تولید حوله خشک کن کیا رادیاتور

 نکات مهم و نحوه انتخاب و خرید انواع حوله خشک کن

گروه تولیدی کیا رادیاتور

۱۰ لول ۶۰ سانت 225000تومان
۱۲ لول ۶۰ سانت235000تومان
۱۴ لول ۶۰ سانت 245000تومان
۱۴ لول ۷۰ سانت 2650000 تومان
۱۴ لول ۸۰ سانت 280000تومان
۱۸ لول ۸۰ سانت 3150000تومان
۷ فلت‌ 245000تومان
۱۰ فلت 285000تومان
لوله ۲۵ صادراتی 265000تومان

قیمت رنگی.طلایی.نقره ای.مشکی
۱۰۰هزار تومان گرانتر میباشد

آویزدار تک لول 15هزارتومان

آویزدار دولول 25هزار تومان

وطرح دارها(اس.قوسی) 30هزارتومان گرانتر میباشد

♻️ حوله خشک کن ها نوعی از رادیاتورها هستند که اغلب در فضای حمام و یا سرویس های بهداشتی نصب می شوند و علاوه بر گرم کردن فضای مذکور به عنوان یکی از لوازم دکوری هم شناخته می شوند، چرا که ظاهر آن ها با رادیاتورهای معمولی تفاوت دارد و زیباتر هستند. این وسیله به گونه ای طراحی گردیده که به راحتی قابل نصب بر روی دیواری می باشد. از حوله خشک کن ها می توان برای خشک کردن حوله ها، دستمال ها و لباس های کوچک استفاده کرد

 اجزای تشکیل دهنده حوله خشک کن ها

♻️ رادیاتور حوله خشک کن از لوله هایی تشکیل شده است که در میان آن ها آب گرم در گردش است که تبادل حرارت بین لوله ها و محیط سبب گرم شدن محیط حمام و یا سرویس های بهداشتی می شود. مزیت حوله خشک کن ها این است که همزمان با گرم کردن حمام و یا سرویس بهداشتی، رطوبت موجود در آن را نیز از بین می برند.

 نحوه کار حوله خشک کن ها

♻️ حوله خشک کن ها گرمای مورد نیاز خود را عموما از آبگرم موجود در سیستم گرمایش ساختمان که می تواند موتورخانه مرکزی و یا پکیج باشد تامین نماید. در واقع انتخاب نوع مناسب حوله خشک کن ها بر اساس سیستم های گرمایشی ساختمان تعیین می شوند.

 انواع حوله خشک کن ها بر اساس جنس

♻️ حوله خشک کن ها از نظر جنس به انواع حوله خشک کن های شیشه ای، آلومینیومی و فولادی یا همان استیل طبقه بندی می شوند.

 حوله خشک کن های شیشه ای

♻️ این نوع حوله خشک کن ها دارای بدنه ای تقریبا شفاف هستند و از انواع شیشه های حرارتی در ساخت آن ها استفاده می شود، این نوع حوله خشک کن ها به نسبت دیگر انواع آن دارای وزن سبک تری هستند و مدت زمان نصب آن ها هم به نسبت بقیه انواع آن کمتر است. لازم به ذکر است که حوله خشک کن های شیشه دارای تنوع رنگی زیادی هستند.

 حوله خشک کن های آلومینیومی

♻️ همان طور که از نام آن ها پیدا است در ساخت این نوع حوله خشک کن ها از ورقه های آلومینیومی استفاده شده است که مزیت آن ها نسبت به حوله خشک کن های فولادی داشتن وزن سبک تر می باشد و البته فراموش نشود که قیمت خرید مدل های آلومینیومی کمتر از مدل های استیل و فولادی آنها است.

 حوله خشک کن های استیل (فولادی)

♻️ این نوع حوله خشک کن ها معمول ترین نوع حوله خشک کن هستند و در ساخت آن ها از فولاد ضد زنگ استفاده می شود که کمی به نسبت دیگر انواع سنگین تر و مدت زمان بیشتری هم برای نصب زمان می برند حوله خشک کن بر اساس اندازه محیط حمام دارای لوله های متعددی می باشند که برای حمام های کوچک معمولا اندازه ۸ لوله ای کافیست و برای حمام های بزرگ ۱۴ لوله می تواند گزینه ای مناسب باشد.

♻️ امروزه در بازار حوله خشک کن رقابت زیادی بین نوع جنس و کشور سازنده وجود دارد. اگر می خواهید از حوله خشک کن ها در دکوراسیون حمام تان استفاده کنید، باید به این نکته توجه کنید که اگر نوع رنگ نخورده آن را تهیه کنید ممکن است بعد از مدت کوتاهی با زنگ زدگی آن ها مواجه شوید. پس بهتر است کاملا در موقع خرید به جنس و رنگ آن ها توجه کنید

 توان خروجی حوله خشک کن ها

♻️ هر مدل از حوله خشک کن ها توان خروجی مختص خود را دارد که به واحد ارائه می شود.

مدیریت:آقای کیا

https://www.instagram.com/kia_radiyator/

 

حوله خشک کن بوتان , نصب حوله خشک کن , قیمت حوله خشک کن 10 لول , حوله خشک کن مشکی , حوله خشک کن استیل مات , بورس حوله خشک کن , حوله خشک کن مدرن , حوله خشک کن ,