گروه جوشکاری شاسی کشی ساری نما 

⚡️ زیرسازی نما ، شاسی کشی ، جوشکاری سازه فلزی⚡️

⚡️ جوشکاری سقف کاذب
⚡️ شاسی کشی نما
⚡️ ساخت درب و پنجره
⚡️ اسکلت و والپست
⚡️ فریم و چارچوب
⚡️ ساخت انواع آلاچیق
⚡️ کلیه جوشکاری ساختمانی
⚡️ پیمانکاری ساختمان

گروه جوشکاری شاسی کشی ساری نما

⚡️ جوشکاری

ساختمانهاى فولادى بخش قابل توجهى از ساخت و ساز در ایران را تشکیل می دهند و یکی از مهمترین موضوعات در هر ساختمان فولادى بویژه از نقطه نظر مقاومت لرزه اى، کنترل جوشکارى آن می باشد. جوش ها در همه بخشه ا بایستى منطبق بر اطلاعات نقشه بوده و از لحاظ بعد و طول جوش و کنترل کیفیت لازم بررسى گردد. در این خصوص حتى ممکن است در یک ساختمان فولادى کوچک به انجام آزمایشات غیر مخرب (NDT) بر روى جوش نیاز باشد.

⚡️ شاسی کشی چیست؟

شاسی کشی و یا آهن کشی فرآیند زیر سازی در ساخت انواع سازه ها جهت جلوگیری از تخریب آنان در هنگام وقوع زلزله است. امروزه شاسی کشی را می توان در احداث اغلب سازه های ساختمانی همچون شاسی کشی در نما و آسانسور، و یا المان های شهری همچون ساخت آبنما، آلاچیق و … یافت. در عملیات شاسی کشی، دقت در طراحی و اجرا، بسیار حائز اهمیت است. زیرا این مرحله از کار بصورت زیر سازی انجام می شود و در صورت بروز هرگونه مشکل در آن، رفع ایرادات به وجود آمده ممکن نیست.

⚡️ شاسی کشی در اجرای نمای ساختمان

زیر سازی در نما، یکی از مهمترین مراحل اجرای نما است و برای ایجاد برجستگی ها و فرورفتگی نماهای ساختمانی از شاسی کشی فولادی استفاده می شود. انجام این فرآیند توسط پروفیل های آهنی، نبشی ها و پیچ و مهره انجام می شود و در انتها به اسکلت اصلی بنا وصل شده و با ایجاد سطحی صاف، زمینه را برای مرحله نازک کاری نما فراهم می کند.شاسی کشی و یا آهن کشی نما، در اغلب ساختمان های فلزی و ساختمان هایی که در طراحی آن ها، از نماهای برجسته، کامپوزیت و نماهای سنگی و یا سرامیکی که بصورت خشکه چینی اجرا می گردند، به کار می رود.

⚡️ نکات مهم در شاسی کشی نما ساختمان

• پروفیل های فلزی بعد از اتمام شاسی کشی، توسط روکش رنگ ضد رنگ پوشش داده شوند.
• استفاده از آلیاژ های مقاوم در برابر خوردگی برای روکش شاسی ها، در مواقع ضروری توصیه می شود.
• استحکام اتصالات زیر سازی به نما، بایستی به دقت کنترل گردد.
• تراز و شاقولی زیر سازی نما، به منظور اجتناب از دوباره کاری و هزینه مازاد کنترل گردد.

مدیریت : قلیان زیدی

شاسی کشی نما , قیمت شاسی کشی نما ,زیرسازی , زیرسازی و شاسی کشی نمای ساختمان, جوشکاری سقف کاذب در ساری , شاسی کشی نما در ساری , ساخت درب و پنجره در ساری , اسکلت و والپست در ساری , فریم و چارچوب در ساری , ساخت انواع آلاچیق در ساری , کلیه جوشکاری ساختمانی در ساری , پیمانکاری ساختمان در ساری ,