تولید و فروش المنت کویر

✅تولید المنت تسمه ای

المنت کویردلیجان
تولید کننده المنتهای تسمه ای درسایزهای مختلف طبق سفارش مشتری

المنت کویردلیجان با تولید المنتهای تسمه ای در سایزها و شکلهای مختلف بصورت عمده و خرده فروشی
۰۸۶۴۴۲۴۸۴۱۰
۰۸۶۴۴۲۴۸۴۱۱
۰۹۱۸۹۶۸۰۷۲۸

با تولید تخصصی المنتهای تسمه ای میکائی خط تولیدالیاف کام کنگ کشورکره به صورت عمده وجزئی باکیفیت بالا همراه باکدتولیدومشخصات حک شده روی هر المنت درخدمت شماست.
تولید المنتهای تسمه ای میکائی برای دستگاهای اکسترودر و تزریق و نایلون سازی وغیره
جهت هماهنگی واطلاعات بیشترباشماره۰۹۱۸۹۶۸۰۷۲۸ابوالقاسمی تماس بگیرید.
المنت کویردلیجان نمادکیفیت

✅المنت تسمه ای یا band heater یکی از مدل های المنت موجود در بازار است که بیشتر در صنایع پلاستیک و دستگاه های اکسترودر (سیلندر های تزریق پلاستیک) و همچنین تولید دیگر قطعات پلاستیکی همچون لوله های پی وی سی، شلنگ ها و داکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

✅دمای تولیدی این المنت ها می تواند تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد نیز برسد و به همین علت در کنار صنایع پلاستیک در صنایع ذوب و قالب گیری آلومینیوم نیز از المنت تسمه ای استفاده می شود. المنت های تسمه ای بسته به نوع کاربرد خود می توانند بین دو تا پنج میلی متر عرض داشته باشند و قطر آن ها نیز بسته به نوع کاربری متفاوت است.

✅المنت تسمه ای دستگاهی است که از آن برای تولید گرما استفاده می شود و معمولا با روکشی از استیل یا ورق گالوانیزه در بازار موجود است. این المنت ها به شکل استوانه بر روی لوله ها و سیلندر ها نصب می شوند و به تولید گرما می پردازند. معمولا حلقه های المنت تسمه ای ابعادی در حدود ۲۵ در ۲۵ و یا ۵۰ در ۱۰۰ میلی متر دارند. این المنت ها با نصب شدن بر روی نازل دستگاه ها با ایجاد گرما موجب ذوب شدن مواد اولیه موجود در دستگاه شده و آن ها را برای قالب گیری آماده می کنند.

 به مدیریت:آقای مهدی ابوالقاسمی

 

 

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

تولید و فروش المنت , المنت تسمه ای ,  کاربرد المنت تسمه ای , المنت کویر  , تولید و فروش المنت در دلیجان ,