خودروبر امداد تهران

09126074589?

? حمل خودروهای صفر و کارکرده به سراسر کشور بدون آسیب و در اسرع وقت

? به همراه بیمه نامه و بارنامه معتبر

? خودروبر امداد تهران مجهز به تعمیرگاه تخصصی و ماشین‌‌‌های امدادی به صورت گسترده آماده خدمات به هموطنان عزیز در تمامی‌شبانه روز میباشد.

? در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم. در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

خودروی شما در میانه راه خراب شده؟ نمیدانید با چه شماره ای تماس بگیرید

خودروی ساخت داخل یا خارج دارید؟ فرقی نمیکند…

? در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های مراکز پیام شرکت امداد خودرو اوریاد تماس حاصل نموده، تا امدادگران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.

? شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به تمام همشهریان عزیز با نازلترین قیمت و کیفیت می‌باشد

? در کوتاه ترین زمان آماده ی امداد رسانی هستیم?

? انجام کلیه خدمات امدادی در سراسر استان و حومه بصورت شبانه روزی.

? هرکجا به ما نیاز داشتید فقط کافیست یک تماس بگیرید.ما برای انجام وظیفه آماده ایم?

? سعی ما بر اینست که هزینه دریافت شده از مشتری متناسب با خدمت انجام شده توسط امدادگر باشد.در صورت هرگونه مشکل با شماره تماس بگیرید تا پیگیری درخواست شما را تا رسیدن به رضایت کامل بر عهده بگیریم و از سوء استفاده‌‌‌های احتمالی جلوگیری بعمل بیاوریم.

مدیریت : آقای جورابچی

 

 

 

امداد خودرو , امداد یدک , یدک کش , حمل خودرو , خیابان قزوین , آذری , گمرک , میدان قزوین , میدان حر , میدان پاستور , میدان انقلاب , میدان بهمن , میدان آزادی , آزادگان , یافت آباد , شهرک اکباتان , بزرگراه فتح , بزرگراه لشگری , حمل خودرو , یدک کش , خودروبر , خودروسوار , خودروبرکفی امداد , امدادخودرو , حمل خودرو ,