بزرگ ترین پرورش دهنده بوقلمون در قم

✨تشخیص،درمان و واکسیناسیون پرندگان زینتی و صنعتی

✨تشخیص جنسیت پرندگان

✨جراحی و اصلاح پر،ناخن و نوک انواع پرندگان

✨فرش انواع تجهیزات،غذاها و مکمل ها و داروهای پرندگان زینتی

✨ویزیت گله مرغ های تخم گذار

✨راهنمایی و مشاوره از پرورش تا جوجه کشی

✨فروش تخم نطفه دار

✨فروش جوجه و بوقلمون گوشتی و تخم گذار

? در بین پرندگان طوطی ها و ماکاها بسیار باهوش هستند و به رابطه دائم با یک خانواده احتیاج دارند. پرندگان بزرگتر معمولا پرهزینه تر و پرسر و صداتر هستند، و به مراقبت بیشتری نیاز دارند، اما می توانند دوست خانواده شما برای بیش از 500 سال باشند.

? برتری پرندگان کوچکتر این است که می تواند هزینه نسبتا کمتری برای یک قفس محکم و تعدادی اسباب بازی و فعالیت هایی که آنها را مشغول کند، را شامل شود. قطعا، محوطه به اندازه پرنده و سلیقه شخصی شما بستگی خواهد داشت. فروشگاه حیوانات خانگی شما می تواند از یک قفس کوچک و ساده تا بزرگ و طرح دار و اشکال مختلف را داشته باشد، که می تواند به علاوه حیوان خانگی شما بر طرح خانه تان نیز شکلی دهد.

?بوقلمون

?بوقلمون پرنده‌ای از نژاد قرقاولان و بزرگ‌ترین و سنگین‌وزن‌ترین پرنده خانگی است. گوشت این پرنده حاوی هر دو نوع گوشت سفید و قرمز است. ۶۵ درصد گوشت بوقلمون سفید و در ناحیه سینه و ۳۵ درصد آن تیره و در ناحیه ران‌ها قرار دارد.

?هریک از این گوشت‌ها از نظر طعم و مزه باهم متفاوتند. گوشت سینه و بال‌ها سفید و لذیذ و از نظر مزه شبیه گوشت گوساله است و گوشت قرمز آن که اغلب در ران‌ها یافت می‌شود، بسیار نرم و طعمی شبیه گوشت پرندگان وحشی یا شکاری را دارد. افزایش حجم توده گوشت قسمت‌های سینه و ران نسبت به حجم استخوان و در نتیجه ضایعات کمتر نسبت به گوشت‌های مشابه ویژگی برجسته بوقلمون است.

?گوشت بوقلمون به دلیل بافت ویژه‌ای كه دارد هنگام طبخ حجم خود را از دست نمی‌دهد و به دلیل داشتن پروتئین بالا، حداقل چربی اشباع، كمترین سطح كلسترول و فقدان چربی میان بافتی در مقایسه با گوشت قرمز از اهمیت بسیاری برخوردار است و منبع خوبی از ویتامین‌های A، B1، B3، B6، B12 و املاحی چون سلنیوم، منیزیم، مس، آهن، روی، پتاسیم و اسید آمینه تریپتوفان به شمار می‌رود.

به مدیریت:دکتر علی وفایی

 

 

پرندگان , انواع پرندگان , پت شاپ پرندگان , درمان و واکسیناسیون پرندگان زینتی و صنعتی وفایی در قم , پرورش بوقلمون , تشخیص جنسیت پرندگان , فروش انواع تجهیزات پرندگان , راهنمایی و مشاوره پرورش بوقلمون , کلینیک تخصصی پرندگان وفایی در قم ,