Address & Contact

Our Address

کرج

Telephone

گروه پیمانکاری حسینی

⚡️شاتکریت دیواره ی گود 
⚡️اجرای شاتکریت گود در کرج 
⚡️اجرای شاتکریت گود در تهران 
⚡️با منصفانه ترین قیمت 
⚡️با بهترین کیفیت
⚡️فقط کافیه تماس بگیرید
⚡️

✴️گروه پیمانکاری حسینی✴️
?اجرای شاتکریت
?اجرای 3dپانل
?اجرای صفرتاصد ساختمان
?اجرا با بهترین تجهیزات وکیفیت بالای کار در استان های قم تهران ، قزوین ،کرج،ساوه و حومه
?قیمتی مناسب و کیفیت بی نظیر را با گروه پیمانکاری حسینی تجربه کنید…
?شماره تماس


?اجرای تخصصی شاتکریت
?اجرای شاتکریت گودتهران
?نیلینگ
?سازه نگهبان
?شاتکریت تر تهران
?شاتکریت گود کرج
?شاتکریت خشک
?ملات پاشی کرج
?سیمان کاری
?نصب تریدی پانل
?اجرای تریدی پانل و شاتکریت
?اجرای سیمانکاری با دستگاه شاتکریت
?مقاوم سازی گود و دیوار و مدارس و….
?مقاوم سازی گود کرج
?شاتکریت دیواره گود کرج
?شاتکریت لایه ای محافظ و یکپارچه بر روی سطح حفاری ایجاد می کند که حفرات و ترک های سطح حفاری را نیز می پوشاند.

✳️شاتکریت 

?شاتکریت لایه ای محافظ و یکپارچه بر روی سطح حفاری ایجاد می کند که حفرات و ترک های سطح حفاری را نیز می پوشاند.

✳️کاربرد شاتکریت 

?دو ضرورت متضاد در مخلوط شاتکریت وجود دارد: قابلیت گیرش به سطح و قابلیت پمپاژ.قابلیت گیرش توانایی مخلوط در چسبیدن به سطح،ایجاد ضخامت و پایداری نسبت به پوسته پوسته شدن می باشد.

?با به کارگیری مخلوطی با گیرش و چسبندگی بالا،شاتکریت حالت چسب یافته و به صورت لایه ای بر روی سطح خاک باقی می ماند و دیواری را تشکیل می دهد. پیمانکاران، شاتکریتی با گیرش بالا می خواهند تا در یک مرحله به ضخامت مورد نظر برسند.

گروه پیمانکاری

? اجرای شاتکریت ?

? نصب تریدی پانل (3d panel) ?

پیمانکاری ساختمان ،  صفر تا صد کارهای ساختمانی?

? سفت کاری، بتنه کاری، آرماتوربندی

? پیمانکاری دیوارچینی، قالب بندی

? آرماتوربندی، اسکلت، کاشی کاری، سنگ کاری، موزاییک کاری، نقاشی ساختمان، شیب بندی بام، کف سازی، تعمیرات، برق کشی، لوله کشی و …

? اجرای فونداسیون و پی و پی سازی مطابق با استاندارد‌‌‌های مورد تایید سازمان نظام مهندسی کشور?

? اجرای اسکلت فلزی و بتنی(سفتکاری) در کمترین زمان ممکن به صورت نقد و اقساط

? اجرای دیوار چینی،تاسیسات، نصب در و پنجره و……

? اجرای نازک کاری خارجی(نمای ساختمان)نازک کاری داخلی طبق طرح‌‌‌های مورد تایید کارفرما و شهرداری

? تحویل به موقع و اجرای صحیح تمامی‌مراحل ساخت پروژه زیر نظر مهندسین و تکنسین‌‌‌های حرفه ای(طراحی-نظارت-اجرا)

? استفاده از مواد و مصالح مرغوب و باکیفیت با قیمت مناسب ?

? به همراه کادری مجرب از مهندسین،معماران، استادان و کارگران حوزه ساختمان

? اجرای پیمانکاری ساختمان‌‌‌های مسکونی،تجاری-اداری،صنعتی و…

? انجام سفت کاری و نازک کاری با قیمت توافقی

? دارای تمام ماشین آلات بصورت مکانیزه و اجرا با اکیپ دستی

? گودبرداری و تخریب ساختمان فرسوده

? پیمانکاری و خاکبرداری ساختمان

? با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در خدمت شما عزیزان هستیم ?

? تخریب و بازسازی منزل?

? شاتکریت یا بتن پاشی

? مرحله نهایی در نصب و اجرای تری دی پنل، عملیات شاتکریت یا بتن پاشی می‌باشد. عملیات شاتکریت بنا بر زمان اضافه کردن آب اختلاط به مخلوط به دو دسته تقسیم می‌شود:

۱- شاتکریت مخلوط خشک:

در این حالت مخلوط مصالح سنگی و سیمان از یک طرف به کمک کمپرسور هوا و آب از طرف دیگر به کمک پمپ به سر یک نازل تزریق شده و در محل نازل پس از مخلوط شدن با هم به سطح کار پاشیده می‌شوند.
این روش برای روکش و کارهای تعمیراتی که ضخامتشان کمتر از ۱۰ سانتی متر است مناسب است. در این روش از سنگدانه‌‌‌های دشت استفاده نمی‌شود بنابراین این بتن مقاومت فشاری بالایی نخواهد داشت. از طرفی در این روش آب فقط در مرحله ی آخر به مخلوط اضافه می‌شود به همین دلیل ممکن است آب کافی به همه دانه‌ها در مخلوط نرسیده و عملیات هیدراته شدن به درستی صورت نگیرد، و در ادامه کار نیز به دلیل نچسبیدن بتن به محل مورد نظر هدر رفت بتن به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

۲- شاتکریت مخلوط تر:

در این روش که در سیستم‌‌‌های تری دی پنل پیش ساخته استفاده گسترده ای دارد مخلوط نهایی بتن به کمک نیروی باد از سر نازل پاشیده می‌شود. در بتن پاشی محدودیت هایی برای اندازه سنگدانه‌ها وجود دارد. این محدودیت بر اساس استاندارهای انگلستان ۱۰ میلیمتر است. به عبارتی اگر حداکثر اندازه سنگدانه‌ها از ۱۰ میلیمتر کمتر باشد به عملیات بتن پاشی، گانایت و اگر بزرگتر باشد شاتکریت گویند.

⚡️بازسازی ساختمان چیست و با نوسازی چه تفاوتی دارد؟

?بازسازی ساختمان از روش‌های متداول بهبود کیفیت محیط کار و زندگی است. در ابتدا اجازه دهید دو کلمه‌ای را که عموماً به جای هم به کار می‌روند ولی در عمل دو مفهوم کاملاً جدا از هم هستند را توضیح دهیم. وقتی به دنبال یافتن مفهوم بازسازی ساختمان هستیم در می‌یابیم بازسازی و نوسازی عموماً به جای هم به کار می‌روند.

?نوسازی به معنای تخریب کلی بنای قدیمی‌و ساخت بنایی جدید به صورت کامل است در حالی که بازسازی یا مرمت، به معنای رفع مشکلات، خرابی‌ها و زیباسازی بناهای فرسوده‌ایست که قسمت‌های اصلی آن مانند: سقف، دیوار‌ها، ستون‌ها، کف و … همچنان سالم هستند و با یک مرمت خوب تا سال‌ها می‌توانند عمر کنند. مزیت بازسازی ساختمان نسبت به نوسازی هزینه کمتر، سرعت انجام بیشتر و دخالت کمتر در ترکیب بنا به خاطر عملیات ساختمانی سبک‌تر است.

⚡️قوانین بازسازی ساختمان چیست؟

?یکی از مهم‌ترین مسائل در هر پروژه ساختمانی، اطلاع از قوانین سازمان‌ها و نهاد‌های ناظر بر امر ساخت و ساز، مانند شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان است. در قوانین بازسازی ساختمان آمده است اگر قصد انجام تغییرات جزئی در نما یا وضعیت داخلی ساختمان را دارید، نیاز هیچ‌گونه مجوزی نداریم.

?در حالی که اگر تغییرات مورد نظر ما کلی‌تر و در قسمت‌های اصلی سازه یا ترکیب بنای اصلی باشد، باید از شهرداری برای این تغییرات مجوز بگیریم. برای مثال انجام هرگونه تغییر در دیوار‌های اصلی، وضعیت راه پله‌ها، وضعیت پارکینگ و … نیازمند اخذ مجوز از شهرداریست.

مدیریت : فرهاد حسینی

 

 

قوانین پیمانکاری , پیمانکاری چیست , حسابداری پیمانکاری , درامد پیمانکاری ساختمان , قرارداد پیمانکاری چیست , شرکت پیمانکاری عمرانی , تعهدات کارفرما در قرارداد پیمانکاری , گروه پیمانکاری , قیمت شاتکریت , مشخصات بتن شاتکریت , استاندارد شاتکریت , شاتکریت دیوار , اجرای شاتکریت , شاتکریت چیست , تری دی پانل , اجرای تری دی پانل قزوین , اجرای تری دی پانل تهران , اجرای شاتکریت قزوین , اجرای شاتکریت تهران , اجرای شاتکریت کرج , شاتکریت کرج , شاتکریت قزوین , شاتکریت تهران , تریدی پانل کرج , تریدی پانل تهران , تریدی پانل قزوین , شرکتهای تولید کننده تری دی پانل , قیمت دیوار تری دی پانل کرج , تری دی پانل در تهران , تری دی پانل کرج , قیمت اجرای شاتکریت , اجرای شاتکریت , گودبردادی ساختمان کرج , گودبرداری ساختمان تهران , مقاومت سازی مدارس تهران , مقاومت سازی مدارس کرج , مقاومت سازی مدارس ساوه , مقاومت سازی مدارس قزوین , مقاومت سازی مدارس قم , تری دی پانل قم , تری دی پانل کرج , شاتکریت کرج ,