Address & Contact

Our Address

مازندران ، آمل ، خیابان امام رضا

تولیدی میز و صندلی ناهار خوری و پاف حصیری شیک پاف 

? تولید میز و صندلی ناهار خوری ، میز عسلی و پاف های حصیری

? انواع صندلی های مبلی

? پاف حصیری وسیله‌ای است کاربردی برای انواع فضاهای اداری و خانگی. پاف حصیری ، نشیمنی راحت و مدرن است که می‌تواند در کنار ست مبلمان راحتی شما قرار گیرد و به‌عنوان صندلی میزبان به کار رود. جنس حصیری و رنگ قهوه‌ای این پاف، آن را به بهترین نشیمن برای اضافه شدن به ست تخت کرده است. علاوه بر این، پاف حصیری یک میز عسلی کوچک و کاربردی است که به با وزن کمی که دارد می‌توانید به راحتی آن را جابه‌جا کرده و هنگام پذیرایی در مقابل مهمانانتان قرار دهید. این نوع از صندلی‌ها می‌توانند در نقش‌ میز جلو مبلی، میز بغل مبلی، صندلی اضافه برای مهمان و زیرپایی راحتی برای جلو مبلمان ظاهر شوند و هیچ محدودیتی در نوع استفاده از آن‌ها در دکوراسیون نخواهید داشت.

? پاف مبل یکی از انواع هنرهای دستی می باشد که به دست ماهرترین هنرمندان تهیه و تولید شده است. پاف در انواع و جنس های مختلف اعم از: چوبی، پارچه ای و حصیری به تولید می رسد که یکی از زیباترین و پرطرفدارترین ان ها، پاف مبل حصیری می باشد؛ چرا که این نوع محصول کاملا طبیعی و گیاهی است و شکلی سنتی دارد. پاف مبل یکی از بهترین و کاربردی ترین وسایل برای اتاق خواب و پذیرایی می باشد که می تواند جذابیت منزل را چندین برابر کند و حالتی بین سنتی و مدرن به وجود آورد.

? پاف مبل حصیری در پایه های کوتاه و بلند تولید می شود که هر کدام از این ها کاربرد مخصوص به خود را دارند. نمونه ای از این پاف ها به عنوان میز عسلی برای مبل استفاده می شود و درب دار است که می توان در آن کوسن ها و وسایل مربوط به مبل را قرار داد و از روی آن به عنوان نشیمن استفاده کرد.

? پاف های حصیری مبلی در انواع شکل های مربع، مستطیل، دایره و غیره ساخته می شوند تا قابل استفاده در مکان های متفاوت باشند. برخی از پاف های مبلی حصیری شکل را می توان برای کتاب خواندن استفاده کرد، به شکلی که در قسمت زیرین آن محلی برای قرار دادن کتاب در نظر گرفته شده است.

 

مدیریت : آقای میثم باغبانی

 

میز ناهار خوری , قیمت میز ناهار خوری سلطنتی , میز ناهار خوری کوچک و شیک , میز ناهار خوری جدید , صندلی ناهار خوری ارزان , میز عسلی , پاف های حصیری ,