Address & Contact

Our Address

کرج ، فلکه اول گوهر دشت ، جنب برج پارمیدا و نمایندگی کویر ، گل فروشی شهرام

Telephone

گل فروشی شهرام

🌷 انواع گل آرایی ، سفره عقد ، دسته گل ، ماشین عروس اسپرت ، تاج گل ، باکس گل و سبد گل🌷

🌷 گل فروشی شهرام دیزاین شیک ترین دسته گلهای تقدیمی، خواستگاری، ظریف و جذاب ترین باکس‌های مد روز، آماده سازی تاج گلهای مراسم ختم

🌷اجرای تشریفات مراسمات، بله برون، عقد، عروسی، تولد، دسته گل عروس،ماشین عروس

🌷فروش انواع گلدانهای آپارتمانی، انواع گل های فصلی،انواع بن سای

🌷اجرای دیزاین فضای سبز ادارات و آپارتمانی

🌷 سبدگل ، تاج گل ، دسته گل ، دسته گل عروس ، باکس رز ، تاج گل ترحیم ، ماشین عروس ، گل سینه داماد ، گلدان آپارتمانی ، ولنتاین ، چیدمان مراسم 

🌷 تزیین پول ، دسته گل فرمالیته ، گل آرایی جایگاه عروس و داماد ، گیفت عروسی

🌷 گل آرایی سفره عقد ، تراریوم ، هدیه نوزاد 

🌷 تزیین جای حلقه عروس و تزیین کیک

🌷  ممکن است شما به هر دلیل تصمیم به خرید گل بگیرید. سعی ما در گل فروشی شهرام بر این است که تا جای ممکن سرویس‌هایی ارائه کنیم تا افراد با سلیقه‌های مختلف را برای سفارش گل راضی نگه داریم.

🌸 با گلها و گیاهان تازه و شاداب، لبخند را به عزیزانتان هدیه کنید🌸

💐 انواع گل برای دسته گل عروس

💐  اهمیت رنگ و نوع گل دسته گل عروس

عروسی یکی از مهم ترین مراسم ها در زندگی هر خانمی است، از نظر هر خانمی هر چیزی که در این مراسم وجود دارد باید بی نقص باشد و از نوع خود بهترین باشد. از آنجایی که دسته گل عروس یکی از مهم ترین اقلامی است که در این مراسم مورد استفاده قرار می گیرد و باید در کنار لباس عروس بهترین هارمونی را ایجاد نماید، طراحی و گل هایی که در دسته گل استفاده می شود باید به دقت انتخاب شوند. در این مطلب با ارائه مطالبی درمورد طرح دسته گل و انواع گل برای دسته گل عروس قصد داریم تا شما را راهنمایی کنیم.

دسته گل های عروسی انواع مختلفی دارند و متناسب با مد روز مدرن انتخاب می شوند، یا بسته به دیزاین عروسی و سلیقه عروس و داماد کلاسیک انتخاب می شوند، اما در هر دوی این ها یک چیز مهم است و آن هم این که باید با لباس عروسی ست باشند.

💐 حتما این نکته را هم در نظر داشته باشید که دسته گل های عروسی با دسته گل های خواستگاری تفاوت دارند و باید در انتخاب گل های هر دوی آنها دقت نمود، بهتر است تا برای آشنایی با انواع گل برای دسته گل عروس همراه ما باشید، دانستن داستان گل هایی که در دسته گل استفاده می شود باعث می شود تا در انتخاب گل های دسته گل زمان کمتری را صرف نمایید.

💐 انواع دسته گل که در مراسم عروسی استفاده می شوند

در این قسمت با دسته گل های مدرن و کلاسیکی که در بسیاری از عروسی ها استفاده می شود آشنا خواهید شد:

💐 دسته گل عروس مرکب

این دسته گل یک دسته گل شیک و مدرن به حساب می آید. کسانی که میخواهند دسته گل عروسی خاص داشته باشند این دسته گل زیبا را حتما در برنامه خود جای دهند.

دسته گل عروس مرکب از تعداد زیادی گل برگ درست می شود. به این صورت که، این گلبرگ ها را کنار هم می چینند تا به یک گل زیبا و بزرگ تبدیل شود و آن را بر روی یک ساقه قرار می دهند. تنوع رنگ در این دسته گل ها بسیار زیاد است. از آنجایی که چیدمان تعداد زیادی گلبرگ کنار هم کار زمانبری است این دسته گل یک دسته گل خاص به حساب می آید و در هر گل فروشی آن را نمی یابید.

💐 دسته گل عروس بیدر مایر

اگر مایل هستید از انواع گل برای دسته گل عروس استفاده نمایید این دسته گل یک گزینه خوب و مناسب به شمار می آید، در طراحی دسته گل بیدر مایر خلاقیت خیلی مهم است این دسته گل به صورت طبقه ای پیچیده میشود، برای همین می توان از چند گل در آن استفاده نمود، اگر در انتخاب دسته گل عروسی سخت گیر هستید و بین انتخاب چند گل مانده اید این دسته گل یک پیشنهاد عالی به شمار می رود.

💐 دسته گل عروس ظریف

این دسته گل ها بسیار سبک و کم حجم هستند و مناسب برای کسانی که نمیخواهند دسته گلی شلوغ داشته باشند، بر روی این دسته گل ها می توان از گل هایی مانند رز، میخک، لاله و… استفاده نمود که در عین سادگی زیبایی خاصی دارند. اگر علاقمند به لباس عروسی ساده و شیک می باشید استفاده از این دسته گل می تواند ترکیب خوبی با لباس شما باشد.

از دیگر کارایی های این دسته گل به دلیل ساده و کم حجم بودنش این است که می تواند به عنوان دسته گل ساقدوش هم از آن استفاده کرد.

💐 دسته گل بازویی

اگر میخواهید دسته گل شما به چشم بیاید و همه در زیبایی محصور کننده ان محو شوند این دسته گل را انتخاب نمایید استفاده از گل های:

شیپوری
مریم
یا چیدمانی از گل های رز
میتواند زیبایی این دسته گل را دو چندان کند. استفاده از این گل برای عکس های آتلیه ای برای خلق عکس های بی نظیر به شدت توصیه می شود.

از آنجایی که حمل این دسته گل می تواند کمی دشوار باشد بهتر است در برنامه ریزی هایی آن را قرار دهید که قرار است مسافت کمی را بپیمایید.

💐 دسته گل آبشاری

اگر علاقمند به دسته گل های کلاسیک هستید می توانید از این دسته گل استفاده نمایید استفاده از گل های رز همراه با شاخ و برگ هایی گسترده در این دسته گل، زیبایی خاصی به آن داده است هنگامی که عروس آن را در دستان خود می گیرد، برای بیننده صحنه ای تداعی می شود که انگار گل ها از دستان عروس روییده اند. گل های رز به رنگ هلویی، قرمز و سفید بیشترین استفاده را در این دسته گل دارند.

💐 سبد گل برای عروس

سبد گل از دیگر گزینه هایی است که انواع گل برای دسته گل عروس را می توانید در آن استفاده کرد، با چیدمانی از انواع گل ها در سبد های گل که هارمونی و رنگ بندی مناسبی داشته باشند می توانید یک سبد گل زیبا را داشته باشید، قدم زدن عروس همراه با در دست داشتن سبد گل میتواند صحنه ای به یاد ماندنی را در ذهن میهمانان به جای بگذارد.

 

مدیریت : شهرام خیری

 

 

دسته گل , گل , گلفروشی در کرج , گل فروشی  , گل فروشی ۲۴ ساعته , گل فروشی آنلاین , گلفروشی شهرام ,