Address & Contact

Our Address

استان مرکزی،شهرستان خمین،روستای فرنق

Telephone

شرکت جانبو سازان فرنق

✳️جامبو بگ‌ 

🔺جامبو بگ‌ها برای ظرفیت‌‌‌های بار برداری متفاوتی طراحی شده اند و هر جامبوبگ یا بیگ بگ می‌تواند ظرفیت‌‌‌های از ۵۰۰ کیلو ۱ تن ۱٫۵ تن و ۲ تن  داشته باشد. اینکه یک جامبو بگ می‌تواند تا چه وزنی را تحمل کند به جنس گونی نحوه دوخت نخ استفاده شده در دوخت جا یابی دسته ها، جنس و نحوه و کیفیت اتصال دسته‌ها و گونی به یکدیگر و وزن محتوی آن بستگی دارد.

🔺دسته‌ها ی جامبوبگ یا بیگ بگ‌ها در واقع از تسمه‌‌‌های از جنس پلی پرو پیلن درست شده است که این نخ با بافت مخصوصی که دارد، آن را به تسمه ای مقاوم  تبدیل می‌کند که مقاومت کششی بسیار بالایی دارد.

🔺با توجه به نحوه دوخت پارچه با تسمه و فرم ظاهری دسته‌ها تقسیم بندی‌‌‌های صورت می‌گیرد. که معروف ترین آنها تکدسته ،۲ دسته، ۴ دسته ،هشت بند ،کیوبگ ،بیتوبگ و…. می‌باشد. این دسته برای جا به جایی جامبو بگ یا بیگ بگ طراحی شده اند و معمولا یا آنها را در شاخ لیفتراک می‌اندازند یا با کرین‌‌‌های سقفی و جرثقیل جا به جا می‌کنند.

🔺میزان دوخته شدگی این تسمه‌ها به بدنه گونی که چند درصد ارتفاع بدنه گونی با تسمه به هم دوخت شده اند و نخ مورد استفاده در دوخت و uv  بودن آن نخ در کیفیت گونی و میزان بار برداری از عوامل موثر است.

🔺منظور از پارچه در جامبوبگ یا بیگ بگ‌ها در واقع همان گونی می‌باشد. زیرا جامبو بگ یا بیگ بگ از توپ  گونی‌‌‌های متری با متراژ بالا برش خورده و تشکیل می‌گردد. جنس این پارچه از پلی پروپیلن بوده و ضخامت نخ هایی از جنس پلی پروپیلن که آن را تشکیل داده اند در کیفیت آن پارچه و میزان تحمل آن پارچه در حمل بار بسیار موثر است.

✳️انواع جامبوبگ ها 

💥جامبوبگ ۴ پانل 
💥جامبوبگ U پانل 
💥جامبوبگ گرد بافت یا مدور 
💥جامبوبگ با قطعه تثبیت كننده 
💥جامبوبگ با دسته كلاهكی 
💥جامبوبگ با پارچه تهویه دار 
💥جامبوبگ مقاوم در برابر الكتریسته ساكن 
💥جامبوبگ بهداشتی یا مواد خوراكی 

✳️مزایای استفاده از جامبوبگ ها 

🔹🔸ایمنی و سهولت در بارگیری 
🔹🔸عدم افت بار 
🔹🔸سهولت در جابجایی توسط لیفتراک و جرثقیل 
🔹🔸حمل سریع و آسان بسته ها
🔹🔸امکان حمل با تریلرهای بدون سقف و حفاظ 
🔹🔸صرفه جویی در هزینه های بسته بندی و حمل و نقل 
🔹🔸ایمنی محصولات در برابر رطوبت 
🔹🔸امکان نگهداری محصولات در کنار یکدیگر در انبار 
🔹🔸صرفه جویی از نظر اشغال فضای انبار 
🔹🔸موجودی گیری سریع و راحت 
🔹🔸امکان استفاده مجدد از جامبو بگ ها 

به مدیریت:حسین پایمرد

 

تولید کننده انواع کیسه های صنعتی شرکت جانبو سازان فرنق در خمین , تولید کننده انواع کیسه های صنعتی در خمین , شرکت جانبو سازان فرنق ,  تولیدی کیسه جامبو در خمین , قیمت کیسه جامبو در خمین , بهترین شرکت کیسه جامبو در خمین , بهترین تولیدی کیسه جامبو در خمین , فروش کیسه صنعتی در خمین ,