گالری لوستر روشنک 

✨ فروش انواع لوستر و لوازم تزئیناتی خانه،دکوری ،تابلو آباژور ، ساعت دیواری و رومیزی ، مجسمه

✨ تولیدکننده انواع لوستر صفحه ای و کریستالی ، باکارات و مورانو

✨ ارسال به سراسر کشور

✨ جدیدترین محصولات دکوری لوکس و برند

✨ تضمین اصالت کالا

✨ قیمت رقابتی

✨ در دکوراسیون داخلی، اکسسوری منزل فضاهای خالی را پر می‌کند. اما باید توجه داشت، استفاده بیش از حد و غیر اصولی از آن نه تنها باعث زیبایی نمی‌شود، بلکه با ایجاد شلوغی، فضای منزل را کوچک‌تر و دلگیرتر می‌کند.

✨ اکسسوری ‌ها را در قسمت‌های مختلف دکوراسیون منزل می‌توان استفاده کرد. این عناصر بر روح‌بخشی فضا می‌افزایند. بنابراین طراحان داخلی برای تکمیل دکوراسیون از اکسسوری منزل استفاده می‌کنند.

✨ پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند. سهم بیشتر این حس آرامش از طریق بینایی تامین می شود.

✨ در این نقل و انتقال، عناصر و عوامل بسیاری از جمله محیط و فضاهای پیرامون انسان مانند: رنگ، فرم و مدل ، نحوه چیدمان ،گل و گل خانه ، جریان هوا ، صدا و نور از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. ارتباط محیط واین عناصر فضاهای پیرامونی، باسلامت تن و روان، رشد و شکوفایی حقیقتی اثبات شده است.

 

مدیریت : آقای رسول رهنما

 

 

 

 

لوازم لوکس منزل , لوازم دکوری لوکس منزل , وسایل تزیینی منزل جدید , خرید وسایل تزیینی منزل , لوستر , گالری لوستر در رشت ,