Address & Contact

Our Address

اردبیل،سرعین،نبش میدان شهید سلیمانی

Telephone

پروژه های لوکس ساختمانی مهندس خیراندیش 

⚜️ طراحی ،اجرا و نظارت پروژه های لوکس ساختمانی ، مشارکت در ساخت ، خرید و فروش ملک ، تامین مصالح ⚜️

⚜️ خرید ملک و خرید آپارتمان در سرعین ⚜️

گروه ساختمان سازی مهندس خیراندیش در شهر سرعین

اجرای پیمانکاری ساختمان مهندس غلام خیراندیش در اردبیل

اجرای پیمانکاری ساختمان مهندس غلام خیراندیش در اردبیل

⚜️ پروژه های لوکس ساختمانی خیراندیش طراحی و اجرای تخصصی پروژه های لوکس معماری و معماری داخلی با کاربری های مختلف مسکونی اداری تجاری و …

⚜️ طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی از صفر تا صد

اجرای پیمانکاری ساختمان مهندس غلام خیراندیش در اردبیل

⚜️ طرحی نو و اجرایی دقیق متناسب با سلیقه و خواسته شما مناسب برای کاربری فضا⚜️
⚜️ مطابق با استانداردهای روز دنیا⚜️

اجرای پیمانکاری ساختمان مهندس غلام خیراندیش در اردبیل

⚜️ با افتخار اعلام میکنیم با داشتن کادری حرفه ای و مجرب در انجام انواع پروژه های بازسازی ساختمان بازسازی ویلا , طراحی نما و دکوراسیون داخلی پروژه های مسکونی اداری و تجاری در خدمت شما کارفرمایان گرامی هستیم و این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که میتوانید با آسودگی نیاز های خود را به شرکت ساختمانی خیراندیش  بسپارید و ما آن را با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان انجام خواهیم داد.

⚜️ این مجموعه با هدف توسعه ایده های به روز و نوآوری‌هایی در خلق محیط‌های دلنشین برای زندگی ، فضای شما را طراحی معماری کرده و با بهره گیری از اکیپ های اجرایی قدرتمند و کارآزموده و رعايت اصول و استانداردهاى معمارى و مديريت بهينه هزينه براى دست‌يابى به بهترين نتيجه ، اقدام به پیاده سازی کامل پروژه ها می نماید .

گروه ساختمان سازی مهندس خیراندیش در شهر سرعین

اجرای پیمانکاری ساختمان مهندس غلام خیراندیش در اردبیل

⚜️ صفر تا صد طراحی تا اجرای پروژه هایتان را با شما همراهیم⚜️

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

⚜️ ویژگی های ساختمان لوکس چیست؟⚜️

✅ یک ساختمان لوکس طراحی خاص دارد

وقتی از یک معمار منظر، یا طراح شهری می پرسیم در یک بافت شهری، یک ساختمان لوکس چه ساختمانیست؟ بسیاری از آنها معتقد اند که یک ساختمان وقتی شیک محسوب می شود که در میان سایر ساختمان های اطراف خود مانند نگینی بدرخشد و چشم نوازی کند! طراحی خاص ظاهر، بخش مهمی از ایجاد یک ساختمان شیک است. فرم بیرونی سازه در صورتی که در بافت خود، خاص باشد، و به شکل صحیحی طراحی شده باشد، می تواند تاثیر شگرفی بر بیننده بگذارد.

گروه ساختمان سازی مهندس خیراندیش در شهر سرعین

✅ یک ساختمان لوکس دارای نمایی لوکس است

از نظر ظاهری یک ساختمان لوکس چه ساختمانیست؟ و چگونه ساخته می شود؟ بسیاری از طراحان نامی ساختمان در پاسخ به این پرسش که یک ساختمان شیک چه ساختمانیست؟ بعد از استراکچر و فرم اصلی سازه، به مواد و مصالح و ترکیب آنها در نمای یک ساختمان مدرن و شیک اشاره می کنند. برای به دست آوردن یک نمای لوکس، استفاده از متریال نوین و مصالح با فناوری جدید بسیار مهم است. بسیاری از انواع صفحات کامپوزیتی یا مصالح ترکیبی نوین مانند چوب پلاست، فایبر سمنت و … کاربرد ویژه ای در طراحی و اجرای نما دارند. علاوه بر این مصالح نوین، مصالح سنتی مانند انواع سنگ های نمای ویژه، مانند سنگ مرمر، گرانیت و سایر سنگ های آذرین و … ، با یک طراحی لوکس و روزآمد، بهترین نما های مدرن و لوکس را به نمایش می گذارند.

گروه ساختمان سازی مهندس خیراندیش در شهر سرعین

✅ یک ساختمان لوکس، دارای طراحی داخلی ویژه است

هنگام بررسی این مسئله که یک ساختمان لوکس چه ساختمانیست؟ باید علاوه بر زیبایی ظاهری، به ویژگی های داخلی آن هم بپردازیم. طراحی دیوار های داخلی، فضا های درونی، المان های تزیینی به کار رفته در دکوراسیون داخلی اتاق ها و … همه باید دارای طراحی مدرن و شیک باشند. همخوانی این مصالح با یکدیگر برای ایجاد فضایی یکپارچه بسیار مهم است. برای مثال می توان یک تم در نظر گرفت و ایده های طراحی را بر این اساس استوار نمود. به عنوان نمونه می توان با انتخاب تم کلاسیک، از انواع سنگ های مرمر رنگی در نمای آشپزخانه یا سرویس بهداشتی استفاده کرد و گچ­بری ها، کاغذ دیواری یا نقاشی سقف و دیواره ها را بر این اساس انجام داد.

نکته مهم در طراحی داخلی یک ساختمان شیک، توجه ویژه به نورپردازی است. استفاده از انواع نور مخفی با تابش غیر مستقیم، در قسمت های مختلف داخلی یک ساختمان شیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گروه ساختمان سازی مهندس خیراندیش در شهر سرعین

✅ یک ساختمان لوکس، دارای تجهیزات لوکس است

وقتی به دنبال آن هستیم که دریابیم یک ساختمان لوکس چه ساختمانیست؟ باید به تجهیزات داخلی آن از جمله قطعات و متریال به کار رفته در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی اشاره کنیم. تمامی شیرآلات، کابینت ها، لوازم آشپزخانه، و سرویس بهداشتی، حمام و جکوزی و … از بهترین متریال با بهترین شیوه طراحی و ساخت انتخاب گردد. این تجهیزات باید خوش ساخت و دارای عملکرد بالایی باشند تا در گذر زمان، به سرعت فرسوده نشوند. زیرا چنین ساختمان های لوکسی، عموماً برای استفاده طولانی مدت طراحی می شوند و لازم است تجهیزات داخلی آن، مانند مواد و مصالح به کار رفته در سازه، با کیفیت و خاص باشد. نکته قابل توجه که باید در زمینه ساخت و ساز یک ساختمان لاکچری به آن اشاره کنیم، اهمیت بهره گیری از نظرات و تخصص یک تیم حرفه ای در این زمینه است. با توجه به قیمت نسبتاً بالای این پروژه ها پیشنهاد می گردد با کارشناسان خبره و مجرب این حوزه مشورت شود. همچنین با مشاهده نمونه کار های قبلی شرکت های ساختمانی معتبر، در انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده ساخت ساختمان های لوکس، بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

 

مدیریت : مهندس غلام خیراندیش