرات باشد.

🔻 مزایای استفاده از جامبو بگ

استفاده از جامبو بگ ها حمل و نقل مواد را آسان می کند. این کیسه ها ایمنی و سلامت بار را در زمان بارگیری تضمین می کند. باعث افزایش سرعت حمل بار می شود. نگهداری مواد در این کیسه ها فضای کمتری را اشغال می کند. با استفاده از این جامبو بگ ها می توان مواد مختلفی را در کنار یکدیگر در انبار نگهداری کرد.

 

 

 

 

 

خرید انواع جامبوبگ هگمتانه بافت در همدان , انواع جامبوبگ هگمتانه بافت در همدان , فروش انواع جامبوبگ هگمتانه بافت در همدان , فروش کیسه گونی هگمتانه بافت در همدان , خرید کیسه گونی هگمتانه بافت در همدان ,  خرید و فروش کیسه گونی در همدان , قیمت انواع هگمتانه بافت در همدان , قیمت انواع جامبوبگ در همدان , قیمت کیسه گونی در همدان , دوخت انواع جامبوبگ در همدان , طراحی کیسه جامبوبگ در همدان ,