Address & Contact

Our Address

تهران ، چهاردانگه ، خیابان زارع ، کوچه گلزار ، کوچه باغبان ، کوچه سلجوقی ، بن بست ، پلاک 10

Telephone

تولید و پخش مبلمان ملکی در تهران

?تولید انواع مبلمان استیل ، راحتی ، مبل تخت خواب شو

?تولید میزناهار خوری ، ناهار خوری دو نفره ، میز غذا خوری تاشو ضد خش و قابل شستشو ، میز و صندلی تاشو فلزی

?سرویس خواب با ام دی اف درجه یک و چوب روسی

?میز آرایش ، آینه قدی

?ویژگی‌های مبل خوب چیست؟

?ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.

?قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد.

?ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند.

?چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد.

?قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی‌استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

?وزن مبل یکی از ویژگی‌هایی ایست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

?به کار گیری مرغوب ترین چوب موجود در بازار ایران که قابلیت استفاده مبلمان را در هر شرایط آب و هوایی داراست

? استفاده از با کیفیت ترین اسفنج موجود بازار ایران باعث تولید محصولات با درجه کیفی بسیار بالا شده که به راحتی می‌توان تولیدی مبل ثامن را سال‌‌‌های طولانی بدون از دست دادن کیفیت اولیه استفاده نمود.

?راحتی و تخت خواب شو، رویه کوبی مبل و تعویض رویه آن، تعمیر و رنگ کاری مبل، براق سازی سطوح مبل و…

?این روزها با توجه به اندازه و حجم کم فضاها سرویس خواب باید متناسب با محیط طراحی شود. فضای کم در اتاق خواب‌ها سبب شده است سازندگان سرویس خواب به فکر ایده‌های جدید به این منظور باشند.

?سرویس خواب سنتی:

✳️در سرویس خوابهای سنتی تمامی‌قطعات آن از چوب درختان راش وافرا و یا گردو ساخته شده است. در این مدل سرویس خواب، تمامی‌اجزا و ملزومات آن دارای پایه‌‌‌های زمخت چوبی بوده و در ساختار تاچی شکل بالای تخت خواب و پایین آن کاملا منبت کاری شده است.

?سرویس خواب کلاسیک:

✳️سرویس خواب‌‌‌های کلاسیک برگرفته از سرویس خوابهای سنتی بوده با این تفاوت که زمختی و شلوغی و سنگینی سرویس خواب‌‌‌های سنتی در آنها کمتر دیده میشود و با استفاده از چوب‌‌‌های کمتر کار شده و ساده تر و حذف بعضی مولفه‌‌‌های سرویس خواب سنتی مثل منبت کاری روی چوب تغییراتی در آن بوجود آمده است.

?سرویس خواب مدرن:

✳️سرویس خواب مدرن با استفاده از مصنوعات چوبی مثل ام دی اف و نئوپان در ساختار تولید آن استفاده شده است و تنوع رنگ در آن بسیار زیاد شده و اتصالات بکار رفته در آن از نوع اتصالات جدید و امروزی بوده که باز و بسته کردن آنها راحت تر شده و قابلیت‌‌‌های جدید در آن لحاظ گردیده است.

به مدیریت : رسول ملکی

 

تولید و فروش انواع مبلمان راحتی در تهران , میز ناهارخوری در تهران , سرویس خواب در تهران , مبلمان استیل , مبل تخت خواب شو , میزناهار خوری , ناهار خوری دو نفره , میز غذا خوری تاشو , میز و صندلی تاشو فلزی , میز آرایش , آینه قدی ,