۵ نکته راجع به مد مردان / سری 53

۵ نکته راجع به مد مردان / سری 53

1-  در صورتی که هر دو ماه یکبار به آرایشگاه می روید، اما هر چهار هفته یکبار موهای زائد گوش خود را با قیچی اصلاح کنید.

2- دیدگاه مردم نسبت به موهای ژل یا روغن زده بسیار متفاوت است. اکثر مردم موهایی را که در آن، از روغن های آرایشی استفاده شده است، بیش از اندازه چرب می یبینند.

3- از مصرف اسپری یا مواد تثبیت کننده مو اجتناب کنید. یکی از دلایلش این است که این مواد موی شما را سیخ سیخ و غیر طبیعی می کنند و دلیل دیگر این که بعد از خشک شدن، برف های آن روی یقه و لباس شما می ریزند و مانند شوره، منظره نامناسبی در ظاهر شما ایجاد می کنند.

4- سفرهای شغلی از جمله اموری هستند که بر مشقت زندگی می افزایند. به جای یک کمد لباس، شما باید با چمدان و چند انتخاب محدود، کنار بیایید. به جای آپارتمان خود با اتاق هتل، کنار بیایید و به جای دفتر آشنای کار خود با اتاق های کنفرانس ناآشنا کنار بیایید. تمام این امور مانع از آن خواهند شد که توجه خود را روی کاری که دارید متمرکز کنید. در صورتی که از قبل چند راهکار نجات بخش را به کار گیرید، خیلی از مشکلات شما حل خواهند شد.

5- رانندگی در سفرهای طولانی با لباس رسمی، مناسب نیست. به همین علت بهتر است در هنگام  رانندگی از لباس های معمولی استفاده کنید و درست قبل از ملاقات های کاری، لباس خود را تعویض کنید. در صورتی که وقت کافی برای این منظور ندارید، حداقل کاپشن یا لباس رویی خود را در حین سفر نپوشید.

برگرفته از کتاب ۳۶۵ نکته راجع به مد مردان

اختصاصی: زمات