اجرای دکوراسیون داخلی، کناف، پارکت و کاغذ دیواری ترکاشون

?اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی

?اجرای کناف ، شبکه ، پارکت ، کاغذ دیواری ، پوستر ، cnc ، pvc ، رنگ، پارتیشن ، کناف ، نورپردازی

?بازسازی صفر تاصد ساختمان

?16 سال سابقه درخشان

✳️داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

✳️ داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

✳️ انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد

?مراحل بازسازی منزل به چه صورت است؟

?پس از آنکه هدف خود را از بازسازی خانه با توجه به بودجه و نیازهایتان مشخص کردید حالا باید به سراغ فرآیند اصلی بازسازی بروید که این پروسه شامل دو مرحله کلی است:

?بازسازی زیر ساخت ساختمان و بازسازی دکوراسیون بنا.

?بازسازی زیر ساخت ساختمان شامل تغییر یا تعمییر قسمت‌های حیاتی خانه مانند لوله کشی و برق می‌شود که به نیازهای روزانه شما مربوط می‌شود.

?بازسازی دکوراسیون نیز شامل مواردی می‌شود که مربوط به ظاهر و زیبایی دیزاین داخلی خانه شما است و همه فضاهای خانه که می‌خواهید آن را نوسازی کنید، در بر می‌گیرد.

به مدیریت : میثم ترکاشون

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

اجرای دکوراسیون داخلی  در کرج , دکوراسیون داخلی , اجرای کناف , پارکت , کاغذ دیواری , پوستر , cnc , pvc , رنگ , پارتیشن , کناف , نورپردازی , بازسازی صفر تاصد ساختمان ,