Address & Contact

Our Address

البرز

ساخت و اجرای صفر تا صد استخر در هشتگرد و تهراندشت وسرخاب

گروه مهندسی نصر پخش مصالح ساختمانی و طراحی و ساخت صفرتاصد ویلا

شماره های تماس:

09333401300

09916324300

🏡ساخت و اجرای صفر تا صد ویلا
🏡اجرا امور کار بنایی با اکیپ حرفه ای 
🏡ساخت و اجرای صفر تا صد استخر
🏡ساخت  آتشکده کباب پز شومینه و غیره

✳️ویلاسازی: گروه مهندسی نصر پخش مصالح ساختمانی و طراحی و ساخت صفرتاصد ویلا 

🔸🔹اصولا ویلا به خانه های حیاط دار که حس طبیعت را به ما میدهد گفته میشود ویلاسازی خود یکی از بهترین راه ها برای دریافت آرامش در دوران بازنشستگی و سپری کردن تعطیلات در مکانی دنج و زیبا با هوایی فوق العاده تمیز و به دور از سرو صدا و نا هنجاری های شهری می باشد.

✳️کلاسیک، مدرن 

🔺به طور کلی ویلاسازی با دو سبک کلاسیک و مدرن انجام میگیرد و تقسیم بندی می شود.و هرکدام از این سبک ها ویزگی های خود را دارا میباشند و باید انتخاب آن با توجه به سلیقه شما عزیزان صورت پذیرد.تفاوت این دو سبک معمولا درطراحی نما و دکوراسیون داخلی آن ها می باشد.

🔺در ویلا های مدرن معمولا از نماهای رومی،محوطه سازی های مدرن و به طور کلی دکوراسیون داخلی مدرن استفاده می شود و این سبک طرفدار های خاص خود را دارند.

🔺 در ویلاهایی که از ویلاسازی به سبک کلاسیک استفاده می کنند بیشتر تلاش به این است که حس طبیعت و محیط اطراف القا شود و در دکوراسیون داخلی و نمای آن ها معمولا از آجر و چوب استفاده میشود که مصالح کلاسیک به حساب می آیند.

✳️محوطه سازی ویلا

🔸🔹محوطه سازی یک امر ضروری برای ساخت ویلا است، زیرا هدف از ساخت ویلا ارتباط با طبیعت و لذت بردن از آن است. در واقع محوطه سازی یا حیاط سازی ویلا به منظور تفکیک مرز ویلا از سایر زمین های مجاور صورت می گیرد.

🔸🔹محوطه سازی ویلا شامل گل کاری، نصب آلاچیق، نصب باربیکیو، ساخت استخر، نورپردازی محیط، نصب مجسمه و … است. محوطه ویلا تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت آن ایفا می کند از این رو باید به آن توجه ویژه معطوف گردد.

🔸🔹آلاچیق و باربیکیو از ملزومات ساخت یک ویلا می باشند، زیرا ویلا مکانی برای تفریح و گذراندن وقت با خانواده و دوستان است، از این رو افراد سعی می کنند بیشترین زمان را در محوطه و در آلاچیق صرف کنند.

✳️ساخت استخر

🔸🔹ساخت استخر(Build a pool) ایده بسیار خوبی است زیرا امروزه شنا یکی از بهترین مقاصد ورزشی و تفریحی است. ساخت استخر فرآیندی خاص است.

🔸🔹استخر نیز مکانی ایده آل برای آب تنی در روزهای گرم تابستان است و حضور آن در محوطه منجر به خنک شدن هوای اطراف می شود.مراحل ساخت استخر شامل گودبرداری، حاضرسازی کف، استفاده از بتن آب بند، عایق کاری کف و جداره، کاشی کاری، نصب سیستم تصویه آب و تجهیزات می باشد.

✳️انواع مصالح ساختمانی 
💫آجر  

🔹🔸آجر از قدیمی‌ترین و پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی است که از پخت خشت به دست می‌آید. هم در گذشته و هم در حال حاضر، برای ساخت سازه از آجر استفاده می‌شود. آجرها با توجه به مواد اولیه، در کوره‌های آجرپزی در دماهای متفاوت حرارت می‌بینند. آجر سفید و آجر قزاقی از جمله آجرهای معمولی هستند که در ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند.

💫بتن  

🔹🔸در بین تمامی مصالح ساختمانی بتن ماده‌ قوی‌ای است که برای مقاوم‌سازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بتن یکی از مصالح ساختمانی است که از مخلوط آب و سیمان بدست می‌آید. سیمان مورد استفاده در بتن از نوع پرتلند است.

🔹🔸هنگام ساخت این محصول به منظور جلوگیری از ایجاد حباب که موجب کاهش استقامت بتن می‌شود، از ویبراتورهای ویژه استفاده می‌شود.بتن‌ها انواع مختلفی دارند و براساس دسته‌بندی‌شان در موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شوند که در مقاله بتن و فرآورده‌های بتنی به طور کامل در مورد این موضوع صحبت کردیم.

💫سرامیک 

🔹🔸سرامیک از فرآوری خاک رس و گرما دادن آن ساخته می‌شود. برای پوشش نواحی از ساختمان مثل کف، دیوارها،‌ پیشخوان آشپزخانه و حتی سقف کاربرد دارد. از این مصالح ساختمانی در برخی از منطق حتی برای نمای ساختمان استفاده می‌شود.

💫لوله‌های پلاستیک 

🔹🔸پلاستیک مزایای مختلفی مانند مقاومت در برابر گرما، انعطاف پذیری و استحکام دارد؛ همین موضوع باعث شده که در ساختمان‌سازی به فور از آن استفاده شود. لوله‌های پلاستیکی که زیر سطوح بتنی در ساختمان‌ها نفوذ کرده‌اند، نوعی ترکیب مصنوعی شیمیایی هستند که در قالب و شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند.

🔹🔸لوله‌های پلاستیکی از سازگاری بالا و وزن بسیار کمی برخوردارند و همین موضوع باعث شده که کاربرد گسترده‌ای در حوزه ساختمان‌سازی داشته باشند.

💫سنگ 

🔹🔸از گذشته تاکنون، سنگ به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مقاطع فولادی بوده است. عناصر اصلی سنگ‌ها سلیس است، اما شامل کانی‌ها و مواد تشکیل دهنده متفاوت خواهند بود.

🔹🔸سنگ‌های ساختمانی بر اساس محیط به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. سنگ مرمر، سنگ تراورتن، سنگ کوارتزیت و سنگ دیوریت از انواع مختلف سنگ هستند.ساخت تونل، پل، کف‌سازی، ساخت پله، دکوراسیون داخلی و… از متداول‌ترین کاربرد انواع مختلف سنگ است.

 

به مدیریت:آقای تنزه ای

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

تولید وپخش قطعات بتنی
بلوک ۲۰و۱۵و۱۰و سبک وسنگین و
کول چاه۷۰و۸۰و۹۰و انباری و دوتیکه
با کیفیت و قیمت مناسب

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

 

 

شرکت استخر سازی سرخاب , استخر سازسرخاب , پیمانکاراستخر سازی هشتگرد , پیمانکار ساخت استخر خانگی هشتگرد , ساخت استخر کشاورزی تهراندشت , ساخت استخر ورزشی کرج , ساخت استخر باغ البرز ,شرکت ویلا سازی البرز ,ویلاسازی هشتگرد , پیمانکار ویلاسازی در تهراندشت , پیمانکار ساخت ویلا در البرز ,