رستوران خانواده 

? ارائه دهنده انواع غذا با کیفیت بالا
? با محیطی آرام و دلنشین

? یک طعم فراموش نشدنی
? غذاهای ایرانی

? استفاده از مواد غذایی تازه و تهیه روزانه
? دارای فضای بسیار شیک و دلچسب

? دارای کادر حرفه ای و خوش برخورد

✨بهترین انتخاب شما اینجاست✨

 یکی از مهم ترین اصولی که از ابتدا جزء خط مشی مدیر و موسس این مجموعه بوده است
 جلب رضایت مشتری و ارائه با کیفیت ترین سرویس به مشتریان محترم است

? وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شویم. ما در رستوران خانواده تجربه ای لذتبخش را برای شما به ارمغان می آوریم.

?مهمان‌نوازی یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های ایرانیان است و باعث افتخار ماست که بیش از ۶۰ سال است خدمت‌گزار مردم شریف ایران هستیم. ما در رستوران‌ خانواده رشت همواره تلاش کردیم که در محیطی اصیل بر پایه معماری و طراحی مدرن در کنار طبیعتی دلنواز، غذایی سالم و درخور شان شما عزیزان ارائه دهیم.

?لذت صرف غذای سالم و اصیل ایرانی در محیطی درخور شان، یکی از حس‌هایی است که می‌تواند خستگی یک هفته سخت و پر دغدغه را رفع کند و انرژی مورد نیاز برای روزهای پیشرو رو برای ما فراهم سازد.

?ما در رستوران خانواده رشت با چندین سال تجربه همواره افتخار داریم در محیطی اصیل بر پایه معماری و طراحی مدرن، متناسب با هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای با تکیه بر مهارت آشپزان و مهمانداران آموزش دیده و …

?در قالب سالن های پذیرایی کلاسیک میزبان محافل دوستانه و کاری، جشن ها و مراسم های شما عزیزان باشیم تا اوقاتی خوش را در کنار یکدیگر تجربه نمایید.

?حوزه غذا و رستوران بسیار غنی از مطالب و محتواها است. گستردگی بسیار زیاد این مطالب باعث می‌شود برای این که به روز بمانید نیاز دارید که هر روز مطالعه داشته باشید. در این راستا و به منظور راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان، ما در رستوران‌ خانواده رشت، آخرین مطالب جدید حوزه غذا، سلامت و رستوران را به صورت آماده در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم، همچنین در این بخش می‌توانید انواع دستور‌العمل‌ها و راهکارهای نوین پخت غذاهای ایرانی را نیز بیابید.

مدیریت : آقای اسماعیل میرزاده

http://resturan-khanevade.ir/

 

 

 

 

رستوران در رشت , رستوران , رستوران سنتی , رستوران خانواده ,