امداد خودرو شیراز شبانه روزی

✅ارائه خدمات حمل ونقل جاده ای سراسری کشوری شهری وبرون شهری به صورت شبانه روزی

✅مکانیکی سیار و تعمیرگاه مرکزی

✅جابجایی وحمل خودرو با اخرین تجهیزات مکانیزه به تمام نقاط کشور با نازلترین قیمت

✅جابه جایی یدک کش

✅جرثقیل درون شهری و برون شهری

?در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های مراکز پیام شرکت امداد خودرو انقلاب تماس حاصل نموده، تا امدادگران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.
?تعمیرات کلیه خودروهای تولیدی شرکت امدادخودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و کلیه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو موظف به پذیرش و تعمیر خودرو می‌باشند.

?وسایل نقلیه و خودروی ما یک ماشین مکانیکی می باشد.
?به این خاطر احتمال ناهماهنگی بین قطعات خودرو و یا خرابی قطعات وجود خواهد داشت.
?با عدم هماهنگی قطعات خودرو، وسیله ی نقلیه ما قاعدتا درست کار نخواهد کرد.
?اگر از این خرایی مطلع باشیم و خودرو خود را حرکت دهیم موجب خرابی های جدی تری می شود.
?برای جلو گیری از این خرابی و خسارت بیشتر، میتوانید با متخصصان ما تماس گرفته تا با حضور در محل، خودرو را عیب یابی کند.
?در صورت خرابی غیر قابل تعمیر در محل، خودرو شما را به نمایندگی های مجاز برده و تعمیر را بدست عامل های مجاز خودروی شما بسپارند.
?خودروبران با داشتن تیمی مجرب در حوزه امداد سیار و تعمیرات حرفه ای در محل بصورت شبانه رو آماده خدمت رسانی می باشد.
?هر شخصی که دارای وسیله نقلیه و اتومبیل باشد، داشتن یک فرد مطمئن در زمینه حمل و نقل و امداد خودرو لازم و ضروری می باشد.
?امداد خودرو باید بصورت شبانه روزی بوده و بتوان در هر ساعت از شبانه روز بر روی آن حساب باز کرد.
?تیم امداد خودرو انقلاب در تمامی نقاط استان در کمترین زمان ممکن یاری رسان شما خواهند بود.
?امداد خودرو با تضمین کمترین زمان رسیدن و هزینه معقولانه و اطمینان کامل از اصلی بودن قطعات خودرو ضامن سلامت خودرو شماست.

✅امداد خودرو یکی از خدماتی ست شرکت های خودروسازی و برخی از شرکت های خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می گردد

✅در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم. در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

?????????????????????????

خدمات امداد خودروانقلاب درشیراز شامل موارد زیر است :

?حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور
?حمل با یدک کش
?حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و …)
?امداد باطری
?اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
?مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد

?امداد خودرو شبانه روزی
?بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات زیر به شما عزیزان می باشد.
?حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
?خودرو بر
?حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و …)
?اعزام مکانیک در محل بصورت شبانه روزی

 

?????????????????????????

امداد خودرو در شیراز

امداد خودرو در شیراز ، نسل جدیدی از وسایل حمل خودرو است که دارای کفی صاف و عاج هایی جهت استکاک با لاستیک خودرو می باشند. از خدمات خودروبر در شیراز می توان به حمل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر، حمل خودروهای لوکس و لاکچری، حمل خودروهای مسابقه، حمل خودروهای تصادفی و حمل خودروهای نیاز به تعمیر اشاره نمود. امدادخودرودر شیراز، با مجهز بودن به جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات حمل خودرو، کلیه خودروها را جهت انتقال به مراکز تعویض پلاک، مراکز بیمه، تعمیرگاه ها و نمایندگی خودرو پشتیبانی می نماید.

به مدیریت : امیر حسین زمان ثانی

شماره تماس :۰۹۱۷۱۲۰۰۸۲۸

 

 

 

امداد خودرو در شیراز , امداد خودرو انقلاب , مکانیکی سیار , جابجایی وحمل خودرو , حمل خودرو ر شیراز , حمل ونقل خودرو , جرثقیل , خدمات دهی شبانه روزی , جابه جایی خودرو , یدک کش , خودروبر , تعمیرگاه درمحل , خودرو بر در شیراز , حمل خودرو در شیراز , خودرو بر فارس , حمل اتومبیل درشیراز , حمل کفی درشیراز , حمل کفی خودرو بردرشیراز , کفی خودروبر در شیراز , کفی خودروبر شیراز , امداد خودرو شبانه روزی , حمل خودرو صفر در شیراز ،, حمل خودرو خاموش , حمل خودرو تصادفی , حمل خودرو آفرود , حمل خودرو ون , حمل خودرو کلاسیک , حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور , حمل و نقل درون شهری انواع خودرو , اعزام مکانیک , اعزام مکانیک در محل , خودروبر , تعمیر در محل , امداد خودروبر , امداد خودروسوار , خودروبر شبانه روزی , خودروبرسیار , خودرو بر سیار , خودروبر سیار , امداد خودرو سیار , امداد خودرو بر , حمل و نقل خودرو , خودرو بر کفی , جابجایی خودرو , حمل خودرو از بوشهر به شیراز , حمل خودرواز جم به شیراز , حمل خودرواز برازجان به شیراز , حمل خودرو از عسلویه به شیراز , حمل خودرواز کنگان به شیراز , حمل خودرو از گناوه به شیراز , حمل خودرواز کازرون به شیراز , حمل خودرو از نورآباد به شیراز , حمل خودرو از یاسوج به شیراز , حمل خودرو از سپیدان به شیراز , حمل خودرو از آباده به شیراز , حمل خودرواز نیریز به شیراز , حمل خودرو از بندرعباس به شیراز , حمل خودرو از کرمان به شیراز , حمل خودرو از اهواز به شیراز , حمل خودرو از آبادان به شیراز , حمل خودرو از بهبهان به شیراز , حمل خودرو از گچساران به شیراز , حمل خودرو از تهران به شیراز , حمل خودرو از اصفهان به شیراز , حمل خودرواز یزد به شیراز ,