تولید و فروش و تعمیرات بالابر هیدرولیک در تهران

💫نصب و بازسازی انواع بالابر  

🔹🔸خرید و فروش انواع بالابر خط گرم و خط سرد تلسکوپی ژاپنی و لجوری و نیسانی 

🔹🔸تولید و تعمیرات کلی بالابر و اورهال کامل بالابر 

🔹🔸بازسازی بالابر نصب برروی سبد جرثقیل ، نیسان و خاوری و کلیه امور بالابر 

💫بالابر هیدرولیکی 

✳️بالابر هیدرولیکی یکی از انواع بالابر می باشد که با توجه به داشتن مکانیزم هیدرولیکی در حرکت دارای ضریب امنیتی بالایی بوده و یکی از پر فروش ترین انواع بالابر در دنیا می باشد. در بالابرهای هیدرولیکی از نیروی هیدرولیک استفاده می شود، بالابر هیدرولیک را برای انتقال قدرت از جریان سیال پر فشار در لوله ها استفاده می کند. علت طراحی ساده سیستم بالابر هیدرولیک ، استفاده کم از اجزای محرک است که همین طراحی ساده باعث افزایش راندمان بالابر شده است.

✳️از مزیت های استفاده بالابر های هیدرولیکی می توان به به صرفه بودن از نظر هزینه، درصد خرابی پایین قطعات و اشغال کم فضا، نیاز نداشتن به ساخت موتور خانه اشاره کرد.

✳️انواع بالابر هیدرولیک شامل: بالابر هیدرولیکی ویلچر ، بالابر هیدرولیکی صنعتی، بالابر مغازه ، بالابر فروشگاه ، بالابر خانگی ، بالابر هیدرولیکی انبار اشاره کرد. از بالابر هیدرولیک نه تنها برای جابه جایی وسیله ها بلکه برای جابه جایی افراد در مراکز صنعتی و فروشگاها و مغازه ها حتی در منزل نیز استفاده می شود.

💫تولید کننده انواع بالابر های نفربر و باربر ثابت در ایران 

✳️با توجه به نوع و ارتفاع کاری بالابرها قیمت محصولات نیز متفاوت است. قیمت بالابرها باعنایت به کیفیت و کارایی فوق العاده آن مقرون به صرفه بوده و از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش نیز پوشش بهتر و آسانتری را برای مشتریان فراهم میسازد.

💫بالابر هیدرولیکی صنعتی – بالابر نفربر

✳️گروه مجرب ، متخصص و خلاق بالابر الوند برای کم کردن هزینه افراد برای تهیه بالابر نفر بر ایمن، کار آمد و از همه مهم تر با کیفیت و ارزان تر از هوم لیفت و آسانسور با به کار گیری از دانش روز در سیستم بالابر هیدرولیک و بنوغ خود و استفاده از قطعاتی که از لحاظ کیفی رده بالایی دارند این امکان را فراهم کرده که اکثریت افراد جامه با هرگونه شرایط اقتصادی بتوانند سبکی از آسانسور را در محل سکونت خود داشته باشند.

💫تعمیر و نگهداری ساختمان 

✳️بالابرهای صنعتی که عمدتا در این زمینه بکار برده می شوند بالابر هوایی، بالابر مفصلی و بالابر بوم دار تلسکوپی هستند. سکوهای کار هوایی به منظور رسیدن به نقاط و ارتفاعاتی ساخته شده اند که سایر ماشین ها نمی توانند. بالابر های تلسکوپی مختص بالا بردن ظرفیت های بالا هستند و بالابرهای مفصلی به منظور امور تعمیر و نگهداری ساختمان ها و کارگاه های عمرانی که دارای سایت ها و محوطه های بسته هستند و دستیابی به نقاط مختلف آنها سخت است، طراحی شده اند.

✳️بالابرهای مفصلی به بازوهایی مجهز شده اند که می توانند حول یک ساختمان دسترسی داشته باشند، و جهت اموری مثل رسیدگی به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، امور داکت زنی و امور لوله کشی کاربرد اساسی دارند. این نوع دستگاه ها قابلیت کار در سطوح هموار و ناهموار را دارند، که باعث می شود استفاده از آنها در محیط بیرون و در پروژه های نیمه ساخته مناسب باشد.

✳️وقتی از یک بالابر مفصلی یا تلسکوپی در پروژه های ساخت و ساز استفاده می شود باید این نکته را در نظر داشت که اپراتور دستگاه حتماً نحوه کار کردن با آن را بداند و اطلاعات مربوط به ایمنی دستگاه را مطالعه کرده باشد تا از وقوع سوانحی مثل برخورد با موانع بالاسری مثل سیم های برق جلوگیری کند.

به مدیریت : حسین عمولر

شماره های تماس:
۰۹۱۲۹۵۶۴۱۵۵
۰۹۱۹۱۶۳۴۴۱۸
۰۲۱۵۵۲۶۵۶۹۶

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

اجرای بالابر هیدرولیک در تهران  , بالابر هیدرولیک  ,  خرید و فروش انواع بالابر در تهران , بازسازی بالابر , تولید و تعمیرات کلی بالابر  , بالابر هیدرولیک الوند , تعمیرات بالابر هیدرولیک در تهران , قیمت بالابر هیدرولیک , بالابرهای صنعتی , بالابر نفربر  , خرید و فروش انواع بالابر ,  تولید بالابر در تهران , قیمت بالابر صنعتی  , نصب و باز سازی بالابر در تهران ,  بالابر الوند در تهران ,  بالابر در تهران  , نصب بالابر بر روی جرثقیل , بالابر هیدرولیک الوند در تهران , بالابر , نصب بالابر هیدرولیک  , قیمت بالابر , انواع بالابر , بالابر در تهران  , بهترین نوع بالابر ,  بالابر هوایی ,  بالابر مفصلی ,  بالابر بوم دار تلسکوپی , بازسازی بالابر , نصب بالابر , بالابر هیدرولیک , بالابردرتهران , فروش بالابر درتهران , اجرای بالابر درتهران , تولیدبالابر , تعمیران بالابر , استان تهران , ارائه خدمات بالابر هیدرولیک درتهران , بالابر تهران , بالابر هیدرولیک درتهران , خریدوفروش بالابر درتهران , انواع بالابرهای هیدرولیک درتهران , معتبرتریدتولیدات بالابر , بازسازی انواع بالابر ,