شوینده خودرو،مایع رادیاتور،شیشه شوی،آب باطری

?تولید انواع شوینده خودرو

? آب باطری

باطری اسیدی – سربی معمولی حاوی مایعی است که در واقع نوعی الکترولیت است. این الکترولیت، مخلوطی از اسید سولفریک و آب است. در شرایط عادی، باتری فقط آب خود را به صورت گاز هیدروژن و اکسیژن از دست می دهد. در حین کار، آب دچار تغییرات شیمیایی شده و به گازهای هیدروژن و اکسیژن تجزیه می شود. این گازها با از باطری تبخیر می شوند و با گذر زمان، سطح آب باطری کاهش می یابد. کاهش سطح آب باطری موجب می شود که صفحات دیگر با آب پوشیده نشوند. برای این که باطری عملکرد باطری در حالت کارآمد خود باشد، باید آن را با آب مقطر پر کنید و البته فقط در صورت لزوم، اقدام به افزودن آب باطری کنید.

?مایع رادیاتور

رنگ آب رادیاتور هیچ گونه خاصیتی ندارد باور اشتباهی که فکر می کنند هرچه آب رادیاتور پر رنگ تر باشدخوب است ذهنیت اشتباه است آب رادیاتور بایدمقطر باشد.یعنی فاقدهرگونه املاح و موادمعدنی که حتما باید به پکیجی از موادشیمیایی که به آن ضد یخ و ضدجوش گفته می شود با نسبت درصدی باهم ترکیب شوند.

?مشخصات شیشه شوی استاندارد

یک محصول استاندارد دارای ظاهری شفاف است. نقطه انجماد آن بستگی به نمونه‌ای که برای استفاده در تابستان یا زمستان طراحی شده، میان منفی ۵ تا منفی ۲۵ درجه سانتیگراد در برابر سرما مقاوم است و هنگام استفاده روی شیشه خودرو، به هیچ عنوان ایجاد کف نمی‌کند. چنین محصولی درون خود ذرات معلق ندارد، بوی خوشایندی دارد و هنگام استفاده روی رنگ خودرو ایجاد لکه نمی‌کند. مهم‌تر از همه بهتر است موقع خرید به مشخصات روی بسته دقت بیشتری کنید و اگر روی آن کلمه «عاری از متانول» یاد نشده است، برای قطعات سیستم برف پاک کن و رنگ خودرو خود ارزش قائل شوید و از خرید آن جلوگیری کنید، چون که یک شیشه شوی متانولی، هم به خودرو شما آسیب می‌رساند و هم ممکن است موجب مسمومیت‌های جدی شود.

به مدیریت:عبدالحمید محمدی

 

 

 

 

 

مایع شوینده خودرو , آب باطری , مایع رادیاتور , تولید انواع شوینده های خودرو در تهران , شرکت لیدوما صنعت پرشین در تهران , مایع شیشه شوی خودرو , قیمت آب رادیاتور در تهران , تولیدکننده شوینده های خودرو لیدوما صنعت پرشین در تهران , کاربرد انواع مایع شوینده خودرو ,