ارز دیجیتال دیجی کوین

? تیم دیجی کوین متشکل از متخصصین حوزه ارزهای دیجیتال و مهندسان خبره IT با ایجاد بستری امن و حرفه ای برای مبادلات انواع ارزهای دیجیتال آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

? این تیم با بهره گیری از دانش بالای متخصصان خود و نیز استفاده از بروزترین ابزارهای امنیتی مانند کیف پول سخت افزاری سعی در ایجاد محیطی امن برای کاربران خود نموده است. از سوی دیگر با دراختیار قرار دادن نمودارها و ابزارهای مدیریتی لازم جهت معاملات ارزهای دیجیتال و تعیین حداقل کارمزد مطابق با استانداردهای جهانی تلاش کرده است تا محیطی حرفه ای و با حداکثر سودآوری برای کاربران خود فراهم نماید.

?ارز دیجیتال یا رمز ارز (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنند.

?ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی است که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی آن‌ها را کنترل نمی‌کند.

?کریپتوکارنسی‌ها را می‌توان به صورت مستقیم و بدون دخالت هرگونه واسطه‌ای در اینترنت به شخص دیگری ارسال کرد. یعنی برای ارسال ارزهای دیجیتال به یکدیگر نیازی به افتتاح حساب بانکی، استفاده از خدمات بانک‌ها یا هر سازمان واسطه‌ دیگری نخواهید داشت.

?بیت کوین مشهورترین و قدیمی‌ترین ارز دیجیتال است که همیشه در کانون توجهات قرار داشته است. از زمان ساخت این ارز دیجیتال توسط ساتوشی ناکاموتو بیش از ۱۰ سال می‌گذرد و از آن زمان تاکنون جایگاه نخست را بین ارزهای دیجیتال از دست نداده است.

?کاربران هم‌چنین میتوانند از صرافی‌ها این ارز‌ها را خریداری و سپس با استفاده‌ از کیف‌‌پول‌های رمزنگاری‌شده از آن‌ها استفاده کنند. رمزارزها و فناوری بلاک‌چین هم‌چنان از لحاظ مالی در مراحل اولیه‌ی خود قرار دارند و انتظار می‌رود که در آینده کاربردهای بیشتری برای آن‌ها ایجاد شود. تراکنش‌ها شامل اوراق قرضی، سهام‌ها و دیگر موارد مالی هستند که می‌توانند با این فناوری داد‌و‌ستد شوند.

?استفاده از ارزهای دیجیتال نیاز به ثبت‌نام یا مدارک ندارد. فرایند استخراج برای همه مقدور است و همه می‌توانند با سخت‌افزار‌های مناسب از آن کسب درآمد کنند و تمامی این عوامل سبب محبوبیت ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا شده‌است. حفظ هویت کاربر، عدم نیاز به واسطه، کارمزد پایین و سرعت بالای انجام تراکنش از مهم‌ترین مزایای ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌روند.

?مزایای استفاده از ارز دیجیتال:

۱- عدم امکان تقلب

۲- انجام سریع نقل و انتقالات

۳- هزینه های کم تر برای انجام تراکنش

۴- عدم امکان سرقت هویت

۵- نامتمرکز بودن

۶- شناخته شده در سطح جهانی

۷- عدم امکان تصرف آن

۸- عدم خلق پول بی‌رویه و کنترل تورم

۹- تسهیل در جهانی شدن کسب و کارها

 

 

https://chat.whatsapp.com/K7b3YWqtZcDLdsp5wFIvbs

http://internetexchange2020.ir/

http://www.Thedigicoin.com

 

 

 

 

خرید بیت کوین , فروش بیت کوین , خرید و فروش بیت کوین , قیمت بیت کوین , ارز دیجیتالی چیست , خرید و فروش ارز دیجیتالی , ارز دیجیتال در ایران , قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال , بازار ارزهای دیجیتال , اخبار ارز دیجیتال , خرید ارز دیجیتال , آموزش ارز دیجیتال , بیتکوین ,  دوج کوین ,  اتریوم ,  تتر ,  لایت کوین ,  دش ,  بیتکوین کش ,  دج کوین ,  دوجکوین ,  دجکوین ,  اتر ,  تتریوم ,  لایتکوین ,  لایت ,  دش کوین ,  دشکوین ,  بیت کوین کش ,  کش ,
Bitcoin, dogecoin, ethereum, tether, litecoin, dash, bitcoin Cash, bit, bit coin, doge, dodge, dodge coin, dodgecoin, eterum, ether, eth, eter, teter, teterum, tethereum, lite coin, lightecoin, light coin, dashcoin, cash