Address & Contact

Our Address

خراسان رضوی ،کیلومتر 5 جاده سبزوار به تهران

گروه صنعتی کاور سازی صالحی

?مجموعه کاورسازی CNC

?تولید انواع کاورهای فلزی ، آلومینیومی و کرکره ای

?تولید و تعمیر انواع وان و اتاق های دستگاه CNC

?تولید انواع کاور دستگاه CNC

?طراحی کاور برای دستگاه های صنعتی علاوه بر اینکه نقش افزایش زیبایی ظاهری را دارد، با پوشش در مقابل سرما، اشعه های مضر و خطرات محیط کار مانند براده های داغ، اجسام تیز و … ایمنی فرد را در محیط کار تضمین می نماید.

?برای دستگاه های صنعتی نیز کاور نقش لباس برای انسان را دارد. کاور یک دستگاه صنعتی علاوه بر نقش زیباسازی دستگاه، باید به کم شدن خطرات دو جانبه بیانجامد.

?این موارد شامل خطراتی است مانند پرت شدن براده های عملیات ماشین کاری که از جانب دستگاه ممکن است برای اپراتور و محیط اطراف اتفاق بیافتد و یا خطراتی مانند پرت شدن، افتادن، خیس شدن و آسیب دیدن ناشی از سایر عوامل محیطی که ممکن است برای برخی قطعات حساس دستگاه مانند قطعات برق و الکترونیک پیش بیاید.

?در طراحی کاور برای دستگاه های CNC و سایر دستگاه های صنعتی، نکات مختلفی وجود دارد که باید مد نظر قرار گیرد. قرار دادن راه گاه های تخلیه آب صابون، قابلیت دسترسی به قطعات، قابلیت انعطاف برای قرار دادن قطعات بزرگ، بحث لزرش و صدا، محافظت از قطعات، پنل ها و تابلو برق و در نهایت شکیل بودن.

به مدیریت : امید صالحی

 

 

 

 

 

گروه صنعتی کاور سازی صالحی در سبزوار , کاور سازی , کاور سازی در سبزوار , تولید انواع کاور دستگاه CNC  , مجموعه کاورسازی CNC  , تعمیر انواع وان و اتاق های دستگاه CNC در سبزوار  , تولید انواع کاورهای فلزی در سبزوار , تولید انواع کاورهای آلومینیومی در سبزوار  , تولید انواع کاورهای کرکره ای ,