بازی فکری کودک نخبه

اهمیت تعالیم دوران کودکی:

کریگ رمی (CRAIG RAMEY) پروفسور روانشناسی کودک می گوید: «واقعا لازم است والدین بدانند که چقدر داده هایشان به فرزندان مهم و سرنوشت ساز است و کودک از سنین پایین و بدو تولد تحت تأثیر تربیت والدین قرار می گیرند.» تحقیقات دانشمندان روی دو گروه شاهد و آزمایشی از کودکان نشان داده است که تجارب و تعالیم دوران کودکی روند رشد  تکامل مغزی را تسریع و تقویت می کند. دو سال اول زندگی به نوعی دوره طلایی رشد مغزی کودک است و این زمان دوان ایجاد ارتباطات مغزی به حساب می آید. در این سن در مغز بیش از ۳۰۰ تریلیون ارتباط وجود دارد و در همین زمان سلولهایی که هنوز مرتبط نشده اند و مورد استفاده قرار نگرفته اند غیر قابل استفاده می شوند.

فروشگاه کودک نخبه مرکز ارائه اسباب بازی های فکری آموزشی کودک و نوجوان، اسباب بازیهای ساختنی، پازلهای سه بعدی، اسباب بازیهای خورشیدی، کتاب، نرم افزارهای آموزشی و انواع ربات کنترلی، کتاب های سه بعدی، انواع روبیک، دومینو، انواع لگو، بازی های مونته سوری شما را در انتخاب راهکارهای آموزشی مناسب برای فرزندانتان یاری خواهد کرد.

به مدیریت آقای پور شریف

شماره های تماس:

۰۱۳۳۲۱۱۵۲۱۲  فروشگاه کتاب

۰۱۳۳۲۱۱۴۰۷۶  واحد اسباب بازی

۰۱۳۳۲۱۱۴۲۳۹  واحد بازی فکری

 

[evp_embed_video url=”https://zmat.ir/wp-content/uploads/2015/10/video_2016-10-29_12-37-55.mov” autoplay=”true” width=”600″]

 

 

 

خرید بازیهای فکری

انواع بازی های فکری بزرگسالان

خرید بازی فکری برای بزرگسالان

اسباب بازی کمک آموزشی