دیوارپوش پلیمری دکوراتیو نجف نیا

? تولید دیوارپوش های پلیمری با تکنولوژی نانو 
? تنوع در طرح و رنگ 
? ارسال به تمام نقاط کشور 
? تولید استان آذربایجان شرقی

 

?دیوارپوش دکوراتیو

شامل محصولاتی است که کلیشه همیشگی و خسته کننده دیوارها را شکسته و به آنها بعد سوم اضافه میکند.
این پنل ها در طرح ها و رنگهای متنوع جایگزین مناسبی برای سنگهای تزئینی،روکش های طبیعی و کاغذ دیواری میباشد که با این ویژگی ها میتواند نمایی مدرن، شیک و دوستانه را به محیط زندگی و کار شما بدهد.

?دیوارپوش دکوراتیو

دارای خواص منحصربفردی مانند رنگ پذیری، عایق بودن در برابر صدا، گرما، سرما، انعطاف پذیری، ترمیم پذیری، سرعت و سهولت در اجرا، قابلیت برش و درزگیری، سبک بودن، قابلیت شستشو وبسیاری دیگر از خصوصیات بارز بوده؛ بدین دلیل استفاده متریال یاد شده در فرآیند تزئینات ساختمان و طراحی داخلی به سرعت در حال گسترش است.

استفاده از این پنل ها به عنوان دیوارپوش علاوه بر نمایی بینظیر در منزل یا محل کار شما میتواند در هزینه های زیرسازی دیوارها و نیز مصرف انرژی کاهش چشمگیری ایجاد کند.

? ویژگی های دیوارپوش دکوراتیو:

1. تنوع در رنگ با قابلیت ایجاد طرحهای مختلف
2. سبکتر از سنگهای طبیعی بوده، که همین امر باعث کاهش وزن ساختمان میشود.
3. قابلیت جذب آب در حد صفر
4. عدم محدودیت در ابعاد تولیدی
5. استقامت بالاتر از سنگهای طبیعی
6. مقاومت بالا در برابر عوامل جوی
7. استحکام و انسجام بالا
8. تنوع پذیری بالا
9. چسبندگی بهتر سنگ به دیوار بر خلاف سنگهای طبیعی
10 نصب آسان و سریع

از این پنل ها بدلیل برخی ویژگی های از جمله، ضد ضربه، ضد آب و ضد خش، میتوان در فضاهای پررفت آمد از قبیل: فضاهای مسکونی، شرکت ها، ویترین فروشگاههاو گالری ها، فضاهای بین کابینی، مراکز تفریحی و آموزشی، هتل ها و مهمانسراها، لابی ها، سالنهای همایش، سالنهای زیبایی، رستورانها و تالارهای پذیرایی، بیمارستانها و مطب ها و… مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیریت:آقای حامد نجف نیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت دیوارپوش پلیمری , قیمت دیوار پوش فایبر گلاس , دیوارپوش تزئینی , دیوارپوش فایبرگلاس , دیوار پوش چسبی , دیوارپوش سه بعدی پلیمری , دیوار پوش فومی , دیوارهای پلیمری ,