Address & Contact

Our Address

تبریز

Telephone

نمایندگی فروش تعمیر گاوصندوق نسوز فیوضی

گاوصندوق نسوز فیوضی

🔵انواع گاوصندوق

مدل نسوز،دیجیتال،دکوراتیو،گاوصندوق مدل خانگی، اداری،فروشگاهی،گاوصندوق ضد سرقت

✳️مدل نسوز:

🌟همان‌طور که از اسم آن مشخص است، نسوز است. میزان نسوز بودن این نوع مدل‏ها به نوع مواد بکار رفته در آن‏ها، محیطی که در آن قرار می‌گیرند و نوع خطرات محیطی، بستگی دارد.که در آن قرار می‌گیرند و نوع خطرات محیطی، بستگی دارد.

ساختار صندوق نسوز :

فولاد یک نوع ماده غیر قابل احتراق و مقاوم در برابر آتش می باشد و بطور معمول بدنه صندوق های نسوز از فولاد دوجداره ساخته شده، و حفره های آن با کامپوزیت ویژه که در برابر آتش مقاوم

می باشد پر شده است. اگر چه این کامپوزیت می تواند در برندهای مختلف صندوق نسوز متفاوت باشد، اما حاوی یک هیدرات، مثل آلوم یا گچ است که بخار آب را هنگام گرم شدن آزاد می کند،حال بخشی از این بخارهای آب، به فضای داخلی گاوصندوق هدایت می شوند تا دمای فضای داخل صندوق نسوز را در برابر حرارت آتش تنظیم کنند.

البته ماده ای به نام Insulite توسط شرکت Schwab برای استفاده در ساخت گاوصندوق ضد آتش ثبت شده است. برای کنترل فشار رطوبت و بخار آب، از دریچه ها یا سوراخ های خارجی در بخش های مختلف صندوق نسوز استفاده می شود و بدین ترتیب بخشی از بخار آب در آتش می سوزد.

💫میزان مقاومت صندوق نسوز در برابر آتش

🔰بیشترین میزان مقاومت صندوق های نسوز در برابر آتش تا سقف 30 دقیقه تست شده است. و اصولا اگر صندوق نسوز بیشتر از این مدت تحت حرارت ناشی از آتش سوزی قرار بگیرد ممکن است به دارایی های شما آسیب وارد شود.

💫غیرقابل حمل و نقل بودن

🔰گاو صندوق ضد سرقت نباید به‌راحتی قابل حمل باشد. در واقع باید سنگین باشد و یا با پیچ به دیوار یا زمین متصل شود؛ بنابراین تمام مدل‏های سبک و قابل حمل، ضد سرقت نیستند.

💫نفوذ ناپذیری بدنه

🔰جنس بدنه گاو صندوق ضد سرقت باید از آلیاژ سوپر باشد. علاوه بر این فاصله‏های بین دیواره داخلی و بیرونی آن باید با بتون مسلح و رابیتز پُر شود تا بدنه غیرقابل نفوذ باشد. خرید گاوصندوق با این مواد قطعاً بسیار سنگین و غیرقابل حمل است و جز مدل‏های نسوز است.

💫دارای درهایی با رمز و قفل‏ امنیت بالا

🔰هنگامی که گاو صندوق سنگین و غیرقابل حمل باشد و بدنه نفوذ ناپذیری داشته باشد، تنها راه برای سارقان، باز کردن قفل در آن است. علاوه بر این از سیستم‌های رمز دیجیتالی و اثر انگشتی برای امنیت درهای آن استفاده می‌شود.

🔰در میان تمام انواع قفل‏ها رمز انگشتی امن‌تر است؛ زیرا فقط صاحب گاو صندوق می‌تواند در را باز کند و بنابراین غیرقابل سرقت است. از رمز دیجیتالی برای مدل‌هایی که در طلا فروشی‏ها کاربرد دارند، استفاده می‌شود. از رمز اثر انگشتی و یا مکانیکی برای مدل‏های ضد سرقت خانگی استفاده می‌شود.

💫دارای سیستم هشدار دهنده

🔰سیستم‏ هشدار دهنده شامل سیستم پیامک و سیستم ردیاب است که هنگام سرقت، جابجایی گاوصندوق را به صاحب آن اطلاع می‏دهد. در واقع محل آن را در هر لحظه از زمان به صاحبش نشان می‏دهد.

💫مجهز به سیستم ضد سرقت مکانیکی

🔰سیستم‏های ضد سرقت مکانیکی شامل، قفل، رمز و سایر ابزارهایی است که برای ساخت گاو صندوق ضد سرقت استفاده می‌شود.تمام این ویژگی ‏های انواع گاوصندوق ‏موجب می‏شود تا گاو صندوق به راحتی توسط سارقان باز نشود.

به مدیریت: فیوضی

تولید و پخش گاو صندوق اخلاقی در آذربایجان شرقی , پخش گاو صندوق در آذربایجان شرقی , تولید گاو صندوق درتبریز , پخش گاو صندوق اخلاقی , تولید گاو صندوق اخلاقی , قیمت گاوصندوق در آذربایجان شرقی , قیمت گاوصندوق , گاوصندوق اخلاقی , انوع گاوصندوق  ,