گروه صنعتی مکاچو

💫طراحی و ساخت دستگاه خراطی دستی و سی ان سی  

💫طراحی و ساخت دستگاه خراطی توسط گروه صنعتی مکاچو 

💫دستگاه خراطی سی ان سی مکاچو 

💫دستگاه خراطی مکاچو 

🔰ماشین خراطی چیست؟

🔺ماشین خراطی و یا دستگاه خراطی ابزاری است که در زمینه تراشیدن چوب به کار برده می شود. از این وسیله پر کاربرد می توان برای درست کردن پایه مبل ها، میزهای غذا خوری، آباژورها و … که مرتبط با کار چوب هستند استفاده نمود.

🔺برای اینکه بتوان یک طرح زیبا و جذابی را با این دستگاه طراحی کرده و آن را ایجاد کنند؛ نیاز است تا از نوعی چوب نرم استفاده شود. این چوب ها به دلیل نرم بودن باعث می شود تا قابلیت تراشیدن بهتری داشته و بتواند شکل های مورد نظر را بر روی آن پیاده سازی نمود.

🔰سی ان سی خراطی 

💫امروزه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها برای ساخت قسمت های مختلف اجسام چوبی مانند؛ پایه مبلمان، میز و صندلی، دسته، تاج تخت سی ان سی خراطی است که که بر اساس، سایز، تعداد، کله، نوع محور ها و اسپندیل استفاده می شود. دستگاه سی ان سی خراطی چوب از گذشته تاکنون در صنعت چوب و مبلمان مورد استفاده قرار می ‌گرفت.

💫در گذشته این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده بودند که به شکل دستی کار می ‌کردند. اپراتور دستگاه سی ان سی خراطی دستی با اتصال قطعه چوبی به سر موتور آن را روشن کرده و قطعه را سریعا به گردش در می آورد، سپس با استفاده از ابزار های مختلفی عمل خراطی کردن چوب را به انجام می رساند.

🔰دستگاه سی ان سی خراطی با ابعاد کوچک: 

🔸🔹همان طور که از نامش مشخص است، این دستگاه ابعاد کوچکی دارد. دستگاه سی ان سی با این که ابعاد کوچکی دارد، اما عملکرد آن با ابعاد بزرگ آن مشابه است و با این تفاوت که ابعاد کوچک تری دارد، قیمت مناسبی داشته و معمولا تک کله می باشد. دستگاه سی ان سی خراطی ابعادی با طول ۱۰۰ سانتی متر و قطری ۳۰ سانتی متری دارد.

🔰دستگاه سی ان سی خراطی با ابعاد بزرگ:

💥این دستگاه همان طور که از نامش مشخص است، ابعاد بزرگ تری دارد. تفاوتی که این دستگاه سی ان سی خراطی بزرگ، با نوع رومیزی آن دارد این است که از نظر ابعاد بزرگ تر و از نظر هزینه گران تر می باشد. ابعاد معمولی این دستگاه بین ۲ متر تا ۳ متر می باشد.

💥دستگاه سی ان سی خراطی، مزایای متعددی دارد همانند؛ سرعت زیاد در تولید، دقت بالا، ساخت قطعات چوبی کاملا مشابه هم، صرفه جویی در هزینه نیروی انسانی و کاهش خطراتی که متوجه نیروی انسانی است.

🔰سی ان سی خراطی چه کاربردی دارد؟

⚡️ساخت و تولید پایه انواع مبل ها
⚡️ساخت و تولید انواع دسته های مبل

⚡️ساخت صندلی، مبل اسپرت و راحتی
⚡️ساخت انواع گلدان ها و لوستر های چوبی

⚡️ساخت انواع نرده های چوبی
⚡️ساخت انواع مجسمه ها و تندیس ها

به مدیریت:مهندس مورونی

شماره های تماس:
مهندس مورونی ۰۹۱۶۳۶۵۰۷۲۶
مهندس بیات ۰۹۱۶۶۹۹۲۸۴۲

 

 

 

 

 

ساخت دستگاه خراطی سی ان سی , ساخت دستگاه خراطی دستی , طراحی دستگاه خراطی سی ان سی , طراحی دستگاه خراطی دستی ,  گروه صنعتی مکاچو , گروه صنعتی مکاچو در دورود , قیمت دستگاه خراطی دستی در دورود , قیمت دستگاه خراطی سی ان سی در دورود , گروه صنعتی مهندس مورونی , طراحی و ساخت دستگاه خراطی توسط گروه صنعتی مکاچو , دستگاه خراطی سی ان سی مکاچو , دستگاه خراطی مکاچو ,