حفاظ شاخ گوزنی آنتونی در مازندران

گروه تولیدی آنتونی،با سابقه ای درخشان و بهره گیری از علم و فناوری روز دنیا، همگام شدن با صنعت روز و با بکارگیری نیروهای متبحر و متعهد، آماده همکاری و اجرای کار در کل شهرهای استان مازندران میباشد
تولید و پخش حفاظ شاخ گوزنی آنتونی با مدیریت اکبر مهدی تبار
اجرا ، نصب و امکان همکاری با پروژه های ویلا سازی و شخصی سازی در سراسر مازندران
بدون هیچ دلال و واسطه ای

فروش انواع حفاظ های روی دیوار ساختمان در سایزهای مختلف  

قیمت انواع حفاظ شاخ گوزنی 

پخش عمده در سراسر کشور 

ساخت انواع حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار و درب ویلا 

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی یا نرده دیواری یکی از بهترین ابزار برای بالا بردن امنیت ویلاها، ساختمان‌‌‌های مسکونی و مناطق محافظت شده می‌باشد.علت اصلی این نام گذاری، شباهت ظاهری آن به شاخ گوزن است. حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ‌ها امنیت بسیار بالایی دارند.

?بهترین و ایمن ترین نوع حفاظ برای بالا بردن امنیت منازل مسکونی، مناطق تفریحی، اداره جات، ویلاهای درون شهری و برون شهری و غیره هستند علاوه بر شباهت ظاهری از لحاظ استحکام نیز بسیار به شاخ گوزن نزدیک است، این نوع حفاظ از لحاظ بصری نیز جز زیباترین نوع حفاظ‌ها محسوب میشود.

?پیدایش حفاظ شاخ گوزنی 

?در گذشته ای نه چندان دور از سیم‌‌‌های خاردار برای حفاظت از پایگاه‌‌‌های نظامی‌، باغ‌ها و ویلاها استفاده میکردند که ظاهر خوبی نداشتند،جایگزین شدن حفاظ شاخ گوزنی به جای سیم‌‌‌های خاردار نه تنها باعث بالا بردن امنیت این مناطق شده بلکه ملاک‌‌‌های زیبایی شناختی آنها را هم حفظ می‌کند.

?میلگرد استفاده شده در این حفاظ ها

?میلگرد‌‌‌های استفاده شده در این نوع حفاظ‌ها قطری به اندازه ده میلی متر دارد، اسکلت این نرده‌ها به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان امکان خم شدن و شکستن در آن وجود ندارد.

?انواع مدل‌‌‌های نرده حفاظ 

۱. مدل بوته ای
۲. مدل آبشاری
۳. مدل لیلیوم
۴. مدل لاله ای

?دلیل محبوبیت این نوع حفاظ ها 

?نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به شکل زیبا و تنوع در طرح‌‌‌های آن، در مدت زمان اندکی توانست در بین سازندگان و افرادی که خواستار حفظ ابتدائی ترین امنیت ساختمان بودند، جایگاه ویژه ای برای خود باز کند. این نوع حفاظ دارای برتری‌‌‌های زیادی است. نرده کشی دور ساختمان‌ها و ویلاها قبلا در محل ساختمان انجام میگرفت.

?و این خود همواره برای سازندگان حفاظ دغدغه خاطر بود، چرا که احتمال شکست سنگ در پوش و جوشکاری در محل و….. را به همراه داشت. حفاظ شاخ گوزنی این ایراد را ندارد و به صورت قطعه‌‌‌های ۲ متری تولید و رنگ آمیزی شده و جهت نصب به محل پروژه ارسال میشود.

?حفاظ بوته ای چیست؟

?در ایران به‌جز شهرهای بزرگ که اکثر ساختمان‌ها در آنها به شکل آپارتمانی میباشد، خانه‌های بیشتر شهرها یک طبقه و ویلایی هستند. سال‌هاست که در مناطق مختلف کشور پناورمان ایران، از شمال تا جنوب و غرب تا شرق، در خانه‌های ویلایی و باغ‌ها و بیشتر املاکی که دارای حیاط و فضای باز میباشند نرده‌های فلزی به شکل حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی، روی دیوارهای پیرامونی و درب‌ها نصب می‌شوند.

?در حال حاضر در ایران، این حفاظ‌ها تقریباً به مانند آجر و سیمان، جزءی از مصالح ساختمان برای معماری و ساختمان‌سازی به حساب می‌آیند.نام‌گذاری این نوع از نرده‌ها براساس شکل ظاهری آن‌ها صورت گرفته که البته حفاظ بوته ای را با نام‌های دیگری مانند حفاظ بوته خاری و حفاظ خا نیز می‌رپشتی شناسند.

?حفاظ بوته ای چه مزیت هایی دارد؟

حفاظ بوته ای در مقایسه با دیگر انواع حفاظ ساختمان، مزیت‌هایی دارد که شامل:

?تراکم و استحکام زیاد 
?امنیت بالا 
?نصب سریع 
?قیمت مناسب 
?ظاهر زیبا
می‌باشند.

?حفاظ بوته ای در چه رنگ هایی ساخته می‌شود؟

?دقیقا مانند همه قسمت‌های دیگر نمای ساختمان، رنگ‌آمیزی حفاظ بوته ای هه بسیار اهمیت دارد. رنگ‌آمیزی حفاظ بوته ای، جدا از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و پوسیدگی حفاظ بوته ای جلوگیری نموده و باعث دوام و طول عمر بیشتر آن می‌گردد. این محصول در رنگ‌های متنوع و با توجه به رنگ نما و درب و پنجره‌‌‌های ساختمان، رنگ آمیزی و نصب می‌شوند.

?همانند رنگ‌آمیزی فلزات، رنگ‌آمیزی حفاظ نیز نکاتی دارد که در تعیین کیفیت رنگ‌آمیزی موثر میباشد. قبل از رنگ‌آمیزی، سطح نرده حفاظ باید کاملاً صاف, یکدست و بدون خلل و فرج باشد. همچنین سطوح زائد، برجستگی‌ها و زنگ‌زدگی‌ها باید زدوده شوند تا رنگ‌آمیزی با کیفیتی انجام شود.

?تأثیر حفاظ بوته ای بر زیبایی نمای ساختمانها 

⚡️با ارتقای دانش معماری در کشور عزیزمان ایران، رشد چشمگیری در زیبایی نمای ساختمان‌ و استفاده از مصالح نوین برای این کار بوجود آمده است. یکی از همین مصالح نوین ساختمانی که در راستای زیبایی نمای ساختمان بکار برده می‌شود حفاظ بوته ای است.

⚡️درحقیقت با جوش دادن میلگردهای با نوک بسیار تیز و برنده به شکلی همانند شاخ گوزن، و نصب آن بر روی دیوار و انتخاب رنگ متناسب با نمای ساختمان، یکی از محصولات زیبا و چشم‌نواز معماری حاصل می‌شود که جدا از افزایش ضریب امنیت، چشم هر رهگذری را نیز به خود جلب می‌کند.

⚡️درواقع حفاظ بوته ای را می‌توان جزء تکنیک‌های نسل جدید حفاظ روی دیوار برای زیباسازی ساختمان‌ دانست این نوع از انواع حفاظ یکی از انواع حفاظ ساختمان به شمار می‌آید، طول عمر زیادی دارد و نیازی به تعمیر و نگهداری نیز ندارد. بر روی انواع نماهای کامپوزیت، سنگ یا فلز قابل پیاده‌سازی میباشد. سازنده گان می‌توانند با تغییر دادن ارتفاع و تراکم، این نوع نرده محافظ را کاملاً منطبق با سلیقه‌ی خود خریداری نمایندو سفارش ساخت حفاظ ساختمان را بدهند، تا با نمای ساختمانشان همخوانی کاملی داشته باشد.

به مدیریت:مهدی تبار 

شماره های تماس:
09900244740
09010643152

 

 

 

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

مزایای حفاظ شاخ گوزنی , قیمت حفاظ شاخ گوزنی , قیمت حفاظ شاخ گوزنی , عکس حفاظ شاخ گوزنی , طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی , خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ شاخ گوزنی , قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم , تولید حفاظ شاخ گوزنی در تهران , فروش حفاظ شاخ گوزنی در تهران , تولید حفاظ بوته ای در تهران , فروش حفاظ بوته ای در تهران , تولید حفاظ درب در تهران , پخش حفاظ درب در تهران , حفاظ آنتونی در تهران , حفاظ آنتونی ,  حفاظ شاخ گوزنی دیوار  , حفاظ شاخ گوزنی درب ویلا  , حفاظ دیوار ساختمان  , قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران ,