Address & Contact

Our Address

بجنورد،خیابان طالقای غربی، شیرآب 32متری، پلاک 111

Soc. Networks

عایق کاری و لوله بازکنی و رفع نم با تکنولوژی نانو گروه صنعتی آریا نانو در بجنورد

?گروه اجرایی آریا نانو درخدمت همشهریان محترم بجنوردی و هم استانی های محترم خراسان شمالی می باشد.

?عایق کاری نما، پشت بام، استخر، چاله آسانسور، و سرویس های بهداشتی بر پایه نانو کالیمورا

?لوله بازکنی با فنر برقی

?لوله کشی آب و فاضلاب

?رفع بوی نامطبوع

?اجرا و نصب اگو

?تخلیه چاه با خاور،کامیون و…

❇️علائم و علت گرفتگی لوله

?در صورت بروز مشکل گرفتگی لوله با چاه منزل شما می‌توانید از طریق تماس با متخصصان و کارشناسان ما علت بوجود آمدن این امر را بررسی و رفع کنید. تا زمانی که علت گرفتگی لوله و چاه مشخص نباشد نمی‌توان این مشکل را بطور کامل برطرف کرد و بعد از مدتی، ممکن است لوله و چاه دچار گرفتگی شود.

?علت گرفتگی لوله در آشپزخانه به طور رایج، ریختن باقی مانده مواد غذایی و چربی‌ها داخل چاه می‌باشد. حتی شستن ظروف چرب با آب سرد نیز می‌تواند باعث گرفتگی لوله شود. زیرا چربی‌ها در دمای پایین به صورت نیمه جامد تبدیل شده و می‌توانند در دیواره لوله رسوب کنند. تکرار این عمل می‌تواند طی مدتی، گرفتگی لوله را به همراه داشته باشد. برای پیشگیری از وقوع این مشکل می‌توانید از توری یا سبدهای مخصوص برای خالی کردن پسماند مواد غذایی استفاده کنید.

?علت گرفتگی چاه توالت نیز به صورت رایج، افتادن اجسام داخل آن می‌باشد. گزارش افتادن دستمال توالت، تلفن همراه و سایر اجسام به داخل چاه تا کنون بسیار زیاد بوده است. جالب است بدانید ریختن مو داخل چاه می‌تواند به مرور زمان باعث گرفتگی لوله شود. زیرا به هم گره خورده و باعث تجمع رسوبات می‌شوند. برای پیشگیری از بروز این مشکلات می‌توانید از چاه بست برای ورودی چاه توالت استفاده کنید.

?اگر تخصصی در لوله باز کنی ندارید حتما از افراد متخصص در امر لوله بازکنی و تخلیه چاه استفاده کنید، زیرا هر اقدام اشتباه توسط افراد غیر ماهر موجب هل دادن و حرکت شئ در عمق لوله می‌شود که در این صورت مجبور هستید که برای بازکردن آن کنده کاری و لوله کشی مجدد انجام دهید.

به مدیریت:آقای علی نیا

 

 

 

لوله بازکنی ارزان , قیمت لوله بازکنی , لوله کشی آب و فاضلاب , دستگاه لوله بازکنی دیجیتال , لوله بازکنی در بجنورد , لوله بازکنی با فنر , انواع خدمات فنی و لوله کشی در بجنورد , عایق کاری پشت بام و استخر , تشخیص ترکیدگی لوله , لایروبی و ته زنی چاه , رفع نم با تکنولوژی نانو , گروه تاسیساتی اجرایی آریا نانو در بجنورد ,