صنایع برودتی سرن

❄️تولید یخچال های صنعتی با کیفیت و ضمانت 18 ماهه

❄️5 سال خدمات پس از فروش

❄️نصب انواع موتور طبق سلیقه مشتری

❄️فوم کامل تزریق حتی تیرکها با تزریق ،شیشه ها کاملا سکوریت

❄️مصرف انرژی پایین با قیمت مناسب

❄️تحویل به موقع و قیمت مناسب برای مصرف کننده با ضمانت کتبی بی قید و شرط موتور

 

?یخچال صنعتی چیست ؟

?یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ و آشپز خانه صنعتی مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند و جز تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب می آیند.

 

?یخچال صنعتی دستگاهی است که با استفاده از مکانیسم ماشین های برودتی فضایی را از لحاظ دمایی سرد می کند تا مواد فاسد شدنی را مدت زمان بیشتری نگهداری کند و با توجه به استفاده از این وسیله بیشتر در فضای رستورانی به آن یخچال رستورانی نیز می گویند.

?یخچال های صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند که هرکدام بسته به ظرفیت در مکان های مختلفی هم به کار برده می شوند.

?اگر صاحب یک فروشگاه یا کارخانه مواد غذایی باشید، قطعا به یک یخچال صنعتی یا یخچال ایستاده نیاز پیدا خواهید کرد. این دستگاه های غول پیکر که با نام یخچال های فروشگاهی نیز شناخته می شوند، یکی از ارکان اصلی ذخیره کردن به جهت سالم نگه داشتن مواد غذایی و نیز در معرض نمایش قرار دادن مواد غذایی جهت خرید مشتریان در فروشگاه هاست.

به مدیریت : هادی قربانی

شماره تماس:

09198578876

 

 

 

 

 

 

 

تولید یخچال های صنعتی سرن در تهران , یخچال صنعتی , صنایع برودتی سرن , تولید یخچال های صنعتی سرن  , تولید یخچال در تهران , قیمت یخچال صنعتی , یخچال های فروشگاهی  , یخچال  ایستاده ,