Address & Contact

Our Address

تهران،جاده ساوه،سه راهی آدران به سمت رباط کریم،شهرک صنعتی ده حسن،گلستان چهارم،تلاشگران دوم،پلاک ۱۲ و ۱۴

Telephone

گیربکس صنعتی تکنو فرز هاشمی در تهران

🔰خرید و فروش گیربکس های صنعتی روسی، آلمانی، ایتالیائی 
🔰تعمیرات گیربکس دستگاه بارمیل، دستگاه نورد، دستگاه لاستیک سازی, دستگاه های ماسه شور در دورها و وزنهای مختلف 

🔺گیربکس ها تجهیزاتی هستند که در بسیاری از کارخانجات کاربرد دارند، اساسا گیربکس ها انتقال قدرت میدهند از یک ماشین به ماشین دیگر و نکته اساسی این است که ما متوجه شویم که گشتاور مورد نیاز برای دستگاهی که میخواهیم از گیربکس درآن استفاده کنیم چقدر است.

🔺در حقیقت گیربکس ها نیروی مکانیکی را از یک موتور انتقال میدهند به یک دستگاه و یا بالعکس به طور کلی در تمام گیربکس ها نیرو از طریق شافت انتقال پیدا میکند.

🔺در گیربکس ها چرخ دنده های مختلف وجود دارند که معمولا چرخ دنده کوچک تر پینیون نامیده می شود و چرخ دنده بزرگتر گیر یا همان دنده نامیده می شود. بسته به سرعت و گشتاور هر چرخ دنده میتوان سرعت و گشتاور دنده مقابل را بدست آورد.

💫گیربکس کاهنده 

در گیربکس های کاهنده مقدار گشتاور خروجی افزایش یافته و مقدار سرعت کاهش می یابد.با توجه به رابطه عکس سرعت دورانی و مقدار گشتاور، این مدل از گیربکس ها سرعت دورانی دریافتی از ورودی را تبدیل به گشتاور کرده و به مصرف کننده تحویل می دهند.

💫گیربکس افزاینده 

💠گیربکس های افزاینده عکس گیربکس های کاهنده عمل می کنند. در این گیربکس ها سرعت دوران خروجی افزایش یافته و مقدار گشتاور کاهش می یابد.سانتریفیوژها یکی از اصلی ترین کاربری های این مدل از گیربکس ها می باشند. این مدل از گیربکس ها می توانند سرعت بالاتری نسبت به حالت ورودی به مصرف کننده ارائه دهند.

💫نکات مهم در نصب گیربکس 

🔸🔹برای رنگ کردن گیربکس ها بهتر است در ابتدا پوششی را بر روی کاسه نمد قرار دهید و سپس رنگ آمیزی را شروع کنید.

🔸🔹گیربکس ها دارای ارتعاش زیادی می باشند. به همین دلیل باید به صورت ثابت با استفاده از یک پایه به زمین متصل شوند.

🔸🔹برای جلوگیری از استهلاک و خرابی قطعات گیربکس ها، تمامی قطعات آن را در بازه های زمانی خاصی گریس کاری کنید.

🔸🔹در صورتی که میزان ضربه وارده به بدنه گیربکس بالا می باشد باید حتما از قطعات دمپ کننده نیرو استفاده کنید. این قطعات متناسب با شرایط می تواند متفاوت باشد. کوپلینگ هیدرولیکی، محدود کننده گشتاور و کلاچ از جمله آن ها است.

🔸🔹قبل از راه اندازی گیربکس اطمینان حاصل کنید که روغن موجود در گیربکس به اندازه کافی است. همچنین نسبت به گرانروی روغن گیربکس اطمینان حاصل کنید تا قطعات داخلی دچار خرابی نشوند.

🔸🔹تلورانس یا لقی قطعات داخل گیربکس باید در یک حد استانداردی باشد.

✳️انواع گیربکس صنعتی 
💎گیربکس حلزونی 

⚡️این نوع از گیربکس ها متشکل از یک ماردون فولادی که سخت کاری پیوسته شده و سنگ خورده است و یک چرخدنده حلزونی از جنس غالبا برنز ریخته گری شده است. این گیربکس ها حرکت سینماتیکی خود را از این دو قطعه تامین می کند . در گیربکس های حلزونی به دلیل ساختار و زاویه خروجی آنها به دلیل متعامد بودن دارای کاربری های فراوانی است و به دلیل کارکرد نرم در سیستم های بالابر و همچنین آسانسورها که نیاز به ایجاد گشتاور و راه اندازی نرم است، کاربرد فراوانی دارند.

💎گیربکس هلیکال یا شافت مستقیم 

⚡️گیربکس­های هلیکال شامل تعدادی چرخدنده هستند که دارای ساختار مارپیچ یا هلیکال می باشند و به همین دلیل به این نام معرفی می شوند . این نوع چرخدنده ها از دسته چرخدنده های ساده ولی با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتداد شفت می باشند.

⚡️ انتقال نیرو در این نوع جعبه دنده ها با توجه به ساختار چرخ دنده های آنها (هلیکال) با حرکت یک نقطه در امتداد سطح دنده انجام می شود. در این گیربکس ها به علت کاستن صدا و درگیری نرم چرخ دنده ها، در سیستم های انتقال نیرو به کار می روند و می توانند در دورها و توان های بالاتری نسبت به دنده های ساده استفاده شوند.

💎گیربکس آویز 

⚡️گیربکس­های آویزبه دلیل قابلیت چند محور بودن توانایی ایجاد نسبت های تبدیل بالایی را دارند که به موازات این مسئله قابلیت ایجاد گشتاورهای بالایی را نیز دارند و در مواردی که نیاز به گشتاور های بالا و کارکرد به صورت دائم کار می باشد، همانند دستگاه های میکسر و یا سیستم های محرک خطی در جرثقیل های سقفی چند کاره انتخابی بسیارعالی است.

💎گیربکس کرانویل پینیون 

⚡️گیربکس ­های کرانویل تشکیل شده است از تعدادی چرخدنده هلیکال و دو چرخدنده که قابلیت انتقال گشتاور در زاویه 90 درجه را ایجاد می کنند. به منظور انتقال نیرو در محور های متعامد و غیر متعامد و متنافر نیاز به سیستم درگیری دنده ها در دو سطح مورب بوده که توسط چرخ دنده های مخروطی مارپیچ تامین می گردد. در گیری پروفیل دنده های مخروطی مارپیچ به صورت همزمان بوده و عملکرد نرمی نسبت به دنده های مخروطی ساده دارند و می توانند گشتاورهای بالاتری را بدون ضربه و صدا به نرمی انتقال دهند.

💎گیربکس­های ترکیبی 

⚡️بنا به سفارش مصرف کننده و به صورت تک و یا کوپله شده با موتور، که همان موتور گیربکس یا الکتروگیربکس می باشد تولید می گردد. بسته به نوع کاربرد و خواست ه­ایی که از گیربکس وجود دارد، شکل طراحی و ساخت آن­ها متفاوت است.

💎گیربکس­های خورشیدی  

⚡️امروزه در صنایع سبک و سنگین برای کاهش و یا افزایش دور، در صورت بالا بودن نسبت تبدیل و توان های بسیار بالا در فضاهای محدود و راندمان بالای گیربکس، از این نوع گیربکس­ها استفاده می شود. گیربکس­ های خوشیدی با قابلیت استفاده در دورهای بالا و توان های بالا یکی از پرکاربرد ترین چرخ دنده ها در صنایع نوین معرفی شده اند این نوع گیربکس­ ها در دو نوع تک استیج و یا چند استیج طراحی و تولید می گردد.

به مدیریت:احمد هاشمی

 

آسیاب دهنه ۶۰شمشیری مناسب برای کرانول بادینام ۲۵ اسب دستگاه در حد نوع میباشد

 

گیربکس صنعتی PM500 در دور های مختلف موجود میباشد

 

انواع پوسته گیربکس صنعتی روسی PM500 pM400 pM350وغیره روسی وایرانی

 

میکسر بتن مناسب برای بلوک سازی با بالابرمصالح بادینام و گیربکس قوی

 

گیربکس کتابی
گیربکس خورشیدی

خرید گیربکسهای صنعتی تکنو فرز در جاده ساوه تهران , فروش گیربکسهای صنعتی تکنو فرز در جاده ساوه تهران , تعمیرات گیربکسهای صنعتی تکنو فرز در جاده ساوه تهران , گیربکسهای صنعتی تکنو فرز در جاده ساوه , گیربکسهای صنعتی تکنو فرز هاشمی , قیمت گیربکس صنعتی در تهران ,