Address & Contact

Our Address

تهران، اسلام شهر، جنب اداره برق، مجتمع المهدی، واحد 11

استودیو عکاسی صنعتی ایده رسانه ?

? عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی با هدف تبلیغات محیطی، چاپ و طراحی انواع کاتالوگ برای نمایشگاه و تهیه آلبوم عکس با کیفیت بسیار بالا می‌باشد.

? استودیو عکاسی ایده رسانه آماده خدمت رسانی در همه زمینه‌ها می‌باشد.

? استودیو عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی ایده رسانه مجموعه ای خلاق می‌باشد،که به صورت تخصصی در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی فعالیت می‌کند.

? عکاسی از کارخانجات، خط تولید، محصولات، رستوران‌ها، هال‌ها، گالری‌ها، مراسم و همایش‌ها، ساختمان و معماری، دکوراتیو، پروژه‌های عمرانی، مد و پوشاک خدماتی است که در استودیو عکاسی واوک انجام‌ می‌گیرد.

مدیریت: آقای سید حسن اطیابی

عکاسی صنعتی ? 

عکاسی صنعتی به شاخه ای از عکاسی گفته می شود که وظیفه آن به نمایش گذاردن دقیق ، کامل و باکیفیت محصول می باشد.

در این شاخه از عکاسی ، عکاس با استفاده از تجهیزات مناسب و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش می کند.تا حد امکان تصویری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کند که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا به نمایش گذارده شود .به بیان ساده تر عکاس صنعتی وظیفه اش این است که نمای کاملی را از کالا برداشت کرده و جهت ارائه به مشتریبه کارفرما ارائه کند.در شاخه عکاسی صنعتی همانگونه که بیان شد هدف تنها یک چیز است : نمایش کامل و واضح کالا از زوایای مختلف و زیبا .منظور از این سبک عکاسی، معرفی محصول بوده و در آن به خصوصیات ظاهری محصول مثل متریال، رنگ، ابعاد، اندازه و بسته بندی و… توجه ویژه می شود.

بنابراین اگر قصد معرفی محصول در وبسایت، فروشگاه های مجازی، کاتالوگ، بروشور و… را دارید پیشنهاد ما استفاده از عکاسی صنعتی می باشد .
الزاماً روی یک پس زمینه سفید رنگ انجام نمی گیرد و گاههاً می توان رنگ خاصی را با توجه به شرایط برگزید. ولی معمولاً به این علت رنگ سفید انتخاب می شود که سفید، رنگ خنثی بوده و با تمامی رنگها همخوانی دارد. برای مثال از عکس صنعتی از یک جعبه خواراکی ، نمایش مشخصات ظاهری از قبیل اندازه دقیق جعبه یا قوطی، نمایش جنس بسته بندی و طرح و رنگ آن در عکس مد نظر می باشد.و هیچ ایده ای برای نمایش کیفیت و طعم و مزه یا طبیعی بودن محصول در عکس استفاده نمی گردد. استودیو عکاسی  با دارا بودن بهترین و به روزترین تجهیزات حرفه‌ای برای این بخش می‌باشد.

 

 

استودیو عکاسی صنعتی ایده رسانه در تهران,عکاسی صنعتی,عکاسی تبلیغاتی,عکس,عکس کارخانه