Address & Contact

Our Address

نیشابور،خیابان نور،نور 42 پلاک 19

Telephone

گروه تولیدی گنجه

🔸 تولید نظم دهنده لباس، باکس،جاکفشی،جاکیفی

🔸 ارسال از نیشابور به تمام نقاط کشور

🔸 ارسال فوری در کوتاه ترین زمان

🔸 فروش به صورت عمده و تک

⚡️ نظم دهنده

🔻 یکی از معضلات در چیدمان منزل، سر و سامان دادن و جمع و جور کردن وسایل ریز و درشت در خانه یا محل کار و دسترسی آسان به آنهاست. بهرحال در هر خانه‌ای که افراد متفاوت با شغلها و سلیقه‌های متفاوت در کنار هم زندگی می‌کنند با ابزار متفاوتی نیز سروکار دارند و هر فردی نیاز به نظم دهنده‌هایی دارد تا وسایل خود را در یک فضای خاص، مرتب کرده نظم ببخشد.

🔻 ارگانایزر یا نظم دهنده یکی از وسایل کاربردی هر خانه و آپارتمان است. اهمیت نظم دهنده‌ها در آپارتمانهای کوچک بیشتر مشخص‌ می‌شوند. این نظم دهنده‌ها در فضای کوچکتان به شما این قدرت را می‌دهد تا از فضای کم، بهترین استفاده و بهره را ببرید و اسبابتان را طبقه‌بندی کنید.

🔻 بدین منظور فایل‌ها، قفسه‌ها و جعبه‌های متفاوتی طراحی شده‌اند. آنها در نظم‌دهی وسایلتان کمک حالتان هستند. معمولا این نظم دهنده‌ها در سایزها و رنگها و جنسهای مختلف از فلز گرفته تا پارچه طراحی و تولید شده تا در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

⚜️ انواع نظم دهنده و کاربرد ارگانایزرها:

🔹 نظم دهنده کمد
🔹 نظم دهنده لباس
🔹 نظم دهنده کشو
🔹 نظم دهنده کفش
🔹 نظم دهنده کابینت

⚡️ به طور مثال ارگانایزر و نظم دهنده کابینت کاربرد فراوانی دارد. شما بهترین و بیشترین کاربرد نظم دهنده‌ را در آشپزخانه‌ها می‌توانید ببینید. مانند نظم دهنده‌های درون کابینت، نظم دهنده‌های درون یخچال، نظم دهنده‌های قابلمه و ماهیتابه، نظم دهنده‌های نایلون و پلاستیکها، نظم دهنده‌های ادویه جات، نظم دهنده‌های نگهدارنده‌های غذا و …… شمردن آنها تمامی ندارد.

⚡️ وجود یک جعبه به عنوان نظم دهنده می‌تواند علاوه بر حمل راحت وسایل، امکان تفکیک و در نتیجه دسترسی سریع به شیء موردنظر را فراهم آورد.

💠 خرید لوازم نظم دهنده یخچال

✨ لوازم نظم دهنده یخچال، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نظم دهنده‌ها از نگاه خانم‌های خانه‌دار هستند. از آنجائی که مواد غذایی زیادی در داخل یخچال وجود دارد، اینکه بتوانید داخل یخچال را مرتب و منظم نگه دارید، تاثیر زیادی بر بهداشت مواد غذایی نیز خواهد داشت. نظم دهنده‌های یخچال، سبدها یا قفسه‌های پلاستیکی مقاوم و متحرکی هستند که در داخل درب یخچال و قفسه‌های داخلی قابل نصب می‌باشند. در هر یک از لوازم نظم دهنده یخچال می‌توانید میوه‌‌ها، بطری‌های شیشه‌ای مواد غذایی، قوطی‌ها و موارد مختلف را به طور مجزا بچینید.

✨ حتی می‌توانید از لوازم نظم دهنده یخچال برای سبزی‌ها و میوه‌های تازه استفاده کنید تا آن‌ها با دیگر مواد غذایی مخلوط نشوند. در داخل یخچال بسیار اهمیت دارد که بطری‌ها و شیشه‌ها از مواد دیگر جدا باشند. این کار نیز با استفاده از وسایل نظم دهنده یخچال امکان‌پذیر است.

به مدیریت : سید آبادی

 

 

 

 

 

 

گروه تولیدی گنجه در نیشابور , گروه تولیدی گنجه , نظم دهنده لباس در نیشابور , باکس در نیشابور , جاکفشی در نیشابور , جاکیفی در نیشابور , تولید نظم دهنده در نیشابور , تولیدی گنجه در نیشابور ,