Address & Contact

Our Address

گیلان ، رودبار

Telephone

یدک کش و کفی خودروبر امداد خودرو دوستی رودبار و منجیل

⚜️ کفی خودرو بر و حمل ماشین امداد خودرو دوستی در رودبار و منجیل⚜️

⚜️ به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان در سراسر گیلان _ رشت _ رودبار _ منجیل می‌باشد ⚜️

⚜️ بالاترین کیفیت و تضمین خدمات⚜️

شماره تماس

۰۹۱۱۶۲۱۷۸۴۲
۰۹۳۳۳۵۹۴۳۲۴

⚜️ مهم نیست که خودرو شما خارجی بوده و یا تولید داخل باشد، یدک کش و کفی خودروبر امداد خودرو دوستی آماده است تا انواع خودروهای داخلی و خارجی همچون تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا هیوندا و… را در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از یدک کش مناسب حمل نماید. از انواع خدمات یدک کشی و حمل خودرو دوستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک

 

⚜️ عوامل متعددی همچون عدم آگاهی با مسائل فنی

شماره تماس

۰۹۱۱۶۲۱۷۸۴۲
۰۹۳۳۳۵۹۴۳۲۴

و بسیاری از مسائل دیگر در رابطه با خودرو، باعث می‌شود تا بسیاری از ما در انتخاب خدمات سرویس فنی در محل برای خودرو خود با نگرانی‌هایی مواجه شویم. اما امداد خودرو دوستی به عنوان سرویسی حرفه‌ای در زمینه امداد و تعمیر سیار و حمل خودرو، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این تشویش را به حداقل ممکن رسانده و با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت، رضایت مشتریان را تأمین نماید. از مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو دوستی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

⚜️ پشتیبانی خدمات مشتریان
⚜️ شفافیت در هزینه‌ها
⚜️ انجام خدمت در زمان دلخواه شما
⚜️ یدک‌کشی و حمل خودرو تا تعمیرگاه و…
⚜️ استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
⚜️ گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
⚜️ صرفه جویی در زمان

 

⚜️ معرفی انواع یدک کش

سالانه تصادفات جاده ای خسارت بسیار زیادی را برعهده رانندگان می گذارند. عوامل بسیار زیادی می توانند باعث آسیب دیدن خودرو در جاده شوند. ممکن است که شما یک فرد محافظه کار بوده و تمام نکات رانندگی را همچون سرعت غیرمجاز، سبقت و… را به خوبی رعایت نمایید اما باز هم رانندگانی وجود دارند که به قوانین راهنمایی رانندگی پایبند نبوده و می‌توانند در کنار آسیب به خود به دیگر رانندگان نیز آسیب های جبران ناپذیری را وارد نمایند.

به طور کلی هیچ گاه نمی توان گفت که جاده ها از امنیت ۱۰۰ درصدی برخوردار هستند، زیرا باید تمام تلاش خود را کرده و از عوامل آسیب زا دور بمانیم. با این حال ممکن است که بر اثر یک پیشامد ناگهانی خودرویتان آسیب دیده و قادر به حرکت نباشد. در این زمان بهترین راهکار آن است که با یک امداد خودرو تماس گرفته و از خدمات یدک کش و حمل خودروی آن استفاده کنید. با توجه به نوع خودرو شما و میزان آسیبی که دیده است از انواع مختلف یدک کش می توان استفاده کرد. از این رو شما در زمان تماس با امداد خودرو ابتدا باید نوع خودرو و میزان آسیب دیدگی آن را بیان کنید تا پشتیبانان بتوانند یدک کشی مناسب را برای شما ارسال نمایند. به طور کلی از انواع یدک‌کش ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

⚜️ یدک کش‌های بلند کننده چرخ
⚜️ یدک کش‌های زنجیری
⚜️ تریلر های کفی
⚜️ نیسان چرخگیر ( خودرو بر )
⚜️ نیسان دکل شاهین ( یدک کش )
⚜️ نیسان چرخگیر دومنظوره
⚜️ یدک کش های کامیونی
⚜️ جرثقیل های دکل‌دار

در صورتی که به خدمات امداد خودرو، یدک کشی، تعمیر سیار، باتری به باتری و… در گیلان نیاز دارید، کافیست تا با امداد خودرو دوستی تماس بگیرید.

مدیریت : دوستی

شماره تماس

۰۹۱۱۶۲۱۷۸۴۲
۰۹۳۳۳۵۹۴۳۲۴

 

امداد خودرو گیلان , امداد خودرو امامزاده هاشم , امداد خودرو منجیل , امداد خودرو شبانه روزی آزادراه رشت قزوین , امداد خودرو رودبار ,