Address & Contact

Our Address

ارومیه

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی قاسم زاده

?Architectural

?designer

?3d artist

✳️داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

✳️داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

✳️انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

 

?سقف رابیتس

?سقف رابیتس نوعی سقف کاذب است که با زیرسازی متشکل از نبشی و میلگرد که با جوش به یکدیگر متصل شده اند، ساخته می شود. رابیتس نوعی ورق فولادی مشبک است که جنس آن از گالوانیزه گرم می باشد. این محصول با کشش عرضی و پرس ورق های گالوانیزه تولید شده و بعد از برش آماده استفاده می باشد.

?رابیتس باعث ایجاد پیوستگی در سطح دیوارها و سقف های کاذب شده و می تواند بستری مناسب برای نصب تاسیسات مکانیکی و برقی در ساختمان ایجاد کند.

?مزایا سقف رابیتس

?قابلیت طرح پذیری بالا و امکان اجرای انواع طرح های هندسی و قوسی شکل در آن وجود دارد.
?در دسترس بودن نیروی متخصص جهت اجرا و مصالح از مزایا این نوع سقف محسوب می شود.
?اجرای این نوع سقف سرعت مناسبی دارد.
?در برابر زلزله و آتش سوزی مقاوم می باشد.

✳️کاربرد رابیتس در صنعت ساختمان

?ورق های مشبک رابیتس از ایجاد هر نوع انفصال و ترک خوردگی در کار جلوگیری می کند و در انواع گچ کاری ها، ترمیم ترک های ساختمانی، سقف کاذب، پوشش آرماتور و کارهای ترمیمی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای پلاسترکاری های سیمانی و گچی مناسب است، زیرا کیفیت خود را در مدت زمان کوتاهی از دست نداده و تا سال های سال در ساختمان با کیفیت اولیه باقی می ماند.

?علاوه بر آن برای پوشاندن اسکلت ساختمان و زیباسازی آن با مصالح سبک به شکل طرح دار یا ساده از رابیتس استفاده می شود. از مهم ترین کاربردهای رابیتس در فضای خارجی ساختمان می توان به نمای ساختمان، سردرهای ورودی و ساخت مجسمه ها اشاره نمود. همچنین از این محصول در پوشش تیرآهن ها، بتن سیمانی و دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود.

به مدیریت : ابوالفضل قاسمزاده یکان علیا

 

 

 

 

 

اجرای سقف رابیتس قاسم زاده در ارومیه , سقف رابیتس , قیمت اجرای سقف رابیتس , دکوراسیون داخلی , طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در ارومیه  , سقف کاذب , سقف ,