پخش و تولید کمربند با کیفیت زنانه در تهران

?تولید و پخش با کیفیت ترین کمربندهای زنانه

?ارسال به تمام نقاط

?کمربند،یکی از اکسسوری‌های بسیار جذابی که هم برای زنان و هم برای مردان کاربردهای زیادی دارد. انتخاب یک کمربند خوب می‌تواند ظاهر شما بسیار مرتب‌تر و شیک‌تر از قبل کند و هر خانم خوش پوشی نیاز به چند کمربند زنانه متناسب با لباس‌هایش در کمدش دارد.

⚜️انواع کمربند زنانه

✳️کمربند زنانه چندین و چند مدل دارد. ساده‌ترین نوع کمربند زنانه کمربند کلاسیک از جنس چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا جیر است که شباهت زیادی به کمربند مردانه دارد و روی بیشتر شلوارها از جمله شلوار جین و شلوارهای فاق بلند ظاهری بسیار شیک دارد. این کمربندها می‌توانند باریک یا پهن باشند . مثلا یک کمربند پهن مجلسی چرم با طرحی خاص جلوه‌ی پیراهن شما را کاملا تغییر می‌دهد.

✳️کمربند دیگری که روی لباس زیبایی خاصی دارد کمربند پارچه‌ای است. مدلی که از جنس پارچه و به رنگ لباس یا با رنگ مکمل دوخته شده باشد که لباس را اسپرت‌تر و شیک تر نشان می‌دهد. کمربند زنانه کشی هم می‌تواند روی شلوار برای کسانی که گودی کمر دارند مناسب باشد.

✳️یکی دیگر از انواع کمربند که ظاهر مجلسی و شیکی دارد مدل فلزی زنجیری است، این مدل کمربندهای زنانه که بیشتر به رنگ طلایی هستند می‌توانند ضخیم یا ظریف باشند و بسته به جای قرارگیری آن‌ها روی بدن می‌تواند هیکل شما را بهتر نشان دهد.

?تولیدی کمربند زنانه هانستی توان آن را دارد که با کمربندهای چرمی و یا چرم مصنوعی یا همان کمربند فوم را با هر مقدار که مشتریان نیازمند می باشند چه به صورت عمده و چه به صورت جزئی ارائه دهد و آماده همکاری خود را با تمامی شرکت ها ،برندها، بوتیک ها ، و مکان های عرضه کمربند به صورت خرید عمده و یا کلی و جزئی اعلام نماید.

به مدیریت : ابراهیمی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

تولید و پخش کلی و جزئی کمربند زنانه در تهران , کمربند زنانه  , تولید کمربند زنانه , کمربند , انواع کمربند زنانه , قیمت کمربند زنانه , با کیفیت ترین کمربندهای زنانه , تولیدی کمربند زنانه هانستی ,