Address & Contact

Our Address

مشهد

Telephone

مشاور و مجری دیوار سبز طبیعی ، مصنوعی و خزه ای و روف گاردن گروه فضای سبز گرین وال سپنتا 

🌳 انواع دیوار سبز

سیستم های مختلفی در اجرای دیوار سبز به کار گرفته می شود. می توان با نصب گلدان پیش ساخته یا کاشتن گیاه در میان دو لایه الیاف انجام داد. علاوه بر این می توان از سیستم تصفیه هوای ساختمان استفاده کرد. بر این اساس سیستم فعال و غیرفعال در اجرای گرین وال طبیعی مطرح است. قیمت دیوار سبز بر اساس نوع اجرا، محل اجرا و قیمت تجهیزات آن تغییر می کند.

🌳 انواع گرین وال بر اساس محل دیوار

دیوار زنده در محل هایی مختلفی از ساختمان قابل اجراست. بسته به محل قرارگیری آن نوع ساختار و سیستم آن متفاوت خواهد بود. در حالت کلی اجرای گرین وال بر اساس محل قرارگیری به سه دسته کلی تقسیم می شود که در ادامه بدان ها اشاره شده است.

دیوار سبز داخلی
دیوار زنده خارجی
دیوار زنده هوشمند (قابل استفاده در محیط های داخلی)

🌳 دیوار سبز مصنوعی

امروزه گرین وال مصنوعی (دیوار سبز مصنوعی) به دلایل مختلف مورد توجه معماران داخلی و کاربران قرار گرفته است، از یک سو نگهداری آسان نسبت به انواع دیگرگرين وال، عدم نیاز به آبیاری، عدم حساسیت به انواع آفات و بیماری ها و تمیزی محیطی و از سوی دیگر نصب سریع و آسان دیوار سبز مصنوعی را به گزینه ای مطلوب برای کاربران تبدیل نموده است، گرین وال مصنوعی همانندخزه سبز نیاز به آبیاری و نگهداری خاصی ندارد و حتی می توان از آن در سازه های پالوداريوم وروف گاردن استفاده نمود، به دلیل عدم نیاز به سموم آفت کش و هرس، همچنین عدم برگ ریزی مانند ديوار سبز و پذیرش جانوران موذی قابلیت استفاده موثری در محیط های تمیز مانند بیمارستان ها، رستوران و آشپزخانه ها را دارد، گرین وال مصنوعی همچنین می تواند به خوبی در برابر نور خورشید از خود مقاومت نشان دهد به همین دلیل می توان در نماهای بیرونی (Uotdoor) از آن بهره گرفت، این نوع از دیوار سبز نسبت به دیوار سبز طبیعی از ضخامت کمتری برخوردار می باشد بنابراین به سادگی می توان از آن برای راهرو های کم عرض نیز استفاده نمود، گیاهان مصنوعی بکار رفته در سازه را می توان با مواد شوینده ساده به آسانی نظافت كرد، گیاهان مصنوعی بکار رفته در دیوار سبز مصنوعی می تواند از هر نوع و ترکیبی باشد و خوشبختانه محدودیتی در زمینه شکل، رنگ و اندازه وجود ندارد.

🌳 اين شركت با بهترين متريال و برترين مهندسين طراح و عمران به شما اين اطمينان خاطر را ميدهد كه به آسودگى محيط سبز و قابل استفاده اى را براى شما خلق كند🌳 
🌳 روف گاردن

 بام سبز یا همان روف گاردن اصطلاحا به هرگونه ایجاد فضای سبز بر روی سقف یا پشت بام گفته می شود که با اهداف زیست محیطی و یا کاربردهای باغ بام ، رستوران بام و … ایجاد می شود و معمولا در آن از آیتم هایی مانند انواع فلاورباکس ها ، باربیکیو ، آبنما ، آلاچیق و … استفاده می شود.  مهمترین آیتم در بام سبز گل ها و گیاهان می باشد که باید با دقت و حساسیت بالا انتخاب و کاشته شوند.

 برای طراحی و اجرای بام سبز می توانید با ما تماس بگیرید و ضمن بهره مندی از مشاوره رایگان خدمات طراحی ، تولید اقلام و نصب و اجرای بام سبز را دریافت نمایید.

روف گاردن و فضای سبز عمودی دارای مزایای بسیاری مانند بهبود کیفیت هوا ، ایجاد محیط سبز و فضای تفریحی در دسترس ، بهبود منظر و افزایش زیبایی محیطی ، ایجاد ارزش افزوده ملک ، کاهش هدر رفت و مصرف انرژی ، ایجاد عایق صوتی و دمایی و … می باشد که در صورت اجرای نامطلوب می تواند علاوه بر عدم حصوص این مزیت ها منجر به ایراداتی نیز گردد.

مدیریت : مریم اکبری

 

🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳

 

🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳

 

🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳

 

🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳

🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳

شرکت های مجری بام سبز , نقشه روف گاردن , طراحی و اجرای روف گاردن , پوشش سقف روف گاردن , خصوصیات روف گاردن , روف گاردن گسترده , طراحی روف گاردن ساده , محوطه سازی , دیوار سبز مصنوعی, دیوار سبز طبیعی , دیوار سبز خزه ای,