مشاور املاک و طراحی و اجرای تخصصی ویلا در سطح استان البرز

خرید و فروش ویلا

فروش ویلا های لوکس

مشاور املاک و سرمایه گذاری

مدیریت فروش املاک

آماده همکاری با کلیه همکاران

خرید و فروش تخصصی ویلا در سطح استان البرز (کردان ، چهارباغ، سهیلیه ، تهراندشت ، شهرک های برند منطقه) گروه ها یکاملا حرفه ای در زمینه طراحی ، نظارت و اجرا ویلا

طراحی ویلا ، یکی از خدمات معماری گروه ما است، که باید از زیبایی، ظرافت و دقت بالایی برخوردار باشد.

طراحی ویلا باید زیبا، چشم نواز و کاربردی باشد و باید تمامی انتظارات شما را از قبیل، خاص بودن، لوکس بودن، زیبایی، عملکرد، ارزش افزوده برای سرمایه شما، استحکام و مقاومت را برآورده نماید و اهدافتان از ساخت ویلا را محقق نماید.

در واقع تمام معماری باید در چنین پروژه کوچکی قابل نمایش باشد.

پس در امر طراحی ویلا نیاز است تا سلیقه، اهداف، میزان بودجه و محل ساخت پروژه را به درستی تحلیل کرده و بشناسیم و آنها را با اصول علمی معماری منطبق سازیم.

همچنین باید محدودیت ها و مشکلات بر سر راه طراحی را با دقت شناسایی و خلاقانه ترین راه حل ها را برای آنها ارائه کنیم.

طراحی ویلا چیست؟

✳️ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: villa) به خانه‌های زیبایی گفته می‌شود که از چهار طرف باز هستند و محدود به ساختمان‌های دیگر نیستند. علاوه بر این دارای نمای مناسبی هستند. ویلا معمولا در اطراف شهرها و مناطق خوش آب و هوای کشور ساخته می‌شوند و غالبا استفاده تفریحی دارند. البته ویلاها تنها در این مناطق ساخته نمی‌شوند; بلکه حتی بعضی از ویلاها به سفارش کارفرما در مناطق شهری ساخته می‌شود. لازم است در این زمینه قوانین و اصول مراجع مربوطه در رابطه با ویلا مدرن را نیز در نظر گرفت تا در آینده مشکلی برای کارفرما پیش نیاید.

✳️در بین کارهایی که بدست معماران می‌رسد، بیشترین خلاقیت آنها در طراحی ویلا استفاده می‌شود; چرا که هنگام طراحی ویلا، پلان ویلا بر خلاف ساختمان‌های شهری طراح آزاد تر است و بیشتر می‌تواند از ذوق و خلاقیت خود استفاده کند.


✳️در نتیجه طرحهایی که در زمینه ویلا توسط طراحان ساختمانی انجام می‌شود از تنوع هنری، زیبایی، ظرافت و دقت بالایی برخوردار می‌باشد

هدف از طراحی و ساخت ویلا چیست؟

✳️مهمترین قدم قبل از هر اقدامی، مشخص کردن هدف از داشتن ویلا و ساخت آن می‌باشد.

✳️امروزه استفاده از ویلای شخصی در فضاهای سرسبز و به دور از هیاهوهای شهر رویای هر شخص می‌باشد ولی هستند افرادی که از این فضاها به عنوان لوکیشن عکاسی استفاده می‌کنند حتی با فکر بزرگتر دنبال ساخت شهرک ویلایی هستند.


✳️بنابراین باید مشخص باشد که دنبال چه چیزی هستیم. پس در امر طراحی ویلا نیاز است تا سلیقه، اهداف، میزان بودجه و محل ساخت را به درستی تحلیل کنیم.

به مدیریت : محمد بیرامی

 

 

 

 

 

 

 

 

کردان جنوبی سهیلیه

 

 

کردان جنوبی طاووسیه

 

 

هشتگرد قلعه آذری

 

کردان جنوبی شهرک زعفرانیه

 

 

 

 

گروه مشاورین ویلاگزین در البرز ,  مشاور املاک در البرز ,  طراحی ویلا , خرید و فروش ویلا در البرز  , خرید و فروش تخصصی ویلا در کردان , خرید و فروش ویلا در تهراندشت ,  طراحی و ساخت ویلا , خرید و فروش ویلا در البرز  , فروش ویلا های لوکس در البرز , خرید ویلا لوکس در البرز  ,  مشاور املاک و سرمایه گذاری در البرز  ,  املاک , مشاور املاک , طراحی ویلا در البرز  ,