Address & Contact

Our Address

مشهد

اجرای قالب بندی چوبی دیوار برشی سقف کامپوزیت و آرماتوربندی ضمیری

?طراحی و اجرای انواع قالب بندی شامل: 
?فونداسیون،دیوارهای برشی،سقف های کاذب،پله و خرپشته 
?اجرای انواع آرماتوربندی و … 

مجموعه ضمیری با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان با استفاده از بهترین متریال و با بهترین قیمت آماده ی ارائه ی خدمات با کیفیت به شما عزیزان میباشد.

?قالب بندی چیست؟

?یکی از عملیات در اجرای فونداسیون، ستون و تیرهای بتنی است. قالب بندی در واقع عملیاتی موقت است که در یک بازه زمانی از پیش مشخص شده در بخش خاصی از ساختمان اجرا می‌شود. قالب بندی در فونداسیون، ستون و تیر‌ها اجرا می‌شود.

?قالب چوبی 

?در حال حاضر در صنعت ساختمان سازی، قالب بندی با استفاده از چوب رایج‌ترین روش است. قالب‌های چوبی وزن کمی دارند، ارزان هستند، به راحتی می‌توان آن را جایگزین کرد. استفاده از قالب‌های چوبی در فونداسیون، ستون و تیر دیده می‌شود. تخته قالب بندی، پشت‌بند فرعی، پشت‌بند اصلی، شمع مایل و شمع افقی از جمله اجزای قالب بندی چوبی هستند. اگر چه استفاده از قالب‌های چوبی بسیار ساده است اما وقتی مقیاس پروژه بزرگ باشد، حجم زیاد قالب‌های چوبی می‌توانند وقت‌گیر باشند.

?آرماتور بندی چیست؟

?فرایندی است که در آن میلگردها و سایر محصولات فولادی با ترتیب خاص کنار هم چیده می‌شوند و به کمک جوشکاری سرد یا بست فلزی به هم وصل می شود.آرماتوربندی یکی از اصلی ترین شیوه ها برای ایجاد ساختمان‌های مدرن است که باعث می‌شود ساختمان از لحاظ مهندسی مقبولیت داشته باشد.

?در واقع ترکیب آرماتور و بتون باعث ایجاد یک نوع سنگ مصنوعی می‌شود که از لحاظ مختلف مناسب می باشد.بتن ماده ای خمیری است که به هر شکلی در می آید اما آرماتور به بدن کمک می‌کند تا به شکل دلخواه مهندسین سفت شود و استحکام لازم را بگیرد.

?آرماتوربندی گاه به شکل قرار گرفتن چندین میلگرد ساده و راست بر روی یکدیگر می باشد که در سقف معمولاً انجام می‌گیرد.و گاه به صورت میله‌های در هم تنیده و خمیده که در ستونها و فونداسیون استفاده می‌شود می‌باشد .آرماتور بندی باید مطابق با اصول مهندسی صورت گیرد.قطر میلگردها ابعاد چشمه ها و تعداد شبکه های آرماتور با توجه به نوع کاربری و میزان بارگذاری توسط مهندسین محاسب، محاسبه شده و به مجری اعلام می گردد.

?مزایای آرماتور بندی در اجرای سازه های بتنی 

?بتن دارای آرماتور از قدرت فشرده سازی و تراکم سازی بیشتری نسبت به سایر مصالح ساختمانی برخوردار است
?با توجه به نوع آرماتور بندی صورت گرفته بتن آرمه ممکن است افزایش چشمگیری در استحکام کششی تجربه کند
?در حضور آرماتور مقاومت سازه های بتنی در برابر آب و آتش قابل توجه خواهد بود
?سیستم ساختمانی دارای آرماتور نسبت به سیستم سایر ساختمانها پایدارتر است
?به کمک آرماتوربندی می‌توان بتن را به شکل های مختلف و متنوع شکل دهی کرد
?هزینه نگهداری بتن دارای آرماتور بسیار کم است
?آرماتوربندی مانع انحراف ساختمان از حالت اولیه می شود
?در مقایسه با سازه های فلزی سازه های بتنی نیاز کمتری به مهارت دارند

به مدیریت:بهروز ضمیری

 

قالب بندی , قالب بندی چوبی در مشهد , دیوار برشی در مشهد , سقف کامپوزیت در مشهد , آرماتوربندی ضمیری در مشهد , سقف های کاذب , پله و خرپشته در مشهد , فونداسیون , طراحی , قالب بندی , اجرای قالب بندی در مشهد , مشاغل ساختمانی , طراحی داخلی , دکوراسیون ,