اجرا و نصب پنجره پی وی سی،درب کرکره ای،شیشه سکوریت و دوربین مداربسته روشان پنجره کرمان

✨تولید،اجرا و نصب پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم
✨درب برقی کرکره ای،درب آکاردئونی،شیشه سکوریت و دوربین مداربسته
❇️ویژگی‌‌‌های درب و پنجره آلومینیومی‌تک جداره و دو جداره:

?جلوگیری از اتلاف انرژی از طریق پنجره‌ها در ساختمان بواسطه استفاده از شیشه‌‌‌های دوجداره و پروفیل‌‌‌های خاص آلومینیومی‌ و UPVC

?ایجاد عایق بندی صوتی مناسب که مانع نفوذ آلودگی‌‌‌های صوتی به داخل ساختمان می‌شود

?جلوگیری از نفوذ و تجمع آب باران روی لبه‌‌‌های خارجی بواسطه استفاده از دو تا چهار لایه نوار آب بندی مخصوص (EPDM),شیب ملایم در کف پروفیل‌ها و تعبیه آبچکان در محل‌‌‌های مربوطه

?استفاده از مدرن ترین یراق آلات با برندهای مطرح که دوام و امنیت تولیدات را تضمین می‌نمایند

?مقاوم در برابر عوامل شیمیایی خارجی مانند باران‌‌‌های اسیدی و گازهای آلاینده

?سازگاری با هر نوع آب و هوا و مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه ماورابنفش

?قابلیت استفاده از شیشه‌‌‌های تک و چند جداره با ضخامت ۳ الی ۳۶ میلیمتر

?دارای تنوع در طرح,رنگ و همچنین فرم باز و بسته شدن پنجره ها

?قابلیت نصب انواع توری‌‌‌های ثابت و متحرک

❇️ویژگی­‌‌‌های پنجره upvc:

?کاملا سالم و بهداشتی

پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره‌‌‌های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

?ضد آب

 در پنجره‌‌‌های upvc گوشه­‌ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می‌شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی‌دهند.

❇️مهمترین معیار‌ها برای انتخاب درب و پنجره یو پی وی سی عبارت است از:

?محل و موقعیت ساختمان
?اندازه اتاق
?شرایط آب و هوایی
?کاربری ساختمان
?نوع نماسازی معماری

❇️شیشه سکوریت

?شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین شیشه‌‌‌های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می‌باشد. این محصول مقاوم و ایمن طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به دست می‌آید. شیشه معمولی استحکام و ایمنی لازم برای استفاده در بخش‌‌‌های مختلف ساختمان را ندارد. بنابراین باید با طی کردن فرایند هایی از آن یک محصول مقاوم و مستحکم ایجاد کرد.

❇️انواع شیشه‌‌‌های سکوریت

?شیشه‌‌‌های سکوریت فلوت در انواع رنگ ها

?شیشه‌‌‌های سکوریت مشجر در ابعاد و رنگ‌‌‌های مختلف

?شیشه‌‌‌های سکوریت رفلکس در انواع رنگ ها

❇️کرکره برقی

?یکی از محصولات اتوماتیک پر کاربرد کرکره برقی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط‌‌‌های کاری ( کرکره سازی برقی برای مغازه و کرکره برقی برای فروشگاه ) و حتی نصب کرکره برقی منازل مسکونی از جمله کرکره برقی برای پنجره، کرکره برقی درب آپارتمان و درب کرکره ای برقی پارکینگ لازم است. از کرکره برقی برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می‌شود، مخصوصا پارکینگ هایی که می‌خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و یا نصب جک درب پارکینگی در انجا امکان پذیر نیست.

❇️ویژگی‌‌‌های دوربین مداربسته با کیفیت:

? قابلیت دید در شب (IR): یکی از قابلیت‌‌‌های لازم برای هر دوربین، دید در شب است. توانایی دوربین در این مورد باعث می‌شود تا در شب دوربین در شب تصاویر مناسبی را تا شعاع مشخصی ثبت نمایند. (شروع از ۲۰ متر)

? کیفیت تصویر (رزولوشن): دوربین‌‌‌های مداربسته در انواع مختلف و در کیفیت‌‌‌های متفاوت به بازار ارائه میشوند. تا این زمان شرکت‌‌‌های تولید کننده ی دوربین‌‌‌های مداربسته دوربین‌‌‌های خود را با رزولیشن‌‌‌های ۱ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل، ۳ مگاپیکسل، تعداد کمی‌۴ مگا پیکسل، ۵ مگاپکسل و ۸ مگاپیکسل به بازار عرضه می‌شوند.

? برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده: یکی از ویزگی‌‌‌های مهم در نصب سیستم‌‌‌های نظارتی این است که برخی از دوربین‌‌‌های مدار بسته کیفیت مناسبی را در تصویر اولیه در اختیار شما می‌گذارند اما تصاویر ضبط شده در دوربین بر خلاف تصاویر دوربین از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بسیار مهم است که در هنگام انتخاب دوربین‌‌‌های مدار بسته از برند هایی استفاده کنیم تا کیفیت مناسب را در تصاویر ضبط شده با کمترین حجم ممکن در اختیار ما قرار دهند.

? مقاوم در برابر گرد و غبار و بارندگی: برای نصب دوربین درمکان‌‌‌های باز لازم است تا دوربین در برابر هرگونه گرد و غبار و بارندگی مقاومت لازم را داشته باشد.

❇️کاربردهای دوربین مداربسته:

? کاربرد اصلی و عمده دوربین‌‌‌های مداربسته در سیستم‌‌‌های حفاظتی است اما کاربرد‌‌‌های آن به سیستم‌‌‌های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی، نظامی، فضایی، صنعتی، کنترل ترافیک، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس.

? حفاظ آکاردئونی و حفاظ درب آپارتمان مدل جدید کشویی آهنی هم دقیقا نمونه بارز این ضرب المثل است که آهن سازه تولید کننده بهترین و مقاوم ترین حفاظ درب آپارتمانی با رنگ کوره ای میباشد . حفاظ ریلی یا درب حفاظ آکاردئونی جهت حفاظت درب ورودی منازل به عنوان حفاظ کشویی ضد سرقت پشت درب و حفاظ متحرک پنجره ، حفاظت ورودی پارکینگ ، حفاظ درب کارگاه ها، حفاظ ورودی گاراژها، حفاظت ورودی مراکز تجاری ، حفاظت پله های برقی ، می توان به درب های آکاردئونی یا حفاظ آکاردئونی اشاره کرد

? حفاظ آکاردئونی نوعی حفاظ کشویی کرکره ای به شمار می‌رود که برای امنیت بیشتر پشت درب ورودی واحدهای آپارتمان، شرکت و یا مغازه نصب می‌شود. حال برای آشنایی بیشتر با حفاظ آهنی درب آکاردئونی و ویژگی‌های آن، معایب حفاظ آکاردئونی امنیت درب محافظ آکاردئونی مقاله‌ای تهیه کرده‌ایم که می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید درب آکاردئونی باشد پس اگر قصد خرید یک حفاظ آکاردئونی امنیتی برای خانه یا محل کار خود را دارید با آهن سازه بزرگترین تولیدی حفاظ ضد سرقت آکاردئونی در استان تماس بگیرید . ساخت بهترین حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان کاملا استانداد با تضمین ایجاد حفاظت و امنیت کامل برای محل مورد نظر ، مرکز فروش درب آکاردئونی ضد سرقت آهنی . بهترین تولید کننده انواع حفاظ آکاردئونی دستی و برقی ، نرده آکاردئونی کشویی برای بالکن و تراس و پنجره ، پارکینگ ، و حفاظ درب آکاردئونی پنجره دار یا کشوئی مشابه مدل های خارجی به عنوان درب داخلی تزئینی و سبک ، دوجداره ، ریلی ، سه گل و پنج گل ، و در طرح های ساده یا سفارشی ، حفاظ آکاردئونی فرفورژه، زیبا و طرح دار برای منزل ،مغازه و ورودی ساختمان و حیاط یا داخل خانه 

به مدیریت:ظفر عباس زاده

 

 

 

 

درب و پنجره دوجداره , تولید و نصب انواع درب و پنجره upvc در کرمان , روشان پنجره کرمان , انواع دروبین مداربسته , کرکره برقی , شیشه سکوریت , درب آکاردئونی , اجرا و نصب پنجره پی وی سی در کرمان , درب و پنجره آلومینیوم در کرمان , قیمت انواع درب و پنجره دوجداره در کرمان ,