Address & Contact

Our Address

اصفهان ، منطقه صنعتی دولت آباد، خیابان شهریار ، کوچه عطار ، جنب ژوپن گاز

Telephone

رویال صنعت اصفهان

گازگیر دستگاه تزریق پلاستیک جهت افزایش کیفیت تولید مورد استفاده قرار میگیرد و با حذف رطوبت از مواد، محصول یکنواختی ایجاد میکند.

شماره تماس : 09162850501

مزایای گازگیر دستگاه تزریق پلاستیک مجتمع رویال صنعت اصفهان :

✳️توضیع هوای گرم یکنواخت ، راندمان حرارتی بالای گازگیر مجتمع زاگرس ماشین اصفهان باعث کاهش چشمگیر زمان خشک شدن مواد میگردد

✳️کنترل دقیق دما : بدلیل استفاده از المنت شما میتوانید دمای گازگیر را به صورت دقیق کنترل کنید

✳️ صرفه جویی در وقت و نیروی انسانی ، طراحی جداگانه پایه ومخزن ، عملیات تخلیه راحت

✳️ افزایش میزان تزریق : دادن حرارت مستقیم ، کوتاه شدن زمان انحلال مواد ، و افزایش میزان تزریق

✳️ ظاهر زیبا

?گازگیر مواد دستگاه تزریق پلاستیک وظیفه خارج کردن رطوبت از مواد اولیه را دارد. وجود رطوبت در مواد اولیه پیش از شروع تولید پلاستیک می تواند موجب افت کیفیت محصول نهایی شود. با استفاده از خشک کن و یا گازگیر مواد دستگاه تزریق پلاستیک می توانید با هزینه ای کم رطوبت را از مواد اولیه خارج کرده و به راحتی فرآیند تولید خود را با مواد با کیفیت آغاز کنید.

 

?انواع خشک کن و یا گازگیر مواد دستگاه تزریق پلاستیک

⚜️این دستگاه ها به دلیل شکل کاربری خود دارای تنوع بسیار زیادی در مدل های مختلف نیستند و به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند.

⚜️گازگیر مواد دستگاه تزریق پلاستیک ساده : این نوع دستگاه مدل پایه خشک کن دستگاه تزریق پلاستیک است و دقیقا شبیه تعریف های بالا می باشد. این مدل پر کاربرد ترین مدل نیز بوده است.

⚜️گازگیر مواد دستگاه تزریق پلاستیک میکسر دار : این مدل در خود دستگاه یک میکسر اضافه دارد که موجب هم زدن مواد اولیه پیش از ورود به دستگاه تزریق پلاستیک می شود. با استفاده از این مدل هم مواد اولیه بهتر خشک می شوند و هم دیگر نیاز به تهیه دستگاه میکسر جداگانه نخواهید داشت.

به مدیریت : میرزایی

شماره تماس : 09162850501

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید گازگیر دستگاه تزریق پلاستیک در اصفهان , گازگیر , گازگیر دستگاه تزریق پلاستیک میرزایی , رویال صنعت اصفهان , گازگیر دستگاه تزریق پلاستیک , موادکش , سازنده مواد کش در اصفهان , تولید مواد کش در اصفهان ,  تولید گازگیر دستگاه تزریق پلاستیک و موادکش میرزایی در اصفهان ,