Address & Contact

Our Address

اصفهان ، نجف آباد،کهریزسنگ،کوچه 42

اجاره کمپرسور هوا و اجاره ژنراتور قائدی در اصفهان و تهران

?مرکز تخصصی کمپرسور هوا

?تعمیرات و سرویس دیزل ژنراتور

?مرکز تخصصی تعمیر کمپرسور باد

?تعمیرات کمپرسور

?کمپرسور هوا

?کمپرسور هوا که به نام کمپرسور باد و یا موتور باد نیز معروف است، مخزنی از جریان فشرده هوا است که وظیفه نگهداری و متراکم کردن سیالاتی مثل گازها و بخارات و در صورت نیاز تخلیه این سیالات و گازها را به عهده دارد.

? از این دستگاه که بالاترین انرژی لازم را در میان ابزارآلات بادی دارا می باشد، جهت مصارف گوناگون از جمله تنظیم باد لاستیک های خودرو، باد کردن توپ، تشک های بادی و همچنین موارد صنعتی نظیر دریل ها، آچار بکس ها، پرچ کن ها، منگنه کوب ها استفاده می شود. امروزه پمپ باد با فشارهای مکش و دمش مختلفی بر طبق نیاز در صنعت و یا مصارف خانگی ساخته می شود.

?ژنراتور

⚜️ژنراتورها وسیله ای مفید هستند که نیروی الکتریسیته و برق تولید می کنند و از قطع فعالیت های روزانه یا اختلال در عملیات کاری پیشگیری می کنند. ژنراتورها در شکل های فیزیکی و الکتریکی برای کاربردهای مختلف در دسترس هستند.

⚜️کار ژنراتورهای مدرن امروز بر مبنای القای الکترومغناطیس کشف شده توسط مایکل فارادی در سال ۱۸۳۱ می باشد. فارادی کشف کرد که جریان بالای بار الکتریکی می تواند توسط حرکت رسانای الکتریکی مانند سیمی که شامل بار الکتریکی در میدان مغناطیسی است القا شود.

⚜️ این حرکت تفاوت ولتاژی را بین دو انتهای سیم یا رسانای الکتریکی ایجاد می کند که در عوض باعث می شود بار الکتریکی جریان بیابد و جریان الکتریکی تولید شود.

به مدیریت : آقای قائدی

 

 

تعمیر کمپرسور هوا و تعمیر ژنراتور قائدی در اصفهان و تهران , کمپرسور هوا , مرکز تخصصی کمپرسور هوا  , تعمیرات و سرویس دیزل ژنراتور  , مرکز تخصصی تعمیر کمپرسور باد  , تعمیرات کمپرسور  , تعمیر پمپ باد , تعمیر کمپرسور باد ، تعمیر دیزل ژنراتور , تعمیرات کمپرسور , تعمیر کمپرسور هوا , تعمیر کمپرسور هوا در تهران , تعمیر کمپرسور هوا در اصفهان , تعمیر کمپرسور , تعمیر کمپرسور در تهران , تعمیر کمپرسور در اصفهان , تعمیر پمپ باد , تعمیر پمپ باد در اصفهان , تعمیر پمپ باد در تهران , تعمیرات تخصصی کمپرسور باد , تعمیرات تخصصی کمپرسور باد در تهران , تعمیرات تخصصی کمپرسور باد در اصفهان , تعمیر ژنراتور , تعمیر ژنراتور در اصفهان , تعمیر ژنراتور در تهران , تعمیر دیزل ژنراتور , تعمیر دیزل ژنراتور در اصفهان , تعمیر دیزل ژنراتور در تهران ,