Address & Contact

Our Address

مازندران فریدون کنار ، روستای ازباران ، لاله 21 ، انتهای کوچه

Telephone

گل و گیاه نیکزاد

لوازم زراعی ، باغی و گلخانه ای

? دفع آفات کشاورزی و خانگی

? انواع کود ، نشاء سبزی و سیفی ، غذای دام و طیور

? مشاوره کشاورزی

? تهیه و توزیع کلیه سموم کشاورزی و دفع آفات نباتی، دامی، حشره کش های خانگی و بهداشتی، کودهای تقویتی مایع و پودری، (سم ساس، سم سوسک، سم کک، سم کنه، سم هزارپا، سم موریانه و…)

? بذر چمن ، بذر سبزی وصیفی جات وگل دربسته بندی خانگی اصلاح شده با کیفیت بالا

? مرگ موش وچسب موش، انواع خاک(خاک کود.خاک برگ.ورمی کومپوست.کوکوپیت.پوکه معدنی و…)

? انجام آزمایش خاک و مشاوره در کلیه امور زراعی و باغی

? استفاده از سموم کشاورزی علیرغم معایب و مضراتی که دارد ، در کشاورزی نوین ، امری اجتناب ناپذیر می نماید زیرا کنترل و مهار آفات و بیماریهای گیاهی تا حد زیادی در گرو استفاده از سموم کشاورزی می باشد و البته موفقیت و عملکرد مناسب این سموم ، بستگی به نحوه و زمان مصرف ، اختلاط سموم کشاورزی ، میزان مصرف و .. دارد .

? یکی از مهمترین مسایل در رابطه با مصرف سموم کشاورزی ، زمان درست مصرف آنها می باشد .
طی سالهای اخیر ، استفاده از سموم کشاورزی در کشور ما از مبادی دولتی و سازمانها هدایت و کنترل می گردد بنابراین با اعلام و هشدار سازمانهایی همچون سازمان حفظ نباتات مبنی بر استفاده از سموم کشاورزی در زمان مقتضی برای از بین بردن آفات ، تا حد زیادی میزان خسارات ناشی از نا آگاهی و مصرف دیر به هنگام سموم کشاورزی کاهش یافته است .

? همچنین میزان مصرف صحیح سموم کشاورزی و در نظر گرفتن آستانه زیان اقتصادی ناشی از مصرف آنها ، از دیگر عوامل قابل تامل در این زمینه می باشد .
صرف نظر از بحث زمانبندی مصرف سموم کشاورزی به لحاظ فصلی ، زمان مصرف آنها در ساعات روز نیز در نتیجه و عملکرد سموم کشاورزی ، بی تاثیر نیست . اوایل صبح و عصرها از آنجا که کلیه روزنه های برگهای گیاه باز و مستعد دریافت سموم می باشند ، بهترین زمان برای استفاده از سموم کشاورزی می باشد . همچنین توصیه می شود در هوای بارانی و به هنگام وزش باد که امکان از بین رفتن و هدر رفتن سموم کشاورزی به واسطه باران یا باد ، وجود دارد از مصرف آنها خودداری شود .

 

مدیریت : آقای هادی نیکزاد

 

 

 

فروشگاه سم , بذر , کود, لوازم کشاورزی , فروشگاه کشاورزی , مرکز فروش محصولات کشاورزی , محصولات باغبانی , فروشگاه کود کشاورزی ,