Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

گروه صنعتی والاد

✳️نمای سی ان سی 

🔻نمای سی ان سی ساختمان جزء طرح‌های جدید نمای بیرونی ساختمان‌ها با استفاده از ورق‌های فلزی طراحی به شمار می‌رود. این سبک از طراحی نمای ساختمان به تازگی در قالب معماری مدرن به جامعه معرفی می‌شود، ورق سی ان سی با قابلیت طراحی خلاقانه و آزادی در انتخاب یکی از محبوب ترین متریال‌های ساختمانی می‌باشد.

🔻کیفیت فلز انتخاب شده، دقت و تمیزی نقش زده شده بر روی فلز، ضخامت و نوع و مکان استفاده از این نما و ورق و سرعت تحویل سفارش می تواند سبب قیمت گذاری مختلف شود و قیمت اجرای نمای سی ان سی را تغییر دهد.

✳️نرده سی ان سی 

💫نرده سی ان سی نوع جدیدی از نرده های حفاظتی جهت کاربری های مختلف برای ساختمان های مسکونی و اداری نرده های طرح دار بصورت برش کامپیوتری ( سی ان سی ) می باشد. که علاوه بر زیبایی بصری و معماری پویا و جذاب ، استحکام و مقامت خود را حفظ میکند. طرح های برشکاری بر حسب نوع نمای ساختمان قابلیت تغییر و اصلاح دارند.

✳️جان پناه چیست؟

💠جان پناه یک دیوار به نسبت کم ارتفاع است که معماران در لبه سقف، بالکن و راهرو آن را با هدف جلوگیری از پرت شدن بر روی ساختمان طراحی می کنند. امروزه با توجه به تولید مصالح جدیدتر در بیشتر ساختمان‌ها، جان پناه از مصالحی همچون آلومینیوم، شیشه، بتن سیمانی، کامپوزیت و فولاد ساخته می‌شود.

✳️کاربرد جان پناه در ساختمان چیست؟

۱-محافظت از افراد و جلوگیری از پرت شدن

۲-زیباسازی نمای ساختمان

۳-جلوگیری از نفوذ هر گونه رطوبتی به سقف

۴-محافظت از سقف

✳️مزیت استفاده از جان پناه چیست؟ 

۱- از نفوذ هر گونه رطوبتی به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند

۲-نمای ساختمان را به دلیل تخلیه آب اضافی حاصل از باران لکه دار نمی‌کند

۳-نمای ساختمان زیباتر می‌شود

۴-هر گونه وسایل و ابزاری را می‌توان بر پشت‌بام مخفی کرد بدون اینکه دیده شوند

۵- مانع از ورود هر گونه گرد و غباری بر پشت بام می‌شود

به مدیریت: یوسف رحیمی

 

گروه صنعتی والاد در تهران , گروه صنعتی والاد , گروه صنعتی رحیمی ,