تولید و فروش گرانول تکنو صنعت پلاست آذربایجان اکرمی

👑 شرکت تکنو صنعت پلاست آذربایجان 👑

👑 تولیدکننده انواع گرانول در آذربایجان غربی👑

👑آماده عقد قرارداد با کلیه شرکت ها و کارخانه ها👑

👑 به صورت دستمزدی 👑

گرانول تکنو صنعت پلاست آذربایجان اکرامی

✔️ گرانول های پلاستیک گلوله های کوچکی از پلاستیک هستند که داخل دستگاه های مختلف شکل دهی پلاستیک ریخته شده و به انواع مختلف قطعات تبدیل می شوند.
✔️ سیستم ماشین های شکل دهی به پلاستیک (شامل انواع خطوط اکستروژن و تزریق و …) به گونه ای ساخته شده اند که بهتر است مواد اولیه ورودی آنها بشکل ساچمه های کوچک پلاستیکی باشد.

✔️ مواد پلاستیکی بازیافتی که آسیاب شده اند و دارای شکل های ورقه ای یا گوشه های تیز هستند نمی توانند به راحتی در قیف های ورودی این دستگاه ها مورد استفاده قرار بگیرن و البته زمان میکس شدن هم بدلیل عدم یکنواختی اندازه آن ها با مواد دیگر همیشه یک ترکیب غیر یکنواخت دارند. لذا مصرف کنندگان این مواد ترجیح می دهند مواد خریداری شده آنها مثل مواد اولیه نو بصورت گرانول یا همان ساچمه های کوچک پلاستیکی باشد که این کار به وسیله خطی به اسم خط تولید گرانول انجام می شود.

🔹 تقسیم‌بندی انواع گرانول

گرانول‌ها، در بیشتر موارد توسط دو روش متداول قالب‌گیری تزریقی و قالب‌گیری بادی (البته روش قالب‌گیری دورانی را از قلم نندازیم) به محصول نهایی تبدیل می‌شوند. بر اساس ساختار کریستالی ماده اولیه و روش‌های تولید، تقسیم‌بندی‌های متفاوتی از گرانول‌ها بوجود می‌آید. از جمله مهمترین وپرکاربردترین گرانول‌ها، می‌توان به گرانول پلی اتیلن (و گریدهای آن) و گرانول پلی پروپیلن (و گریدهای آن) اشاره کرد.

🔹 گرانول پلی اتیلن

گرانول پلی اتیلن، ساختار کریستالی و فرمول شیمیایی مشخصی دارد. با تغییر طرز قرارگیری شاخه‌های پلیمری در پلی‌اتیلن، گریدهای سبک، با وزن متوسط، سنگین و با وزن مولکولی بسیار بالا تشکیل می‎‌شوند. با توجه به روش‌های تولید نیز، پلی اتیلن‌ها می‌توانند به گرید تزریقی یا بادی تقسیم شوند. با ترکیب این دو روش دسته‌بندی، مهم‌ترین گریدهای پلی‌اتیلن شامل دسته‌های زیر هستند:

گرانول سبک تزریقی
گرانول سنگین تزریقی
گرانول سنگین بادی
گرانول پلی اتیلن سبک خطی

التبه گریدهای دیگری هم وجود دارند که در اینجا فقط به دسته‌های متداول‌تر اشاره شده است. به عنوان مثال منظور از گرانول پلی‌اتیلن سنگین تزریقی، اولا گرانولی است که ساختار و ترکیب آن از نوع سبک است و ثانیا در روش‌های تولید تزریقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

🔹 گرانول پلی پروپیلن

این ماده به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود:

هموپلیمر که از پلیمریزاسیون مونومر پروپیلن به تنهایی تولید می‌شود و به آن پ.پ نساجی هم می‌گویند.
کوپلیمر که از پلیمریزاسیون پروپیلن به همراه کومونومر اتیلن تولید می‌شود و به آن پ.پ شیمیایی نیز گفته می‌شود.

🔹 گرانول پلی کربنات

پلی کربنات نوعی از پلیمرهای شفاف است که در ساخت وسایل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شفاف بودن و امکان انتقال نور از مهم‌ترین ویژگی‌های پلی‌کربنات است. از پلی کربنات تزریقی برای تولید محصولاتی نظیر چراغ خودروها، قطعات پلاستیکی لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، محصولات مصرفی و … استفاده می‌شود. یکی از نقص‌های این گرانول استعداد ترک خوردگی بالا در برابر ضربه است.

🔹 سایر گرانول‌های متداول

علاوه بر موارد ذکرشده، انواع دیگری از گرانول‌ها نیز وجود دارند که در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این مواد، می‌توان پلی‌استایرن‌ها، ABS، پلیمر‌های مهندسی و سایر گرانول‌ها اشاره کرد.

مدیریت : هادی اکرمی

 

فروش انواع گرانول های قطعات پلاستیکی لوله و نبشی های پلاستیکی به شرط تولید

🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵
گرانول عسلی در یک در حد شیشه ای

🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵

گرانول مخصوص تولید لوله پلی اتیلن صد در صد تضمینی

 

🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵

گرانول شیشه ای مخصوص صادرات درجه یک آماده تولید

 

 

🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵

تولید گرانول سر دسته نایلون با توری ۸۰ با بهترین کیفیت

 

 

کارگاه گرانول سازی , سازنده دستگاه گرانول ساز , دوره گرانول سازی , شرکت گرانول سازی ,